Särkijärvelle notkokuja 1 on avattu jämsän paras ravintola!
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Onko niin milloin on avattu? Onko siellä hyvää ruokaa. Jossain grillillä oli kuulemma somessa kuulemma haukkuu asiakkaat toivottavasti ei ole sama paikka🙂
- Anonyymi00002UUSI
Sama paikka.
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole sama. Tämä maucas on jämsän paras ravintola. Käyttää pääasiassa kotimaisia raaka-aineita.Tässä raflassa myös herkulliset talon majoneesit. Tuore kahvi,usein leivoksia tai talon sämpylöitä moneen makuun..
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole sama. Tämä maucas on jämsän paras ravintola. Käyttää pääasiassa kotimaisia raaka-aineita.Tässä raflassa myös herkulliset talon majoneesit. Tuore kahvi,usein leivoksia tai talon sämpylöitä moneen makuun..
Ai eikös se käy hakemassa lidlestä majoneesit ja talon sämpylät on valmiiksi tehty k-kaupasta et yrittäjä vaan laittaa oman hintansa siihen jonkun muun tekemiin valmis sämpylöihin. En kyllä lähtisi luottaa satutädin tarinoihin👍
- Anonyymi00003UUSI
Onko hyvä kun myyjäkin kehuu
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan erikoinen paikka jos myyjäkin kehuu itseään. Oliko tämä se grilli- yrittäjä joka ei ota negatiivista palautetta vastaa. Saako oikeasti kilareita somessa jos asiakas yrittää palautetta antaa.
- Anonyymi00007UUSI
Nyt nopeesti uus keskustelu käyntiin tästä yritelmästä, kun entinen meni kiinni😅 ei se grilli siitä ravintolaks muutu vaikka suomi24 alottais uuden keskustelun.
Melko mitään sanomaton räpellys koko systeemi - Anonyymi00008UUSI
Kiireen vilkkaa sieltä grillin yrittäjä kipittää tekemään uutta lankaa 😅 ei se maucas oo mikään kummoinen vaikka kuinka ylistäis. Nyt se pää pois perseestä
- Anonyymi00014UUSI
Eipä taida olla kummoinen paikka jos yrittäjä itse kehuu grilliä että on Jämsän paras Grilli-Ravintola. Ei jatkoon
- Anonyymi00009UUSI
Olen syönyt mauccaassa jokaisena päivänä kun se on ollut auki. Valittamisen aihetta ei ole ollut,kehuttavaa kylläkin. Ruoka erittäin maucasta ja taatusti täyttää vativammankin herkuttelijan kriteerit. Miljöökin on taianomainen. Jämsään on syntynyt uusi tähti!
- Anonyymi00010UUSI
Olen samaa mieltä tämä on jämsän paras ravintola muita ei enään tarvita ei ole näin hyvää ollut koskaan jämsässä eikä kähikunnissa muualla en käy enään
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen samaa mieltä tämä on jämsän paras ravintola muita ei enään tarvita ei ole näin hyvää ollut koskaan jämsässä eikä kähikunnissa muualla en käy enään
Vastaa jämpsän portissa saa purra munkkia
- Anonyymi00011UUSI
Tänään onkin taas jännittävä arvaus kisa.Kyllä osallistun
- Anonyymi00012UUSI
Sentään saanut mainostelineen ulos. 😃😂
- Anonyymi00019UUSI
Onko mainostelineessä yrittäjän lärvikuva? Eikös se tykkää ottaa selfietä 🐷
- Anonyymi00015UUSI
Helppohan jämsässä on olla paras ravintola kun kilpailua ei ole. Hetken näytti että vanha mylly olisi uudelleen avaamisen jälkeen tasoaan nostanut mutta Ei. Epäonnistunut pulju eikä kovin kaksinen ruokalista. Pysäkki on aina ollut kallis ja kesällä käydessäni epäsiisti. Roskia lojui lattialla,ei jatkoon tämä keppeli..Himoksen tarjontakaan ei vakuuta. Keskustan pikaruokalat,täyttä kuraa! Maucas uutena tulijana piristää jämsän ravintolakulttuuria omalla upealla tyylillään. Tulkaa tänään itse toteamaan mauccaan ylivertaisuus! Auki 12-20
- Anonyymi00017UUSI
Mites parilla joko se on vaihtanut uuteen kun on edellisen grilli yrittäjän vanha ja vuosia ollu käyttämättömänä niin on vanhat rasvat siinä parilalla. Eikös tänään ole burgeri kisa eikös yrittäjä rakasta enemmän omasta naamasta ottaa kuvia.
- Anonyymi00016UUSI
Joutuuko näin lauantaisin kyseleen matkapuhelin yhteydellä saako ruokaa? Viikolla on käytössä joku sellainen tilausravintola tyyppinen ratkaisu. Siksi päätin että lauantaiburgerit teen tänään itse. Onko muiden nyymien mielestä majoneeni talon majoneesi jos teen sen rivarikolmiossani sen itse. Jonka resepti on 2-3dl rypsiöljyä, kananmuna, pikkusen sinappia, tiraus etikkaa, sopivasti suolaa ja esim jalapenoja sekä valkosipulia. Vai muuttuuko se omaksi jos hakee liidelistä ja siirtää sen jälkiruokakuppiin. Sitten siitä ammentaa eväksen väliin?
- Anonyymi00018UUSI
Sinä siis osaat tehdä burgerit ja majot itse? Luulenpa että sinun kannattaisi hakea työpaikkaa tuolta mauccaasta! Saisit reilun sopparipalkan myynti bonuksilla ja olisit yritykselle suureksi avuksi! Sopimuspalkka+ bonukset laskennallisesti +4500€/kk ja myynnin kasvaessa palkkakin kasvaa.
- Anonyymi00020UUSI
Kuljetatko Himokselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981024
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124795Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 45666
- 51660
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141575Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9523