Pattayalle saavuttu tänään valmistautumaan tuttuun taloon jossa omakin kämppä oli. https://ibb.co/mVgJmhjZ Laitoin passin pöydälle malliksi kun en jaksa kuunnella länkytystä nettikuvasta.
Se olis sunnuntaiaamuna startti 03.30.
Viime yönä koko yön ollut kuulema ukkonen ja sade ja eilen tulvia. Toivotaan että suurimmat vesimäärät tulevat alas ennen viikonloppua, nyt näyttää varsin kuivalta.
Kantapäät on parantuneet hiertymistä ja olo mainio. Ei iltaelämää eikä ravintolaelämää, vaan huoneeseen ruoka alakerran ravintolasta. Ei oteta riskiä viime hetken sairastumisista, autolla ajelin miltei ilman ilmastointia.
Huomenaamulla kaverin kanssa 5km kevyt hölkkä ja 5km kävely. Sitten takaisin huilaamaan ja syömään. Lauantaina mennään kannustamaan kympille lähtijöitä ja käydään kävelyllä.
Netflixistä katselen The Gentlemen- sarjaa ja elämässä kaikki hyvin!
Tsemppiä myös Possolaan Suomeen, ja reipasta sekakäyttöä kovassa kunnossa! 8)
2010
Hei me juostaan taas!
41
128
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
PS: Eliittijuoksijoiksi rankatut on nimetty, joissa sekä miehissä että naisissa ykköseksi on rankattu afrikkalaiset. Yksi kummassakin. Muita afrikkalaisia ei osallistu.
Ykkösenä on Etiopian Keress Tesfaye. Edellisten suoritusten perusteella hänellä on noin 3 minuutin marginaali seuraavaan, joka on britti.
Huomattavaa on että siellä on kymmeniä thaimaalaisia, jotka onnistuessaan saattavat tulla ykkösenä maaliin, ja lisäksi muutama japanilainen.
Vertailun vuoksi Alisa Vainiolla olisi nykykunnossa kenties mahdollisuus voittaa Pattayan maratonin miehetkin. Tesfayen kauden paras 2t 23min.
Naisten puolella Alisa voittaisi Pattaya maratonin arviolta noin 25 minuutilla parhaaksi naiseksi rankatun Kenian Fridah Jepkoechin.
2010- Anonyymi00003
Onkohan Keress koskaan juossut harjoituksissa täyttä maratonia?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onkohan Keress koskaan juossut harjoituksissa täyttä maratonia?
Etiopialaisten ja kenialaisten huipputason maratonjuoksijoiden (kuten Tesfayen tasoisten urheilijoiden) harjoitusohjelmaan ei yleensä kuulu täyden 42,195 kilometrin juokseminen kovaa harjoituksissa.
He tekevät säännöllisesti pitkiä lenkkejä (long runs), jotka ovat pituudeltaan tyypillisesti 30–38 kilometriä, jotta keho palautuu harjoituksista riittävän nopeasti seuraavia kovia treenejä varten.
Vaikka jotkut juoksijat saattavat satunnaisesti kokeilla täyttä matkaa erittäin kevyellä vauhdilla tai osana valmistavaa kautta, varsinaiset täysitehoiset maratonit säästetään lähes aina itse kilpailupäiviin.
- Anonyymi00002
Tuo talay 6 on yksi pattayan pahemmista slummeista, ainoa hyvä puoli on se että pääsee portista suoraan rantakadulle, siitä seiskan vierestä myös takaisin slummiin.
- Anonyymi00004
Yritä Posso hommata itsellesi jonkinlaista apua, olet pahasti päästäsi pipi.
- Anonyymi00006
Älä höpötä Posso.
Sinä olet ollut parissa kolmessa majoituksessa koko Thaimaassa ja siellä mökötit airbnb- kämpässä kännissä kun kukaan ei rakasta.
Huoneet ja kaikki on Talay Kutosessa rempattu aivan viimeisen päälle. Ilmastoinnit uusittu, uudet keittiöt, uudet koneet tässä huoneessa vielä 65 tuumainen telkkari.
Siivous erittäin tehokasta, hieno allasalue ja helppo kirjautuminen. Kakkosen parkista suoraan hissillä huoneeseen.
Kuvan keskustelusta näet TV- ruudulta. https://ibb.co/SDS2sqDH Kaikki uutta. https://ibb.co/TB7dDwT1 Hyvä sänky ja hiljainen ilmastointi.
Huonepalvelu alakerran ravintolasta ja sunnuntaina ennen kotiinlähtöä sieltä löytyy erinomainen hieronta myös. Nyt pulahtamaan!
