Menossa paskempaan suuntaan kaiketi? Käytin Linuxia paljon yli 20 vuotta sitten. Kerneli oli parhaimmillaan 2.6 versio. Siirryin sitten Amigan ja Androidin käyttäjäksi, ja meno on kyllä parempaa. Windowista en tiedä mitään, ei ole koskaan ollut omalla koneella.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Miten niin menossa paskempaan suuntaan? SE että Ubuntu on ehkä menossa paskaan suuntaan, ei tarkoita että kaikki linuxjakelut olisivat huonompaan menossa enkä ole kernelissäkään huomannut mitään huonoa, paranee vanhetessaan.
- Anonyymi00002
Koodin laatu on heikko.
- Anonyymi00003
Älä puhu paskaa! Parempaa se on kuin windowsissa!
- Anonyymi00005UUSI
Niin, nykyäähän Linux-kerneliä koodaa tekoälybotit jo 17%, Linus Torvelokin antoi tälle siunauksensa, mitä enemmän riviä koodia (bloattia) sen parempi, laadulla nyt niin väliks ole.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, nykyäähän Linux-kerneliä koodaa tekoälybotit jo 17%, Linus Torvelokin antoi tälle siunauksensa, mitä enemmän riviä koodia (bloattia) sen parempi, laadulla nyt niin väliks ole.
Linus EI ole torvelo toisinkuin sinä joka häntä toistuvasti herjaat! Eikä Linuxissa ole bloattia, laatukin on hyvää!
- Anonyymi00004
Näyttäisi olevan yli 800 vuorokautta jo uptime - ei enää kaadu kovin herkästi.
- Anonyymi00006UUSI
Todista
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Todista
Miksi? Voit testata asian itse.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi? Voit testata asian itse.
Sinä esitit väitteen niin todista.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisit oppia jotain, kuten käytöstapoja
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole tuo jolle kirjoitit mutta ihmettelen että miksi et itse kokeile, ei sitä täällä netin kautta pysty todistamaan!
- Anonyymi00007UUSI
Siinä ei toimi yhtään mikään. Herjaa koko ajan että täytyis päivittää, ja sen jälkeen että ei ole internet-yhteyttä. Toimii vain kaapeliyhteyden kanssa, 5G = ei yhteyttä päivittää juttuja. Voi käydä niin, että yhden kerran kun käynnistät, resoluutiot on mitä sattuu, etkä pysty käyttämään, pari kirjainta täyttää koko näytön. Vähän niin kuin jotain kaikkein halvinta Android-puhelinta käyttelis.
- Anonyymi00009UUSI
Älä viitsi winkurahihu puhua paskaa, hyvin toimii linux tänäkin päivänä!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta winhihua taitaa harmittaa, koska oma kone on aina päivitysten yhteydessä juntturassa ja ajurit katoaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totta puhuen, en käytä mitään muuta kuin Androidia. Ja kyllä muuten vituttaa koko systeemi.
- Anonyymi00012UUSI
Laitoin vanhaan W10 läppäriin linuksin ku 10:n tuki loppui. Jonkin aikaa käytinkin sitä ja toimihan se linuks siinä. Se vain ei ollut minun juttuni, vein sen läppärin Goodwiliin kaikkine linukseineen ja ostin W11 läppärin. Taas tuntuu niin kotoiselta.
- Anonyymi00016UUSI
Hmm.. en oikein ymmärtänyt, koska linuks=windows..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781238Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513787Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86463
- 51461