Yllätys aamulla

Aventure

Oli kuuma Toukokuun loppu, takana hikiset Yo-kirjoitukset. Edessä loma ja alkava jalkapallo kausi. Kirjoitukset olivat sujuneet olosuhteisiin nähden hyvin, sillä niitä häiritsi aktiivinen jalkapallon harjoittelu tulevaan kauteen ja raivoisasti loppunut suhde silloiseen tyttöystävään.
Hyvä kaverini ja joukkuekaverini Jukka soitti minulle heti aamulla, kysyen "mitäs äijä, kuis meni kirjoitukset ja miten muuten?"
" kiitti vaan, siinähän ne meni. Mutta nyppii
se bänät muijan kanssa." Tämä oli totta, siitä oli jo 3 viikkoa ja vitutti sekä panetti sairaasti!
Jukka pyysi minua lähtemään osan futisjoukkueen kavereista kanssa avamaan terassikautta. Idea tässä masennuksessa oli loistava. Eikun menoksi.
Juoksin suihkuun ja lorisevan veden alla muistelin
Riikkaa, entistä muijaani.
Riikka oli minua kolme vuotta vanhempi eli 22 vuotias, rempseä ja suora punapää. Hänellä oli kaunis nuoren naisen vartalo. Keskikoiset suipot ja iso nänniset rinnat, kiinteä vatsa ja trimmattu punainen pillu.
Häntä ajatellessa kullini jäykistyi ja sen saippulla pesu ei yhtään auttanut, päinvastoin panetti niin saatanasti. Kullini oli täydessä mitassa ja terskan pää vaativan punaisena. Olen 190 cm pitkä jätkä jössikkä ja myös kulliini on mittaa ja kokoa sen seurauksesta tullut. Nyt se sojoitti vaativasti kohti kattoa ja olin kahdenvaiheillla runkata paineet pois.
Mutta silloin ovikello soi, vääsin suihkun kylmälle ja tempasin pyyhkeen laskevan kullini suojaksi.
Ovella oli Kalle, joukueemme veskasi, joka asui lähes naapurissa. " Hej, ootko valmis? Jukka pyys hakee sut, kun mä oon autolla"
Hieno kysymys, vettä valuvana päälläni vain pyyhe!
Kalle tuli sisälle odottamaan minun valmistautunmista. Kalle oli viime kauden hankinta Pietarsaaresta, sen kuuli hänen puheesta.
suunnitelma oli että tapaisimme keskusta terassilla. Lisäksi Jukka oli järkännyt hänen kotoaan minulle yöpaikan, ettei mun tarvinnut lähteä alkuillasta kotiin junien aikataulujen mukaan! Jukka asui vanhempiensa kanssa paritalon pienemässä osassa ja vanhemmat toisessa osassa.
Ilta sujui perinteisesti kaljaa ottaen ja naisia katsellen. Kaljaa tuli otettua murheeseen ja kirjotusten lopumisen helpotukseen. Muutamaan mielenkiintoiseen naiseenkin oli jonkilaista kontaktia saatu mutta ei sen enempää.
Jossain vaiheessa Jukka ilmoitti että hänen luonaan voi tulla vähän ahdasta, kun hänen 50 v tätinsä tulee yöllä Tenerifalta. Mutta Jukka epäili että kone on sen verran myöhässä ettei se meitä häiritse.
Ilta meni vauhdilla ja päätimme Jukan kanssa lähteä Jukalle. Jukan muijakaveri oli siellä odottamassa Jukkaa kotiin ja minulle tehtiin punkka olohuoneen lattialle. Sari Jukan muijakaveri sanoi että Jukan täti saattaa tulla aamuyöllä, mutta oli luvannut hiipiä sisälle sohvalle nukkumaan minua häiritsemättä.
"ok, ole sen verran jurrissa ettei se mua hereille saa kun tästä nukahdan." vastasin ja heittäydyin patjalle lattialle. Jukka ja Sari vetäytyvät makuuhuoneen oven taakse.
Uni ei kuitenkaan heti meinannut tulla silmään ja Jukka oli saanut Sari kiljahtelemaan hurmiosta väliajoin. Vitutti, panetti ja päässä pyöri vinhasti.
Vihdoin nukahdin ja Sarin huohotus sai uneni muokkautumaan hyvin eroottiseksi. Nukuin humalaisen sekalaista unta, kun havahduin siihen että unessa Riikka hyväili seisovaa kyrpääni. Mutta ongelma oli vain että tunsi selvästi lämpimät kädet kullini ympärillä ja omani olivat edelleen vapaana. Kädet hyväilivät kulliani taidokkaasti ylhäältä alas ja kutitellen kiveksiäni. Bokserini olivat vedetty polvieni korkeudelle.
Rohkaisin mieleni ja raotin silmiäni. Lattialla istui keski-ikäinen, tasaisen ruskea, uhkea rouvashenkilö? Hänen vaaleaksi värjätyt hiuksensa olivat ponihänällä ja siniset silmät ihailivat minun täydessä komeudessa olevaa kulliani. Kaksi käsin hän hyväili ja runkkasi kulliani.
