Ei kannata käydä.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Edellinen ketju näköjään taas umpeutui 🤣
- Anonyymi00002UUSI
eikö sen pitäny olla ravintola ?
- Anonyymi00004UUSI
Pitikö?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitikö?
sano näppylä toki,siis eikö niin...
- Anonyymi00003UUSI
Minä vaan mietin. Miten voi palkata uuden työntekijän jos firma ei kuulu työnantajan rekisteriin? Osaako joku vastata 🤔 tarkoittaako se että voi sitte pimmeenä palkata
- Anonyymi00009UUSI
Mulla on avensiksesta ajovalo pimeenä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No tällä tädillä on molemmat lamput pimeänä 🤣
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No tällä tädillä on molemmat lamput pimeänä 🤣
Sulla on vintti pimeenä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sulla on vintti pimeenä
Tuu tänne sanoo
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
siis onko sulla avensiksessa kaipolite haalarit ja pumpattava yöntimo,sano toki...toki..
- Anonyymi00007UUSI
Mitä tuliko raaka pihvi tai karrelle palanutta grillimättöä eteen vai ihan aukioloajat kiinni, auki..
- Anonyymi00008UUSI
Nooh mitäs tällä kertaa🤣🤣
- Anonyymi00011UUSI
Eihän se ole oikein koskaan edes aukikaan, jotta voisi ihmiset todeta kuinka ala-arvoinen kyseinen grilli on.
- Anonyymi00012UUSI
Muutaman burgeri on pihviä myöten joko raaka tai sitten palannut ja siihen vielä kanamunakin myös saa palaneeksi😅 välillä jos rasiaa ei ole niin kylmästi vaan johonkin Lidlen muovipussiin sullotaan. Ja eikös tämä satutäti hae kuulun majoneesikin lidlestä vaikka kuulemma alussa laittoi somessa että tekee majoneesit itse!
.
- Anonyymi00013UUSI
Eikös se nyt ole oikein, että sentään jotkut yrittävät pitää yritystä pystyssä tässä kateellisten ruikuttajien tuppukylässä.
Akuliinastakin valitetaan jatkuvasti ja mitä keskusta olisi ilman sitä? Entäs sitten kun kaikki yritykset on haukuttu, loppuuko ruikutus vai siirrytäänkö toisiin ruikutus-aiheisiin?- Anonyymi00015UUSI
Sitten mennään jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi00016UUSI
Ei kai silti tarvii paskaa ruokaa syödä? Meen mieluummin vaikka shellille syömään makkaraperunat ku tuonne.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitten mennään jämpsän porttiin puremaan munkkia
voihan siellä homoillakkin isossa pesuhallissa,eikö niin karijärven näppylä,sano toki hieman...
- Anonyymi00020UUSI
Itsehän se some käytöksellään kuin face To face on saanut porukkaa karkoitettua miljööstä ja eikä oikein ole aukioloaikoihin luottamista kun aina vähän ramasee
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itsehän se some käytöksellään kuin face To face on saanut porukkaa karkoitettua miljööstä ja eikä oikein ole aukioloaikoihin luottamista kun aina vähän ramasee
ramasee🤣😂toki....ramasee edes hieman....näppylääkin ramasee,sano näppylä toki hieman...eikö niin
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
voihan siellä homoillakkin isossa pesuhallissa,eikö niin karijärven näppylä,sano toki hieman...
Piilopuppeli siinä taas niii
- Anonyymi00022UUSI
Että voikin olla noin sairasta porukkaa. Kun oma elämä on vain peräkammarissa yhteiskunnan varoin, ruikutetaan sitten jostain "taksarista" ja mistä se ostetaan.
Kannattais edes yrittää hankkia työpaikka ja se ihan oma elämä.- Anonyymi00024UUSI
Kannattas sinunki purra munkkia nillittäjä
- Anonyymi00025UUSI
no työpaikan hokeminen on ainakin ihan turhaa,kun kaikki tietää mikä tilanne on Suomessa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
no työpaikan hokeminen on ainakin ihan turhaa,kun kaikki tietää mikä tilanne on Suomessa.
Juuri näin, hokeminen onkin turhaa, mutta hakeminen onkin sitten toinen juttu.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juuri näin, hokeminen onkin turhaa, mutta hakeminen onkin sitten toinen juttu.
niin tarkoitin,että sitä korttia on turha jatkuvasti vilautella,että menisit töihin ja hankkisin elämän...ihan turhia kommentteja, tämän päivän Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 78899
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11652Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 4562
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 100558
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 33504
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471