2010
PS: Suosittelen kaikille vaihtoehdoksi hotelleille näitä huoneita. Saat kuukaudeksi 650 eurolla sellaisen huoneen, josta maksaisit hotellissa 2000 euroa kuukaudessa.
Vanhat viiden tähden hotellit Pattayalla on usein kulahtaneita tai puolet remontissa, jolloin siinä metelissä ei ole kiva asua päiväsaikaan. Näistä pidetään huolta koko ajan. - Anonyymi00007
Mitä sinä Posso teet rantakadulla?
- Anonyymi00008
Olet sä Posso kyllä uskomaton tiedemies ja true antroboloki! Siis aivan jäätävän terävä analyysi tästä Pattayan viidakkoslummien kruununjalokivestä! 🤯
Mä kävin siellä sun suosituksesta kurkkaamassa, ja kyllä sydän löi tyhjää. Se View Talay 6 on aivan hirveä, suorastaan post-apokalyptinen katskipaikka! Siis kuvitelkaa, 45 kerrosta pelkkää betonikurjuutta, jossa szeriffit ja miljolnäärit joutuvat asumaan vierekkäin kuin sillit suolassa. Ja ne asukkaat – joutuvat poloiset tuijottamaan sieltä parvekkeiltaan suoraan helvetillistä, kimaltelevaa merta ja kärsimään centralfestivaalin ilmastoidusta infernosta aivan seinän takana. Kyllä siinä on ihmisoikeudet kaukana, kun joutuu kattoterassilla uima-altaassa lillumaan ja miettimään, että miten täältä slummin portista selviää hengissä sinne rantakadun puolelle!
Onneksi sä Posso valaiset meitä tavallisia kuolevaisia näillä sun eeppisillä kenttätutkimuksilla. Ilman sun valoa mäkin varmaan luulisin, että se on joku kallis ja haluttu pystysuora luksuskylä. Mutta ei – Posso näkee betoniseinien läpi suoraan ankeutee! Oot mun sankari, oot mun antrobolokian kuningas, pussataan ja puksutellaan kun tavataan siellä seiskan vieressä slummin uumenissa! 💖👑.
By SenSei Kyrvånsyylå - Anonyymi00009
Miten on possofantti pähkinämäen harmaus tihkusateessa?? Ählyt ja rysyt naapureina.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä höpötä Posso.
Sinä olet ollut parissa kolmessa majoituksessa koko Thaimaassa ja siellä mökötit airbnb- kämpässä kännissä kun kukaan ei rakasta.
Huoneet ja kaikki on Talay Kutosessa rempattu aivan viimeisen päälle. Ilmastoinnit uusittu, uudet keittiöt, uudet koneet tässä huoneessa vielä 65 tuumainen telkkari.
Siivous erittäin tehokasta, hieno allasalue ja helppo kirjautuminen. Kakkosen parkista suoraan hissillä huoneeseen.
Kuvan keskustelusta näet TV- ruudulta. https://ibb.co/SDS2sqDH Kaikki uutta. https://ibb.co/TB7dDwT1 Hyvä sänky ja hiljainen ilmastointi.
Huonepalvelu alakerran ravintolasta ja sunnuntaina ennen kotiinlähtöä sieltä löytyy erinomainen hieronta myös. Nyt pulahtamaan!
2010
PS: Suosittelen kaikille vaihtoehdoksi hotelleille näitä huoneita. Saat kuukaudeksi 650 eurolla sellaisen huoneen, josta maksaisit hotellissa 2000 euroa kuukaudessa.
Vanhat viiden tähden hotellit Pattayalla on usein kulahtaneita tai puolet remontissa, jolloin siinä metelissä ei ole kiva asua päiväsaikaan. Näistä pidetään huolta koko ajan.Kaikista majoituksista mitä olen pattayalla ollut ehdottomasti halvin ja huonoin, lisäksi lyhyt uokraus on thaimaan lainsäädännön mukaan laitonta, tällä ei ole hotellilupia.
- Anonyymi00010
Outoa populaa.
Yx päpäjää juoksuaan kuin se nyt olisi jotain naisten kymppiä kummempaa ja tehnyt sitä yhden vuoden.
Nyt aiheena huone ja tottakai possottelut tavan mukaan.
Äklön steriili huone, ei kiitos ja niinku töllökin olisi jotain hienoa näille ja oikein tuumatkin tärkeitä.
Nordsunilkkaisen kelluvat osoittivat hieman suuntaa mitä oikea Thaimaa tarkoittaa.