" Hei, heräsithän sinä, en voinut vastustaa kiusasta kun tuli sisälle ja näin sinut nukkumassa selällään kulli pystyssä. Se oli niin söpön näköinen kun se oli tullut sepalluksen aukosta ulos.""Hei vaan.." vastasin epäröiden tälle rempseälle rouvalle joka todella osasi runkata kulliani." Niin minä olen Maire, Jukan täti. Tulin juuri tylsältä lennolta Tenerifalta ja siinä konjakkeja juodessa alkoi tehdä mieli jotain muutakin kuin konjakkia. Ja mitä minulla oli täällä odottamassa, oikea miehenkokoinen kulli täydessä mitassa. Taisit nähdä mukavaa unta?"Nieleskelin sillä humalan huurteet alkoivat liueta hyvänolon tieltä; " Tuota, joo mä olen Jukan joukuen kaveri Toni."" Haittaako tämä sinua mitä teen ja haluatko että jatkan tästä?" Hän kysyi jo hieman kiihtyneellä äänellä. Kysymys oli täysin turha ja hän varmaan tiesi vastauksen.
Maire heitti vaalean kauluspaitansa sohvalle ja tukea antavat rintaliivit seurasivat perässä. Siinä lattialla istuvana näin hänestä vain pyöreät isohkot vielä ihan ryhdikkäät rinnat, vaaleat hiukset ja kasvot joiden huulet olivat meikattu vaalean punaiseksi. Maire hymyili katseelleni ja kysyi: "Tuntuuko tämä hyvälle?"
Esinahkaani vedettiin hitaasti taaksepäin ja palautettiin hitaasti takaisin pitkin kullini vartta."Kyllä, todella hyvää" ja en valehdellut
täti osasi hommansa. "Taidat olla vähän puuteessa, vai mitä? Tuntuu pussit hyvin täysiltä!" Samalla hän kannatteli toisella kädellä todella täysijä pussejani. " Rakastan tyhjentää täysejä nuorten miesten pusseja." Huokaa hän ja laskeutuu ottamaan kullini punattujen huulien väliin. Hän nuolaisin tipan terskan päästä ja otti vain terskan nupin suuhunsa. Kieli tunnusteli nuppia ja kullin alapintaa. Alkuun voimakas imutus ja sitten kullini upposi kokonaan avoimeen suuhun. Olin kuin taivaassa, makasin selälläni ja Jukan täti otti minulta suihin todella upeasti.
Välillä hän otti kullin suusta ja imaisi pussini suuhunsa samalla kieli hyväili pussien välilihaa.
Sitten taas kulli hitaasti suuhun ja hitaasti tahti edestakaisin alkoi kiihtyä. En voinut enään maata kuin lahna vaan aloin työntää kulliani hänen suuhunsa samaan tahtiin. Hetkeksi taas kulli pois suusta ja alkoi nuoleminen. Hän alkoi nuolla alhaalta pussien välistä, jatkaen molimpiin pusseihin ja siitä villisti värisevään kullini varteen. Olin jo hyvin lähellä lennättä pussieni sisällön Mairen suuhun, kun hän lopetti.
"Toni, nai minua rintojen väliin, jooko?!" Luoja minne vaan ajattelin. Nyökkäsin vastauksen ja Maire laskeutui selälleen. Nyt näin hänet kokonaisena ensimmäisen kerran. Jalassa olivat vielä tiukat vaaleat housut, jotka istuivat hyvin.
Takapuoli oli hieman levinnyt mutta pahuksen kiihottava kuitenkin. Housujen yläpuolella oli pieni makkara mutta se ei minua häirinnyt silla kaikki siitä ylöspäin oli kauniin ruskeaa. Rinnat kohoilivat vaativana ja Maire hyväili isoja nännejä käsin.
Asetin räjähdyspisteessä olevan kyrpäni rintojen väliin ja aloin naida. Maire painoi rintojaan vasten kulliani, joka oli kuin iso nakki pyöreiden sämpylöiden välissä. Pussit laahasivat kullini perässä edestakaisin ihanien rintojen välissä. Orgasmi oli todella lähellä. Juuri kuin oli sanomaassa että nyt tulee, Maire sanoi:" nouse ylös ja laske spermasi suuhuni!"
Tein kuten käskettiin ja Maire otti minulta rajusti suihin polvillaan. Räjähdin ulvahtaen Mairen suuhun. Maire nieli koko satsin, vain pieni vana valui hänen rintojen väliin. Sen hän hieroi rinnoilleen.
Olin todella loppu, jalat tärisevät ja päässä takoi painevasara. Laskeuduin Mairen viereen sohvalle ja katsoin kelloa. 7.23 aamulla, luoja oli melkein aamu. Oli ihme ettei kukaan herännyt meteliin mikä me aiheutimme.
Maire pyyhki huuliaan ja sanoi:" käyn ensin suihkussa, sen jälkeen laitan kahvit tulemaan.
Pese muuten kullisi hyvin tuli vähän jätettyä tuota huulipunaa siihen."
Katsoi kun Maire keräsi tavaransa ja lähti suihkuun. Sen jälkeen kulliani ja toden totta kullini oli aavistuksen vaaleanpunainen!

Toni

4

6259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (:

Tosi hyvä.. :) Lisää??

• Sami28

NAMI, NAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Rajustiruskeaa

Oli kuuma Toukokuun loppu, takana hikiset pussini. Kullini oli täydessä mitassa 3 cm pitkä jössikkä. Keskikoiset suipot pussini olivat meikattu vaalean punaiseksi. Vitutti. Rakastan pussien välilihaa. Takapuoli oli aukosta ruskea. Bokserini olivat vedetty polvieni korkeudelle ja aloin työntää ruskeaa joka oli kuin iso nakki. Pese muuten Takapuoli, tuli vähän ruskeaa sohvalle, Maire sanoi.

• Jonne29

Aaah Mairee !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe