Mitä teet kun ryssä hyökkää Suomeen. Pyritkö lähtemään Suomesta, lähdetkö puolustamaan Suomea, vai mitä tekisit.
Oletko ajatellut mitä teet kun.
Anonyymi-ap
58260
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 58
Vanhimmat
Ensimmäiseksi menee oman kunnan russiaanit naruun
Itse lähtisin puolustamaan Suomea, Nato joukkojen kanssa.
Kylläpä valtamedia on hoitanut tehtävänsä... Aivopesu aivopesu..
Varmaan sama media joka väittää, Venäjän hyökänneen Ukrainaan. Ukraina jota Suomikin auttaa puolustamaan ase ja rahalähetyksin.
Igor iki-ihana Pietarista näyttää jo temmeltävän täälläkin länkyttämässä ja suoltamassa tuubaansa eetteriin.
Nyt vatnikki suksit vttuun täältä 😡
Vai niin, mistä tuolaista aivopierua päästät? minä en lue valtamesiaa niin kuin sinä!???
Miksi sinun kaltaisesi todella vähän mistään mitään ymmärtävät ihmiset luulevat ja kuvitelevat ymmärtävänsä tai tietävänsä asioista yhtään mitään?
Vastaa!
Jään kotirintamalle. Olen nostoväen II-luokassa. Jo kutsunnoissa vapautettu rauhanajan palveluksesta.
Ei se mitään tarkoita. Lähdet vartioimaan siltaa tai sammuttelemaan tulipaloja tai jotain.
Eli sinut todettiin jo varhain täysin taukiksi.
Sitä se käytännössä tarkoitta.😂😂😂 Tosin siitä on myös kiistattomia etuja.
Hyvä arvaus, mutta vähän pieleen. Elettiin 1990-lukua ja minulla diagnosoitiin 17-vuotiaana silloin vielä harvinainen krooninen sairaus haavainen paksusuolentulehdus. Sillä saa vapautuksen asepalveluksesta.
Sittemmin suolistosairaudet ovat yleistyneet Suomessa huimasti ja esimerkiksi silloinen Ässä-kapteeni Ville Uusitalon kertoi Satakunnan Kansan sivuilla 2.12.2018 sairastavansa haavaista paksusuolentulehdusta.
Siitä oli suurta riemua, että vältyin aikanaan sekä ase- että siviilipalvelukselta terveydellisten syiden takia. Ei ihme, että olen tuntenut itseni aina ulkopuoliseksi, kun tuollainen kokemus on jäänyt välistä.
Voin aivan hyvin lähteä vartioimaan siltaa tai sammuttelemaan tulipaloja tai jotain. Kyllä sodan aikana miehiä tarvitaan muuallakin kuin rintamalla etujoukoissa.
Mitä nostoväen II-luokka oikeasti teki sota-aikana?
Sota-aikana ja poikkeusoloissa nostoväen II luokan tehtäviin kuului tai saattoi kuulua tilanteen vakavuudesta ja miespulasta riippuen:
Uudelleentarkastus ja palveluskelpoisuuden arviointi: Miehet kutsuttiin tarvittaessa uudelleen tarkastettaviksi kutsuntatoimistoihin, joissa heidän palveluskelpoisuutensa arvioitiin uudelleen sodan ajan tarpeita varten.
Työpalvelu ja yhteiskunnan pyörittäminen: Osa miehistä voitiin määrätä aseellisen palveluksen sijaan tai ohella työpalveluun tukemaan sotataloutta, teollisuutta ja yhteiskunnan elintärkeitä toimintoja taustalla.
Äärimmäisen kovan miespulan (kuten Suomen sotien aikana) tullessa myös nostoväen II luokan palveluskelpoiseksi todettuja miehiä koulutettiin ja siirrettiin kenttäarmeijan täydennykseksi rintamajoukoihin tai paikallispuolustustehtäviin.
jonkun pitää jäädä takalinjaankin pitämään naisille seuraa :D
Ja varmasti olet ylpeä vajavaisuudestasi? Ehkä äänestätkin vihervasemmistoa?
Mitä etuja siitä on? Kerro nyt ihmeessä!
Oletko nyt ylpeä sitä paksusuolentulehduksestasi, tai siitä, että sellainen sinulla diaknisoitiin, vaikka ei edes ollut? Lusmuja kyllä aina riittää!
Jatkan työntekoa kuten nytkin.
Niin ovat päättäneet.
Tosin saatan lähteä asylumin hokijaksi jonnekin.
Olen jokatapauksessa liian vanha rintamalle.
Ikärajoja on nostettu juuri sen takia että sinäkin pääset nauttimaan luodeista rintamalle vaikka olet vanha.