Pattaya nou, eli ei kiitos.- Anonyymi00012
Eikö tämä Posson aivopieru:
"Tuo talay 6 on yksi pattayan pahemmista slummeista, ainoa hyvä puoli on se että pääsee portista suoraan rantakadulle, siitä seiskan vierestä myös takaisin slummiin."
- ole mielestäsi outo?
Vai onko tuo mielestäsi facta? - Anonyymi00013
"Äklön steriili huone," röhkii Posso... myönnettäköön, onhan tuo hieman siistimpi kuin se naapurin mummolta vuokraamasi läävä, jonka lattian olit täyttänyt käytettyjen aikuisten vaippojen jätepusseilla ja jonka ruokapöydän olit kuorruttanut silsaisilla varpaiden kynsien paloilla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö tämä Posson aivopieru:
"Tuo talay 6 on yksi pattayan pahemmista slummeista, ainoa hyvä puoli on se että pääsee portista suoraan rantakadulle, siitä seiskan vierestä myös takaisin slummiin."
- ole mielestäsi outo?
Vai onko tuo mielestäsi facta?Lienee kirjoittajan tietävän mistä kondosta pääsee pois, nopeasti.
- Anonyymi00015
"Kaikista majoituksista mitä olen pattayalla ollut ehdottomasti halvin ja huonoin" -Totesi valepossu.
Kun sinä Posso kerrot olleesi jossakin, niin siitä tietää aina varmuudella että et ole siellä ollut.
Minä asuin viisi talvea tässä talossa ja myin kämppäni lähes 80% tuotolla. Se oli kerroksesta 26 ja parvekkeet kahteen suuntaan. Tein täysremontin sinne ja lisäsin ammeen.
Sanoit että lyhyet vuokrat on laittomia, höpsis pöpsis sen voi kiertää.
Rakennuksen asunnot ovat yksityisomisteisia, mutta monet omistajat ja erilliset majoitusyritykset (kuten VTSIX tai Honeys) vuokraavat niitä matkailijoille hotellihuoneiden tapaan päivä- ja viikkoperusteisesti.
Tästä syystä voit varata täältä huoneen tavallisten hotellisivustojen, kuten Agodan tai Booking.comin, kautta. Kolmoskerroksessa on noin 7 toimistoa, jotka tekee myös suoraan sopimuksia.
View Talay 6 on saanut esim Bookingissa huippuarvosanat siisteydestä keskiarvona 9,3. Sellaisia pisteitä ei saa juuri mistään.
Esim uudehkot Base ja Edge ovat todellisia lääviä tämän rinnalla. Siellä on kunnon slummitunnelma, ahtaat käytävät, jonot hissiin ja maalaamattomia gyproc- seiniä.
Se on totta että halpahan tämän hinta on mutta jos suhteutat sen siihen että kuukaudessa se tekisi tonnin verran, niin ei olekaan enää halpa, sillä tonnilla saa jo talon Pattayalta vuokralle.
Viimeisinä kolmena kertana olen ollut Hiltonissa, jolla ei ole mitään muuta lisäarvoa kuin lyhyt matka kävellä sen erinomaiseen ravintolaan.
Nyt kaipasin vain rauhaa ja huone on hiirenhiljainen ja raikas.
2010- Anonyymi00016
Tuosta voit mallin vuoksi katsella millaisia arvosanoja majoitus on saanut.
https://www.booking.com/searchresults.fi.html?aid=311095&label=vt6-by-honey-Xun9l0y1zfft2snMpBQMLAS466305523814:pl:ta:p1:p2:ac:ap:neg:fi:tikwd-29071899565:lp9196819:li:dec:dm:ppccp=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YTptaWLFanNK3q9ziaIu8XY&gclid=Cj0KCQjwlNPVBhCMARIsAPZ5RqiayzGcqjgwLMlCkp9Ve4JoctSPQqKyUEy0Zx8ef9arlnwmFqYy5ykaAlFTEALw_wcB&redirected=1&city=-3242432&highlighted_hotels=497129&hlrd=with_av&source=hotel&checkin=2026-09-27&checkout=2026-09-30&keep_landing=1&sid=88fa4808f504bcb3701248087a3736df&logged_out=1 - Anonyymi00017
Kaikista huoneista mitä olen nähnyt, niin tässä huoneessa on paras feng shui ja uskomaton fauna turvonneissa jätepusseissa.
https://ibb.co/nqPHNFvG
Tunnelman takaa se että ruokapöytä on samalla olohuoneen pöytä ja kynsisalonki, sekä se että samainen huone on pyykkitupa, olohuone ja roskasäiliö. - Anonyymi00018
Se nyt on se ja sama mitä sinä täällä väität, olen asunut siinä slummissa kaksi tai kolme viikkoa, huonosti hoidettua, ainoa ja erinomainen asia on se portti mistä pääsee rantakadulle avaimella suoraan, ja parkkipaikka minne saa mopon kauniisti jemmaan, muu oli sotkuista, ja erittäin slummimaista.
