Moikka!Voisiko joku kertoo et miten voisin tehdä pienen "harmittoman" troijalaisen tai jonkun madon....eli miten virus yleensä valmistetaan?????
Harmittoman Viruksen teko
20
2779
Vastaukset
- höh
Voisi varmasti monikin kertoa, mutta en usko jotta kukaan kertoo!
- 23
näiltä viruksentekijä nilkeiltä pitäs leikata munat! tappaa paskat pois!
- Nii-i
23 kirjoitti:
näiltä viruksentekijä nilkeiltä pitäs leikata munat! tappaa paskat pois!
Windowsiin on liian helppo tehdä viiruksia, joku kyllästyny teini tekee äkkiä sille viiruksen.
- Olbe
Mikset kysy suoraan F-Securelta?
Ne varmaan osais kertoo, ja ottais sun henkilötietos samalla ylös.
Niin päästäis sustakin typeriä kyselemästä..
;D - me
Viruksen kirjoittaminen on jo rikos sinällänsä, ja rikosta pahentaa ennestään jos viruksen päästää vapaaksi. Nimike oli joku "Tietoliikenteen haittaaminen" tai vastaava.
Ja muistetaan, ettei sellaista olekaan kuin "Harmiton virus". - HAKKERI
#include
int main (int argc, char argv[])
{
(void)argc;
(void)argv;
(void)fprintf(stdout,"HIRVEE VIIRUS HAHAA");
(void)fgetc(stdin);
return 0;
}
käännä C kääntäjällä toi ja nimee se vaikka maxpayne.exe. saat alkeelliseksi troijalaiseksi määriteltävän ohjelman.
Troijalainen on ohjelma jonka käyttäjä itse käynnistää joka tekee toista kun lupaa.
Ja jos joku ihmetelee (void) lauseita tutustu C kieleen tarkemmin ;P - asiantuntija
eli sun ei kannata yrittää tuollaisia viiruksia. mä olin kiinnostunut niistä. mä tein sellasen. buum mun kone lensi suurinpiirtein ilmaan. kaikki mitä siinä oli tuhoutui. ostin uuden. enkä enää halua yhtään kuulla sanaakaan viiruksista. joten en suosittele
- ghjgyj
Joo tiedän että vastaan tähänki vähän myöhään mutta "asiantuntija" oli nii fiksu että päätti vastata vaivaset 7 vuotta vanhaan kommenttiin...
- hunttalanmasa
ghjgyj kirjoitti:
Joo tiedän että vastaan tähänki vähän myöhään mutta "asiantuntija" oli nii fiksu että päätti vastata vaivaset 7 vuotta vanhaan kommenttiin...
feikkivirusten teko ohjeita!
- kakka666
heheheee
osaan tehä viruksen joka sammuttaa koneen ja kun laittaa koneen takas päälle tulee viesti jonkaa saa itse päättää - MulliKulli
googleen haku:zeus botnet source code. Löytyy c lla miten troijalainen tehdään.
- Hehheh!
Ja osaamaton viruksentekijä ehtii saastuttamaan oman koneensa ennen kuin saa laitettua sitä "jakoon".
- Vai vaaraton ;/
Siksi juuri windows virus kannataakin kirjoitaa Ubuntulla :D
ETTEI KÄY HULLUSTI.
Hyvällä säkällä se pääsee sun koneelta karkuun ja istut linnassa. kun jäljet johtaa suoraan sylttytehtaaseen.
Ei okeastaan ole vaarattomia haittaohjelmia.
pitää olla testikoneita ja sisäverkko jossa webpalvelin jotta homma olis mahdollismman aito testata sen toimintaa. ei ole kiva jos nähnyt hirveästi työtä ja joku ala-arvoinen avasti siivoo sen heti ;)
Haittakoodi kannatta lähettää pakattuna ja salattuna. lähetysreitistä riien miten. mielellään niin että ihan yksinkertinen koodi kopioi sen kohdekoneelle joka ajaa sen seuraavassa käynistyksessä jolloin se pääsee hommiin ilman virustorjunnan iettä.
ja jos siittä meinaa pitkäaikasisen se on sotkettava windoosan sekaan tai rootkit osiolle. ja yleensä niihin kandee laittaa itsetuho.
- moroo..
https://www.youtube.com/user/hepe45
Tuolta löytyy ohjeita ;) - luoti niskaan
Kaikki jotka tekee viruksia yms. haittaohjelmia pitäisi ampua välittömästi.
- Feikki viirus loll
Joo täs ois yks Feikki viirus joka sammuttaa vaa koneen mut ei vahingoita mitään koneen sisältöä:
teet uuden pikakuvakkeen, kirjotat tuohon kohteen sijaintiin tän:
Shutdown -s -t 60 -c "Feikki viirus" - Odkehrjrjybfkrlwll
Joo
- Tonzh4
@echo off
title WARNING
echo PROGRAM HAS INSTALLED MALICIOUS SOFTWARE
pause
echo CONTACTING ANTIVIRUS SOFTWARE...
pause
echo DO YOU WISH TO DELETE VIRUS?...(y/n)
pause
echo ACESS DENIED
pause >nul
echo ACESS DENIED
pause >nul
echo ACESS DENIED
pause >nul
echo RUNNING VIRUS...
pause
: i
dir /a
goto i
//-----------------------------------------------------------------
isketoi notepadiin ja tallenna nimi.bat (.bat filenä)
(vähän myöhässä mutta muille)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839