Ai ryssä hyökkää suomeen? Hah, sitä saadaan odottaa. Ei ryssä hyökkää meidän elin aikana, mutta vastahyökkäykseen saattaa ryhtyä jos euroopan sotavimmai... anteeksi sotavammaisimmat johtajamme taas tykkäävät hakata puupäätään Karjalan mäntyä vasten.
Höpöhöpö Igor Pietarista.
Sotarikollinen terroristi Putin pääsee narun jatkoksi. Näin hulluille diktaattoreille on ennenkin käynyt. Tämän jälkeen Venäjällä voisi tapahtua jotain vähän parempaa kuin terroristinen hyökkäyssota ja miljoonien omien ja muiden tapattaminen. Tosin ovat niin barbaarinen ja takapajuinen maa, että demokratiaa tuskin nähdään muutamaan sukupolveen. Ei muuta kuin rajat kiinni ryssiltä Eurooppaan.
Putin härnää ja koittaa toimiiko Naton 5 artikla. Kunhan nyt ryssä ei polttaisi näppejään tulen kanssa leikkiessään. Voi nimittäin palaa koko Moskova eikä vain nyt olevat öljyjalostamot eripuolilla Venäjää.
Jään huoltohommiin kun muut menee rintamalle luoteja väistelemään.Pidän tyttöystävien ja vaimojen pedit lämpöisinä samalla ettei kylmässä tarvi nukkua.
Persu menee töihin, vaikka ryssä kuinka hyökkäisi.
Joko se silloin aloittaa työnteon?
No eihän se muute ala kuin puheissaan.
Minä lähden käpykaartiin puristelemaan tomaatteja.
Samaa, mitä tähänkin asti. Selviytymismoodi olisi vain voimakkaammin päällä.
Niin että, tankkaisit ilmeisesti auton tankin täyteen persujen lupaamaa halpaa bensaa.
Ei mulla ole autoa. Siinä säästän.
No siinä mielessä ei sitten tarvitse välittää persujen luvatusta halvasta bensasta.
Oletko ottanut selvää sijoituspaikkasi puolustuksessa, ryssän hyökätessä Suomeen.
Eikös siellä ryssä landiassa ollut jokusia Suomesta loikanneita. Ne voisi heti ottaa rynkyn tähtäimeen näiden Suomeen hyökätessä..
Toivotan naapurit tervetulleiksi. Vihdoinkin saadaan raja auki ja kauppa käyntiin, se tuo työpaikkoja sekä hyvinvointia koko maahan. Suomen politiikot eivät mitään älyn jättiläisiä ole, ehkä sinnekin tulee jotain parannusta.
Hyppää ny kommaripersu vattalles.
Läntisten glopalistien propagandaa, pelottelevat ihmisiä . Ihmisten pitää seurata muutakin mediaa kuin almamediaa, joka on cian talutusnuorassa.
Mitä ihmeen mediaa sinä seuraat. Kerro ihmeessä mikä on se media joka kertoo sinun ja vain sinun mielestäsi totuuden. Totuudella on pelkonsa minkä minä sille voin, kun Putini uhittelee Eurooppaa.
Kommaripersut painaa päätään puskaan, ettei näkisi mitä miehittäjät tekee miehitetylle valtioille. Jos sitä ei ole ymmärtänyt, niin kannattaa lukea Neuvostoliiton historiasta vaikka Viro, Latvia ja Liattuan kohtalo neuvostoaikoina.
Onko tullut polteltua jotain extraa nyt kun kirjoitat "kommaripersu"?
Olin Mäntyluodossa levyseppänä ja sittemmin Pohjanmaalla hitsaajana. Rannikkotykistössä viestimiehenä. Nyttemmin kyseinen aselaji on merivoimien alaisuudessa, enkä minä tiedä merivoimista mitään. Ei ole koskaan kutsuttu kertausharjoituksiin ja kotiuduin armeijasta 30 vuotta sitten. Eli, lähden hitsaamaan panssarivaunuja sekä sotalaivoja. Tykin lavetit ja mitä niitä on, raketinheittimiä. Metallihommiin herrat minut laittaa, koska niin olen enemmän hyödyksi kuin tykinruokana.
Työn iloa sinulle. Minä siirryn nostoväkeen.
Sittenkin voit aina autella vaikka vanhuksia ja orpoja, taluttaa mummoja pommisuojaan. Rempata taloja, jos osaat. Vaikka kasvattaa kukkia, sekin on tärkeää sodassa.