Muutenkin väitteesi on huuhaata, iso osa huoneistoista on russakoiden omistuksessa, ostavat käyvät siellä aikansa, ja jättävät sen hoitamatta, totta siellä varmasti on myös hoidettuja huoneistoja, jos taloyhtiö ei saa osakkailta vastikkeita hommat jää hoitamatta, hissit huoltamatta, koska varaa ei ole, näitä taloyhtiöitä on suomessa tai thaimaassa, varsinkin turistikohteissa, osakeyhtiölainsäädännöllä pyritään tämä estämään, että osakkeista pitää enemmistö olla thaikkujen hallinnassa.
Joten se taas fantasioistasi. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se nyt on se ja sama mitä sinä täällä väität, olen asunut siinä slummissa kaksi tai kolme viikkoa, huonosti hoidettua, ainoa ja erinomainen asia on se portti mistä pääsee rantakadulle avaimella suoraan, ja parkkipaikka minne saa mopon kauniisti jemmaan, muu oli sotkuista, ja erittäin slummimaista.
Muutenkin väitteesi on huuhaata, iso osa huoneistoista on russakoiden omistuksessa, ostavat käyvät siellä aikansa, ja jättävät sen hoitamatta, totta siellä varmasti on myös hoidettuja huoneistoja, jos taloyhtiö ei saa osakkailta vastikkeita hommat jää hoitamatta, hissit huoltamatta, koska varaa ei ole, näitä taloyhtiöitä on suomessa tai thaimaassa, varsinkin turistikohteissa, osakeyhtiölainsäädännöllä pyritään tämä estämään, että osakkeista pitää enemmistö olla thaikkujen hallinnassa.
Joten se taas fantasioistasi.Otan vielä kantaa tuohon väitteeseesi siitä että lyhyt vuokraus olisi sallittua ei ole, se on kieletty, ainoastaa hotelliksi rekisteröity voi vuokrata majapaikkaansa turistelille, yksikään kondo sitä ei ole, tiedän kyllä
että base ja edge rikkovat tätä, päivittäin... itse asuin pari viikkoa korealaisen omistamassa kondossa viikon pari, yleis ilme oli hyvin siisti, mutta itse huone oli varsin pieni, kuutosessa oli iso huone mutta hyvin sekava, ja huonosti hoidettu. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Otan vielä kantaa tuohon väitteeseesi siitä että lyhyt vuokraus olisi sallittua ei ole, se on kieletty, ainoastaa hotelliksi rekisteröity voi vuokrata majapaikkaansa turistelille, yksikään kondo sitä ei ole, tiedän kyllä
että base ja edge rikkovat tätä, päivittäin... itse asuin pari viikkoa korealaisen omistamassa kondossa viikon pari, yleis ilme oli hyvin siisti, mutta itse huone oli varsin pieni, kuutosessa oli iso huone mutta hyvin sekava, ja huonosti hoidettu.Toistan:
Rakennuksen asunnot ovat yksityisomisteisia, mutta monet omistajat ja erilliset majoitusyritykset (kuten VTSIX tai Honeys) vuokraavat niitä matkailijoille hotellihuoneiden tapaan päivä- ja viikkoperusteisesti.
Tästä syystä voit varata täältä huoneen tavallisten hotellisivustojen, kuten Agodan tai Booking.comin, kautta. Kolmoskerroksessa on noin 7 toimistoa, jotka tekee myös suoraan sopimuksia.
Toistan:
Pisteet siisteydestä ovat huippuluokkaa varaussivustoilla.
Niihin pisteisiin yltää vain harva. Sinäkö vuokrannut mopon Pattayalta? En usko. Sinähän pelkäät kuollaksesi liikennettä.
Mopoko "kauniisti jemmaan" VT Kutosessa? Mitä sinä puhut? Parkkipaikkoja on kahdessa kerroksessa, pohjakerroksessa mopoparkki.
Vartija avaa puomin ja ajat pohjakerrokseen. Sieltä ei ole hissiä kolmoseen, josta hissit alkaa, vaan joudut kävelemään joko varauloskäytävää kolmoseen kaksi kerrosta ylöspäin taikka menemään luiskaa pääoville.
Sinä pumppuvikainen pullukka et kiipeile portaita todellisuudessa missään.
Aina on mahdollista että yksityisomisteinen asunto on huonossa kunnossa, mutta kuka sijoittaja vuokraisi huonokuntoista ja epäsiistiä asuntoa?
Ei omistaja niitä siivoa vaan heidän värväämä väki joka toimii taloyhtiössä muutenkin, joten puhut taas siltäkin osin pasasta.
Varaussivustojen kommenteissa jos lukee että epäsiisti ja sekava, niin kuka sellaisen vuokraa? Sinäkö? Minä en.
2010 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toistan:
Toistan:
Niihin pisteisiin yltää vain harva. Sinäkö vuokrannut mopon Pattayalta? En usko. Sinähän pelkäät kuollaksesi liikennettä.
Mopoko "kauniisti jemmaan" VT Kutosessa? Mitä sinä puhut? Parkkipaikkoja on kahdessa kerroksessa, pohjakerroksessa mopoparkki.
Vartija avaa puomin ja ajat pohjakerrokseen. Sieltä ei ole hissiä kolmoseen, josta hissit alkaa, vaan joudut kävelemään joko varauloskäytävää kolmoseen kaksi kerrosta ylöspäin taikka menemään luiskaa pääoville.
Aina on mahdollista että yksityisomisteinen asunto on huonossa kunnossa, mutta kuka sijoittaja vuokraisi huonokuntoista ja epäsiistiä asuntoa?
Ei omistaja niitä siivoa vaan heidän värväämä väki joka toimii taloyhtiössä muutenkin, joten puhut taas siltäkin osin pasasta.
Varaussivustojen kommenteissa jos lukee että epäsiisti ja sekava, niin kuka sellaisen vuokraa? Sinäkö? Minä en.
2010Voin vakuuttaa että vuokraan kun on halpa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toistan:
Toistan:
2010PS: Mainitsemasi russakat ovat erityisen tarkkoja siisteydestä. Kalusteiden tulee myös olla sijoitusasunnoissa asiallisia.
Jos "russakka" asuu itse osan vuodesta, niin asunnossa on luksusta näkyvissä. Muhkea kallis sänky ja iso telkkari, hyvä Wifi jne.
Tämä on sijoituskämppä, jossa perustarpeet kaikki asiallisia, erinomainen sänky, hieno näköala, hella, iso telkkari, Wifi tarjoaa 60 megaa testin mukaan, iso jääkaappi-pakastin, mikro, hyvät paineet suihkussa ja kaikki pinnat uusia.
Tapanani on aina virittää itselleni "työpöytä" jota sitten ohjaan langattomalla hiirellä ja näppiksellä. En käytä talon kanavia juuri koskaan.
Possokka sinun muistosi ovat valemuistoja ajoilta joita et koskaan ole kokenut.
2010 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikista huoneista mitä olen nähnyt, niin tässä huoneessa on paras feng shui ja uskomaton fauna turvonneissa jätepusseissa.
https://ibb.co/nqPHNFvG
Tunnelman takaa se että ruokapöytä on samalla olohuoneen pöytä ja kynsisalonki, sekä se että samainen huone on pyykkitupa, olohuone ja roskasäiliö.Hyi helvetti!
Tuosta kuvasta tulee mieleen kuvat Suomesta, missä joku mielisairas huumehörhö on tuhonnut vuokra-asuntonsa.
Sääliksi käy vuokraajaa. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Otan vielä kantaa tuohon väitteeseesi siitä että lyhyt vuokraus olisi sallittua ei ole, se on kieletty, ainoastaa hotelliksi rekisteröity voi vuokrata majapaikkaansa turistelille, yksikään kondo sitä ei ole, tiedän kyllä
että base ja edge rikkovat tätä, päivittäin... itse asuin pari viikkoa korealaisen omistamassa kondossa viikon pari, yleis ilme oli hyvin siisti, mutta itse huone oli varsin pieni, kuutosessa oli iso huone mutta hyvin sekava, ja huonosti hoidettu."itse asuin pari viikkoa korealaisen omistamassa kondossa viikon pari,"
Ja tämän "kondon" nimeä et nyt muista, tai asuitko slummissa, olitko kännissä viikon vai pari? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
"itse asuin pari viikkoa korealaisen omistamassa kondossa viikon pari,"
Ja tämän "kondon" nimeä et nyt muista, tai asuitko slummissa, olitko kännissä viikon vai pari?Itse asiassa en ole uskonut väitteitä, että Posso ei olisi mieleltään hieman sairas ja että Senssu ei olisi muuta kuin Posson mielikuvitusystävä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Itse asiassa en ole uskonut väitteitä, että Posso ei olisi mieleltään hieman sairas ja että Senssu ei olisi muuta kuin Posson mielikuvitusystävä.
