Jos joku omatoimisesti päättää häippästä paikkakunnalta niin olisi kohteliasta jättää jonkinlainen viesti esim. keittiönpöydälle: "Älä hätäänny, soita poliisia. Lähdin vain vähän humputtelemaan." "Täti Kauvatsalla kaipaa seuraa. Palaan viikon kuluttua. Anna kissalle ruokaa."
Lasten katoaminen on eri juttu, etenkin mitä useampi päivä kuluu.
Katoavia ihmisiä
5
52
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Katoaminen työnä
Se ladyOlivia joka rasvaimettiin tyhjäksi
kävi mun
kantapaikassa tai väitti käyneensä - samaa kuvaa on joka paikassa - Belmondossa Porto Finossa https://keskustelu.suomi24.fi/t/19530056/olivia-oras-on-kuollut#comment-144310768
No, se on mun kantapaikka ja ladyOlivia kertoilee noilla sivuilla
vilmitähdistä usa jne jotka sielläpäin ovat käyneet ja tämä sai
luulemaan ettei se oikein tunne niitä paikkoja
koska se minkä suomalai sen osaaja pitää tietää, on että
siellä asui Sibelius perheineen läheisessä Rapallossa
sen piti tehdä puutarhahommia ja sinfoniaa
ja sekin on mun toinen kantapaikka pieni kylä sekin lähellä 8 kilometriä Porto Finosta usein pyöräillytkin siellä on talossa laattakin pohjoismaisesta säveltäjästä Suomea ei mainita
mutta siis tytär sairastui ja Sibeliusta muutenkin alkoi perhe-elämä ot tamaanpattiin ja sanoi Ainolle että nyton oniin että menen viemään vähän roskia pihalle ja
ei tullutkaan takaisin jäi sille tielle
Parin viikon päästä tuli Ainolle Rapalloon kirje etelästä Roomasta
jossa Sibbe kirjoitti
Olen Roomassa, tulen pikku hiljaa, lähetä hiusharja
sillä kun oli tukkaa vielä silloin ja pokkaa kirjoittaa tällaisia- Anonyymi00002
Tiedä uskoisko, mutta hyvä tarina.
Ehkä tottakin, nuo suuruudet kun tekivät monenlaisia tempauksiakin.
- Anonyymi00003
Mulla oli Purran tyyppinen jankuttava noita-akka.
Lähdin vetää enkä sanaakaan jättänyt minne.- Anonyymi00004
Ilmeisesti perääsi ei kuitenkaan hälyytetty poliisia?
Monien "katoamisten" kohdalla joudutaan vetämään virkavalta apuun, kun katoava olisi hyvin voinut jättää lyhyen "Hengissä, mutta jo kaukana!"- heippalapun vaikka sinne keittiönpöydälle. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ilmeisesti perääsi ei kuitenkaan hälyytetty poliisia?
Monien "katoamisten" kohdalla joudutaan vetämään virkavalta apuun, kun katoava olisi hyvin voinut jättää lyhyen "Hengissä, mutta jo kaukana!"- heippalapun vaikka sinne keittiönpöydälle.Ihmisellähän on oikeus kadota esim. läheisiltään, kunhan viranomaiset tietävät, että on elossa ja voi hyvin.
Jos kadonnut näin vaatii, he eivät saa ilmaista hänen uutta olinpaikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407