Onko KESKUSTA PUOLUE kannatuksen romahtaessa, vaipunut epätoivoon. Eivät edes itse luota itseensä, ehdokas valinnoissa. Siinäkin tyhjä paperi. Eli tässäkin ollaan neuvottomia ja kysytään tavallisilta Jampoilta näkemystä 😃
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Tuskinpa tuosta mitään tulee. Vois nakata pyyhkeen jo.
- Anonyymi00002
Karoliina ryhtyy hommaan 😂
- Anonyymi00003
Jani T olis paras ehdokas .
- Anonyymi00004
joo jo nyt näkee,että menee taksi juttuun.
- Anonyymi00005
Taitaa johtua ihan heidän säännöistään jos ehdokkaita on enempi kuin paikkoja tulee suorittaa jäsenäänestys. Hieno juttu kun jäsenet saavat valita eduskunta ehdokkaat, pieni piiri ei pääse sumplimaan ehdokkaita.
Samoja järjestelyjä on muillakin puolueilla. - Anonyymi00006
Onko Eskolalaisia?
- Anonyymi00007
Jäsenet saavat äänestää. Kannuksesta on tällä kertaa ehdokasvaalissa hienosti kaksi henkilöä. Edellisissä vaaleissa ei ollut yhtään.
- Anonyymi00008
Kaksi mitätöntä toinen lapsi porsija toinen mutterin kiristäjä 😃😃😃😃
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaksi mitätöntä toinen lapsi porsija toinen mutterin kiristäjä 😃😃😃😃
Taidat olla todellinen puskasta huutelija. Kumpikin on rohkeita uuden aallon poliitikkoja Kannuksessa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taidat olla todellinen puskasta huutelija. Kumpikin on rohkeita uuden aallon poliitikkoja Kannuksessa.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Nainen ei mitään hyvää saanut aikaan ja mies kokematon isoissa piireissä. Aloittelija.
- Anonyymi00012
Taitaa Kannus jäädä ilman ehdokasta.
- Anonyymi00013
Todennäköisesti. Omassa ” Kuplassa” elävät. Valtion asioista ei mitään tietoa.
- Anonyymi00014
On jotenkin yllättävää tällaiset JÄSENVAALIT 🤔 Varmasti tilanne on hankala , tukala. Ei oikein kukaan saa tarpeeksi kannatusta. Vaihtoehto olis jättää ilman edustajaa.
- Anonyymi00015UUSI
Jos ei äänestetä, jäädään ilman edustajaa.
- Anonyymi00016UUSI
Kannuksessa vain 145 äänioikeutettua eli ilman ehdokasta jäädään.
- Anonyymi00017UUSI
Vaalit on demokratiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2381548Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3041165Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71835Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48743- 120653
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt40626Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka28610- 49568
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 45517
- 32501
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48495- 33477
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463- 77432
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7412- 19407
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401