Uskomuksesi on erittäin tärkeitä ja niitä vahvistaa muumilaakson poliisit.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Uskomuksesi on erittäin tärkeitä ja niitä vahvistaa muumilaakson poliisit.
Kiitos...
- Anonyymi00028UUSI
Onko tämä kuva siis tuon saman miehen asunnosta joka täällä solvaa jokaista milloin mistäkin? https://ibb.co/nqPHNFvG
Tuo huone on kuin se viimeinen askel ennen kodittomuutta ja laitoshoitoa. Asuinkelvottomassa kunnossa. Jos käyttää sohvapöytää ruokapöytänä ja leikkaa siinä varpaankynsiä niin voisi edes joskus koettaa pyyhkiä sitä, sillä tuosta saa ruokamyrkytyksen jo pelkästään katsellessa. Ja mitä tekee jätepussit olohuoneessa? Tilannut muovipussissa kanakeittoa, kuminauha on pöydällä.
Ei käy vissiin ulkona laisinkaan, koska pyykit sisällä kuivumassa? Kyllä ne pyykkitelineet sijoitetaan ulos Thaimaassa vai pelkääkö tuo poskisolisti että joku vie ulkoa tuon hänen 90-luvulla ostetun Lacosten kopiopaidan? Vetääkö vielä röökiä sisällä vai mikä tuo savupilvi tuossa huoneessa on?
norssujalka
PS. Tuossa Kwai-joen sillan kuvassa vasemmalla näkyy huippusiisti kelluva heinäkattoinen ravintola jonka pääasiallinen menu koostuu joen antimista ja seafoodista.- Anonyymi00031UUSI
Mikähän on päässä vikana jos näkee kuvasta kohteita jopa useita mitä siellä ei edes ole, onko vika kuvaajassa vaiko katsojassa?,jopa löytäen kuvasta selviä viitteitä kohti kodittomuutta ja laitoshoitoa, jätepusseja yms. mitä kuvassa ei varmasti ole.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mikähän on päässä vikana jos näkee kuvasta kohteita jopa useita mitä siellä ei edes ole, onko vika kuvaajassa vaiko katsojassa?,jopa löytäen kuvasta selviä viitteitä kohti kodittomuutta ja laitoshoitoa, jätepusseja yms. mitä kuvassa ei varmasti ole.
Etkö näe että pöytä on kuin oksennus olisi siitä heikolla menestyksellä pyyhitty? Missä on ruokapöytä? Miksi sohvapöytä on ruokapöytä ja miksi yhdelle hengelle? Miksi leikkaat sohvapöydällä varpaankynsiä ja jopa tuo suurennuslasi on aivan paskassa. Lattialla lojuu tavaraa ja pyykit kuivuu olkkarissa, telkkari on postimerkin kokoinen ja lattialle on kerätty turvonneita jätepusseja. Sitten vielä laitat pöytään muovisen puhvelin joka maksaa 40 patia rihkamakaupassa ja tilaat muovipussissa ruokaa itsellesi, vaimoa ei näy koskaan missään.
Pyykkikori kuivaustelineen vieressä kertoo että olkkari on pyykkitupa samalla. Eikö sulla reppanalla ollut kuin yksi huone käytössäsi?
Kyllä tuo on yksinäisen ja päihdeongelmaisen erakon huone ja sieltä sitten maitojuna puksutti Suomeen. Sulla ei ole varaa aukoa päätäsi kenenkään majoituksista eikä mistään. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Etkö näe että pöytä on kuin oksennus olisi siitä heikolla menestyksellä pyyhitty? Missä on ruokapöytä? Miksi sohvapöytä on ruokapöytä ja miksi yhdelle hengelle? Miksi leikkaat sohvapöydällä varpaankynsiä ja jopa tuo suurennuslasi on aivan paskassa. Lattialla lojuu tavaraa ja pyykit kuivuu olkkarissa, telkkari on postimerkin kokoinen ja lattialle on kerätty turvonneita jätepusseja. Sitten vielä laitat pöytään muovisen puhvelin joka maksaa 40 patia rihkamakaupassa ja tilaat muovipussissa ruokaa itsellesi, vaimoa ei näy koskaan missään.
