Varokaa kyseistä järjestöä. Älkää antako mitään lahjoituksia tai osallistuko toimintaan. Järjestö valehtelee ja toiminnanjohtaja ei kanna vastuuta mistään. Järjestö on haastettu oikeuteen. Käräjäoikeudesta löytyy tiedot. Tälle järjestölle lahjoitettu apu ei mene Ukrainaan, vaikka niin luvataan. Myöskään vapaaehtoiset eivät saa sitä mitä luvataan, vaan järjestön toiminnanjohtaja lopettaa vastaamisen ja katoaa vastuuta pakenemalla pää pensaaseen. Jos hän jotain puhuu Se on pelkkää 💩Millään sopimuksella ei ole tämän järjestön kohdalla mitään virkaa, vaikka kuinka olisi mustaa valkoisella. Lakimiehetkään eivät häntä saa puhumaan totta.
Älkää lahjoittako Lion Defence teamille yhtään mitään ja varoittakaa eteenpäin.
Älkää lahjoittako Lion Defence teamille yhtään mitään ja varoittakaa eteenpäin.
Vastaukset 10
Vanhimmat
On tiedossa kyllä tää järjestö. Ja sen "työntekijät"
Mä tiän myös tän ja sen et tosta kusettamisesta on tulossa artikkeli hesariin. Ei vissii toimi lain puitteissa. Varmaan persuja, koska ne kannustaa lain rikkomiseen.
Siellä työskentelee muija jonka nimikirjaimet on RK. Kerää rahaa omilla FB sivuilla ja pitää kuvia Ukrainasta esillä, mikä on kiellettyä Tämä RK eli Раіса Кардін kerää myös lahjotuksia yrityksiltä ym. Että kandee olla tarkkana.
Aa Raisa. Raisa on oikeest hullu. Vanha persukurppa. Mistä jengi tietää näit juttui? Siis oikeest hyvä vaan et sana levii
Minäkii tiiän sen. Kardin on sukunimi eikönii? Hää vinkuu kahvia ja karkkeja ilmatteks tehtahilta, samoin nyrkkeilysaliloilta säkkejä ym. Mihi lie nuokaa männeet, tuskin Ukrainaan. Raisa edustaapi savolaista kieroiluva parhaalla mahollisela tavala, mutta on hullu hää on. Hää ramppaa sielä iskemässä miehivä, muttei häätä voi kukkaa huolia, ku naama on ku petolinnun persii, huulihalkio ku ei naista kaunista
Ei o muumit laaksossa ollu tol hetkee joo. Jotai mielenterveysongelmaisii persui koko sakki. Toivottavast nää joit on kusetettu tekee hommast julkisen jonku lehden kautta ja rikosilmot. Ei tollasen järjestön sais antaa olla olemassa. Moni kuitenkin varmaa haluu tukee Ukrainaa ja sit jos tollasia kusipäitä osa ni ei haluu enää. 🧠💀
Vitut ne ees ukrainas tykkää et siel hengailee joku vapaaehtostyöntekijä huviksee iskemäs miehii ja hakee huomioo sil Suomes tekis vittu oikeit töit ja menis vittu sotimaa
Kaikkea kanssa. Helppo höynäyttää tavallisia filantrooppisia ihmisiä, jotka haluaa lahjoittaa hädän alaisille. Itse en luota kuin punaiseen ristiin.
Mun veljen kaverin äiti. Imo crazy.
Tää homma tehty mun frendille. Joku lehti tekemässä juttua aiheesta, mut vissiin ei oo saatu kiinni asianosasia. Iltapulun lööppii odotellessa.