https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/tavallinen-paivalenkki-kokkolassa-muuttui-kauhukokemukseksi-kun-tuntematon-mies-hyokkasi-lenkkipolu
Alkaa riittämään Kokkolalaisten kusipäisyys pikkuhiljaa, hyökätä noin vaan toisen kimppuun ilman syytä!
Mitä teitä vaivaa??
23
151
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Maksumuurin takana, oliko siinä hyökkääjän tuntomerkkejä?
- Anonyymi00002
En ole nähnyt, joten ei ole tapahtunut mitään
- Anonyymi00003
Anonyymin nettikirjoittajan mielipiteen vaikutus on 0%
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Anonyymin nettikirjoittajan mielipiteen vaikutus on 0%
En ole nähnyt sinua, et ole olemassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole nähnyt sinua, et ole olemassa.
Lässytystä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lässytystä
Ole siis vaiti
- Anonyymi00005
Milloin tuo lapsellinen yleistäminen loppuu. "kokkolaiset" sitä ja tätä. Edes yksikään naapuri ole mieleltään tai miltään harrastuksiltaan samanlainen kuin itse. Missä se sinun herra tai rouva "kokkola" asuu?
- Anonyymi00006
Eli väkivalta on ok nyt kun aloituksesta löytyi yleistys?
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli väkivalta on ok nyt kun aloituksesta löytyi yleistys?
Miten yhdistät nyt nuo kaksi asiaa? Ei yleistäminen liittynyt väkivaltaan mitenkään. Onko lukemisen ymmärtämisen vaikeus. On.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten yhdistät nyt nuo kaksi asiaa? Ei yleistäminen liittynyt väkivaltaan mitenkään. Onko lukemisen ymmärtämisen vaikeus. On.
Mikä ihmeen 'yhdistäminen'? Kysymysmerkki lauseen lopussa tarkoittaa kysymystä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä ihmeen 'yhdistäminen'? Kysymysmerkki lauseen lopussa tarkoittaa kysymystä.
Joillakin tapana takertuminen epäolennaiseen kun huomaa ettei ymmärrä itse asiaa tai ei halua ymmärtää. Ymmärtää vain yrittää vaihtaa aihetta keskusteluun. Mitä halutaan todistaa. Oletko nyt omasta mielestä onnistunut ja ajattelitko useankin pitävän ajatuksiasi nerokkaana.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joillakin tapana takertuminen epäolennaiseen kun huomaa ettei ymmärrä itse asiaa tai ei halua ymmärtää. Ymmärtää vain yrittää vaihtaa aihetta keskusteluun. Mitä halutaan todistaa. Oletko nyt omasta mielestä onnistunut ja ajattelitko useankin pitävän ajatuksiasi nerokkaana.
Lue oma viestisi ajatuksella, hiffaakko?
- Anonyymi00008
Koko uutinen ei näy muille kuin tilaajille.
Mitä oli tapahtunut? Oliko löyty vai mitä? - Anonyymi00009
Näitä on sattunut ihan mielikuvitustapauksinakin.
- Anonyymi00010
Voisko ensin saada kuvaus henkilöstä nyt ensin ennenkuin tämäkin teilataan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voisko ensin saada kuvaus henkilöstä nyt ensin ennenkuin tämäkin teilataan
Ei mustapartaa, ei väkivaltaa
- Anonyymi00014
Tsuhna
- Anonyymi00015
Anteeksi mutta kannatko kremliä?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Anteeksi mutta kannatko kremliä?
En jaksa, se on liian hankala kantaa
- Anonyymi00016
Eikös Tosirealisti asu lähellä?
- Anonyymi00018
Nuori nainen oli ulkoiluttamassa koiraa ja Roskarukan kohdalla pyörätiellä tuli pyöräillen vastaan n. 5-kymppinen mies, joka alkoi rähistä ja kirota naiselle ja jopa tönäisikin tämän maahan. Heppu oli sitten jatkanut pyöräilyään tilanteesta kuin ei mitään.
- Anonyymi00020
Tuntomerkit?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuntomerkit?
Ettei ollu...realisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16825
- 68732
- 63725
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473- 4472
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36415
- 34414
- 35399