Pyykkikori kuivaustelineen vieressä kertoo että olkkari on pyykkitupa samalla. Eikö sulla reppanalla ollut kuin yksi huone käytössäsi?
Kyllä tuo on yksinäisen ja päihdeongelmaisen erakon huone ja sieltä sitten maitojuna puksutti Suomeen. Sulla ei ole varaa aukoa päätäsi kenenkään majoituksista eikä mistään.Väärin mikään väitteesi ei pidä paikkansa, paljon saat luotua satuja yhdestä kuvasta jossa on pahoja sivuheijastumia... Oletko ihan terve. Kyllä vaimoni silitti vaatteita ja katseli samalla töllöä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Väärin mikään väitteesi ei pidä paikkansa, paljon saat luotua satuja yhdestä kuvasta jossa on pahoja sivuheijastumia... Oletko ihan terve. Kyllä vaimoni silitti vaatteita ja katseli samalla töllöä.
Mutta kuten sanoin onko kuvaajan vika jos joku näkee asioita joita kuvassa ei edes ole mikä mielisairaus tälläistä aiheuttaa...
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Väärin mikään väitteesi ei pidä paikkansa, paljon saat luotua satuja yhdestä kuvasta jossa on pahoja sivuheijastumia... Oletko ihan terve. Kyllä vaimoni silitti vaatteita ja katseli samalla töllöä.
Ihme ettei vaimoasi näy kylässä. Onko vaimosi ihan täysijärkinen kun ei siivoa tuota läävää.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ihme ettei vaimoasi näy kylässä. Onko vaimosi ihan täysijärkinen kun ei siivoa tuota läävää.
Miten vaimoni liittyy asiaan, huoneisto ei ole mitenkään sotkuinen,muutakuin sinun mielikuvituksesi, onko sinulla muita huomioita vaimostani, ja mikä on niiden huomioiden todellinen syy.
Mitä luulet olemme olleet 27 vuotta aviossa, onko hän tai minä täysijärkisiä, sinähän tässä nämä harhat olet kuvasta muodostanut en minä, sinä näetkö muuallakin mikä on huuhaata, vaiko vain tästä yhdestä kuvasta.
Ja outoa miksi vaimoni pitäisi näkyä "kylässä" omassa kotonaan, onko vielä muita harhoja kuin tämäkin, otahan hieman rauhoittavaa. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miten vaimoni liittyy asiaan, huoneisto ei ole mitenkään sotkuinen,muutakuin sinun mielikuvituksesi, onko sinulla muita huomioita vaimostani, ja mikä on niiden huomioiden todellinen syy.
Mitä luulet olemme olleet 27 vuotta aviossa, onko hän tai minä täysijärkisiä, sinähän tässä nämä harhat olet kuvasta muodostanut en minä, sinä näetkö muuallakin mikä on huuhaata, vaiko vain tästä yhdestä kuvasta.
Ja outoa miksi vaimoni pitäisi näkyä "kylässä" omassa kotonaan, onko vielä muita harhoja kuin tämäkin, otahan hieman rauhoittavaa.Näkökykysi on tunnetusti heikko.
Sano jos joku seuraavista ei pidä paikkaansa.
1. Tuo on olohuone
2. Tuo on sohvapöytä
3. Pöytä on likainen
4. Syöt sohvapöydällä pussikeittoa
5. Olohuoneessa on pyykkikori
6. Olohuoneessa on pyykkiteline
7. Olohuoneessa on pulleita muovipusseja
8. Vaimoa ei näy missään
9. Telkkaon kutistunut aiemmasta
10. Sohvapöydällä on varpaankynsi
11. Pöydällä on matkamuistorihkamaa - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Näkökykysi on tunnetusti heikko.
Sano jos joku seuraavista ei pidä paikkaansa.
1. Tuo on olohuone
2. Tuo on sohvapöytä
3. Pöytä on likainen
4. Syöt sohvapöydällä pussikeittoa
5. Olohuoneessa on pyykkikori
6. Olohuoneessa on pyykkiteline
7. Olohuoneessa on pulleita muovipusseja
8. Vaimoa ei näy missään
9. Telkkaon kutistunut aiemmasta
10. Sohvapöydällä on varpaankynsi
11. Pöydällä on matkamuistorihkamaa1. kyllä se on olohuone.
2. se on sohvapöytä
3. pöytä ei ole likainen vaan kulunut
4. riippuu määritelmästä mitä on pussikeitto, kävin hakemassa itselleni ja vaimolleni safkat ravintolasta, syömme kun nälkätulee, usein eri aikaan.