Se on kuulkaas aivan yhdentekevää mitä teette tai teettekö mitään jos ryssä hyökkää Suomeen. Lopputulos on sama. Suomipojasta ei ole vastusta kenellekään. Ukrainakin, jolla on väkiluku kahdeksan kertaa suurempi kuin Suomen vastaava, ei voinut Venäjälle mitään, vaikka on natomaat tukemassa sotakalujen saatavuudessa, ja vaikka ukrit ovat miehiä verrattuna Suomen pullapoikiin. Niin vaan viidettä vuotta on rakennuksia tuhottu ja ihmisiä tapettu. Kiitos Stubbin, Häkkäsen ja muutaman muun sodanlietsojan, piippuja on naapurissa varmasti jo käännetty kohti Suomea. Ei auta amerikkalaiset uudet 64 hävittäjää, joista 2 on jo saatu ehjänä perille Suomeen. Ensimmäisestä konelähetyksestä peräti 33.333% hajosi ensilennollaan ja jäi puolimatkaan korjattavaksi. Onnittelut hallitukselle loistavista konekaupoista. Naapurista olisi kyllä saanut toimivia Grippeneitä puolta edullisemmin, olisi tuettu naapurin konevalmistusta, parannettu ystävyys ja avunantosopimusta, sekä huolto ja koulutus olisi ollut vain tunnin lennon päässä, sekä olisi varmasti poikinut arvokkaita vastakauppoja kuten Kontion kumiteräsaappaita ja Marimekon untuvakankaisia välihousuja sotilaskäyttöön.
Venäjä on jo nyt paskat husuissa Putinin törttöilyjen kanssa. Venjää ei ole enää muutaman vuoden päästä.!
Minusta ainoa järkevä ratkaisu on hankkia Suomelle ydinaseita ja luoda ryssän hyökkäyksestä tilanne, jossa kaikki tuhoutuu. Se on ainut keino estää hyökkäys.
Parilla droonilla ja ohjuksella ja sadalla tuhannelle äijällä on turha kuvitella voittoa ja marssia takaisin Viipuriin.
Mitähä tuohon sanoisi Anna Kontula, vihervasemmiston suurin älykkö )entinen huora)?
Koittakaahan parantua ryssän pelostanne, isot miehet!
Suomalaisten rahat on ryöstetty, ettekä puupäät ole edes huomannut mitään. En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Pelko on oikeutettua. Miksi et seuraa oikeista medioista maailmanlaajuisesti.
Kun tätä palstaa seuraa huomaa kuinka tyhmää kansaa meillä on ja sotahullua, taitaa ääni muuttua jos tosi paikka tulisi eteen. Ei Suomea mikään uhkaa jo emme itse sitä aiheuta toimillamme. Paasikivi ja Kekkonen olivat täysin oikeassa todetessaan "parempi etsiä ystävät läheltä ja mahdolliset viholliset mahdollisimman kaukaa" Ei Suomi voittanut viime sotaansakaan vaikka sillä oli koko Hitlerin liittoutuma eli ns: "akselivallat" apuna, tappio tuli ja vielä petettiin "aseveljet" kun käännyttiin niitä vastaan, ei kestetty katkeraan loppuun asti kuten Saksa teki.
Lääkkeet!
Lääkkeet ja Suomen historian oppitunneille ei ryssän propagandaa opiskellen.
Juuri näin, muistappa ottaa ne lääkkeet
Ei se ota, eikä varsinkaan koronarokotetta. Höpöttää vain houreissaan jostain Paasikivi, Kekkosen linjasta käsittämättä, mitä se edes tänä päivänä tarkoittaisikaan.
Paistaa taas läpi kusipääteini pillereissään koneella 24/7.
Luehan nyt, kuule itse historiaa, jos lukemaasi ymmärrät, kirjastot on myös täynnä entisten politikkojen ja sotilaiden muistelmia ja wikipedia kertoo netissä myös mitä on tapahtunut totuudenmukaisesti. Niinpä kysynkin kuka ne vuosien 1939-1944 sodat voitti ?. Tosin syksyllä 1944 alettiin ajaa Saksalaisia aseveljiä poi Suomesta, heitä oli ollut noin 200,000 sotilasta pohjoisessa taistelemassa Suomalaisten rinnalla, mutta huonolla menestyksellä kun eivät olleet tottuneet metsiin ja suoalueisiin, eikä siellä panssarit ym:muut hyökkäysvaunut paljon auttaneet, siellä tapeltiin mies miestä vastaan. Olisi ne muutenkin perääntyneet Norjan puolelle mutta sodan voittaja kiirehti häätöä ja uhkasi itse tulla auttamaan jos Suomalaiset ei itse häätöön pysty annetun aikataulun puitteissa.