5. kyseessä on pyykkikori
6. kyllä kysessä pyykkiteline,
Vaimoni silitti jotain, ja tekee sen kuvan ulkopuolella.
7. ei ole isoin pussi on seinätuuletin, sekä muutama vaatesäilytys tyhjiöpussi.
8. on kuvan ulkopuolella silittämässä.
9. ei ole kuvistunut 55" tlc hajosi ledit, joten se on takuukorjauksessa, tuo on 32"
10. ei ole vaimoni söi aikaisemmin, kalakeittoa se on kalanruoto.
11. ei vesipuhveli on aitoa thaimaalaista puuta siis ei mikään matkamuistorihkama, toin sen mukanamme suomeen, sen on nytkin 32" töllön vierellä.
Kuten sanoin kaikki kuvasta luomasi väitteet on harhaisia, ja mielikuvitusta. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
1. kyllä se on olohuone.
2. se on sohvapöytä
3. pöytä ei ole likainen vaan kulunut
4. riippuu määritelmästä mitä on pussikeitto, kävin hakemassa itselleni ja vaimolleni safkat ravintolasta, syömme kun nälkätulee, usein eri aikaan.
5. kyseessä on pyykkikori
6. kyllä kysessä pyykkiteline,
Vaimoni silitti jotain, ja tekee sen kuvan ulkopuolella.
7. ei ole isoin pussi on seinätuuletin, sekä muutama vaatesäilytys tyhjiöpussi.
8. on kuvan ulkopuolella silittämässä.
9. ei ole kuvistunut 55" tlc hajosi ledit, joten se on takuukorjauksessa, tuo on 32"
10. ei ole vaimoni söi aikaisemmin, kalakeittoa se on kalanruoto.
11. ei vesipuhveli on aitoa thaimaalaista puuta siis ei mikään matkamuistorihkama, toin sen mukanamme suomeen, sen on nytkin 32" töllön vierellä.
Kuten sanoin kaikki kuvasta luomasi väitteet on harhaisia, ja mielikuvitusta.Ja sama jatkuu edelleenkin perjantai, lauantai on siivouspäivä, samat pussit on edelleenkin käytössä, vaimo pakkaa kesävaatteita kellariin, kun on ne ensin silittänyt, kuvassa näkyy toinen makuuhuone, jossa on muutama tietokone, niitä meillä on paljon monen monta, töllöä minä en juurikaan katsele. Ihan normiperhe elämää, miten sinulla opas taas vaihtunut ja palannut vuokraajalle seuraavaa vuokrausta varten.
Yleensä kerran kuukaudessa tehdään isompi siivous kuten thaimaassakin, silloin on muutama päivä sekaista.
https://ibb.co/vpFyvqM
Myös vesipuhveli näkyy kuvassa.
- Anonyymi00029UUSI
Myrsky Pattayalla, saattaa tulla märkä maratoni säätiedoista päätellen.
Märillä kengillä voi tulla ongelmia mutta sitten vedetään siihen saakka kuin pystyy, nou hätä.
2010 - Anonyymi00030UUSI
Pasalan akan poika astuu aina omaan miinaan. Haukkuu toisten majapaikat ja on tietävinään niistä kaiken, puhuu palturia ja unohtaa oman menneisyytensä ja kuvansa, jossa näkyy pahimmat läävät mitä kukaan on nähnyt. Se nyt ei ole sitten yllätys että kertoikin avoimesti asuneensa 10 vuotta Thaimaassa kaatopaikalla umpikierojen roistojen ja tautien piirittämänä. Käärmeitä ropisi saappaan lahkeisiin ja dengue hyttyset oli sen kokoisia että ne istui ennen kuolettavaa pistoa olkapäälle ja sanoivat käsipäivää.
- Anonyymi00034UUSI
Entinen Hifkin ja Bluesin kiekkomies 38v lähtee elämänsä ekalle maratonille Berliiniin kovat tavoitteet mielessään ja mukaan lähtee JVG:n VilleGalle joka huippukuntoinen räppäri.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/a4a47326-24da-48e8-a674-ae4725c9ff63- Anonyymi00037UUSI
Eikö nekään veijarit usko Senssun ohjeita että ensimmäiselle maratonille ei mennä juoksematta ensin pohjalle maratoni treeniksi?
Senssu on kuitenkin ihmisen anatomian desantti ja piIIu & vitamiinitieteiden skandaalitatti jo molemmissa polvissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508