Yrittäjiä on monenlaisia. Ketkä yrittäjät tai mitkä yritykset Sotkamossa palvelevat parhaiten asiakkaita alasta riippumatta.
Kuten laatu, asiakasystävällisyys, palvelunhinta, jälkihoito tai kuinka hyvin onnistuvat työnantajan roolissa työntekijöitään kohtaan nyt muutama mainitakseni..
Yrittäjänä Sotkamossa
28
238
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00002
Kiinteistönvälittäjillä ei ole tarpeeksi keskinäistä kilpailua, tervettä kilpailua enemmän kiinteistöalalle.
- Anonyymi00003
Metsätilayrittäjiä on runsaasti, kovasti hakanneet metsiään vuosikymmeninä. Kaada, kylvä, istuta, raivaa, harvenna...verotuloja Valtion kassaan.
- Anonyymi00004
Jätealan yritys jyrää jätteillä, käy joka taloyhtiössä. Taloyhtiö hankkii palvelut jätteilleen. Elintarvikejätekin saa kyytiä!
- Anonyymi00006
Harmi ku joka mökille, talolle ja kiinteistölle pittää olla oma roska-jätepönttö. Eikös yksi suuri jätepönttö olekin Kajaanissa, joho jätteitä kuskataan?
- Anonyymi00005
Pink poks
- Anonyymi00007
Jokaiselle mökille ja kiinteistöille kuuluu jätteiden lajittelu ja liittyminen jätealan verkostoon. 🥰
- Anonyymi00010
Tietysti!
- Anonyymi00012
Muutama pönttö tontin pieleen.
- Anonyymi00009
Likakaivon tyhjentäminen olisi ajankohtaista ennen talvea? Jätevedenpuhdistamo saa raaka-ainetta ja työtä.
- Anonyymi00021UUSI
Paskahan työllistää, putkimies laittaa röörit kuntoon!
- Anonyymi00022UUSI
Viemäri vie eurot?
- Anonyymi00011
Pullopostia yrittivät pienet lapset lähettää Rauramon lammella viime viikolla. Yrittämistä sekin. Minkä pienenä oppii, niin sen vanhana taitaa. 😄
- Anonyymi00013
Palava jäte palaa kesällä tynnyrissä tuossa kasvimaan nurkalla, talvella leivinuunissa.
Biojätettä ei tule lainkaan, kun ei ostella ylimääräistä ja syödään kaikki mikä hankitaankin. Kahvenporot menee pihalle lannoitteeksi.
Kahdeksan viikon välein jäteauto käy tyhjäämässä jäteastian joka silloin on suurin piirtein puolillaan. Metallin ja lasin roudaan kiertoon.
Elämme siis hyvin ekologisesti ja pienin jätepäästöin! - Anonyymi00014
Pimee yrittäjä ja kuutamokeikat
- Anonyymi00017UUSI
Maksakaa muovilla, ei riihikuivalla käteisellä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Maksakaa muovilla, ei riihikuivalla käteisellä.
Kuka ny käteen maksaa?
- Anonyymi00015
MARJANPOIMIJAT
- Anonyymi00016
Kyllä se tuo Tokmanni on parasta laatua joka suhteessa vaikka mykkää väkeä töissä onkin.
- Anonyymi00018UUSI
Yksin yrittäjä on kiinni rahoistaan töissään. Ei kovin helppoa olekaan.
- Anonyymi00020UUSI
Sotkamon yrittäjät/yritykset viiden kärki:
Terrafame
K-supermarket
Tuhkanen Oy
Sotkamon Porakaivo
Pistra Oy- Anonyymi00024UUSI
Kuka näitä kirjoittelee tänne? Pistra Oy toiminta lakannut....
- Anonyymi00025UUSI
Porakaivo, pistra ja tuhkanen pois tosta listasta, silver, vuokatinrinteet ja vuokatti sport.
- Anonyymi00023UUSI
YRITTÄJÄ KIRJOITTAA LASKUN, maksaja kenties?
- Anonyymi00026UUSI
Miksi jölli ei ole listalla?
- Anonyymi00027UUSI
K-supermarket on listoilla😅
- Anonyymi00029UUSI
Thai-hieronta..ylivoimaisesti tyytyväisimmät asiakkaat..niin hymyssä suin pois hierontaliikkeestä takaoven kautta Hiukattiin kahvelle astelevat..
- Anonyymi00030UUSI
Kyllä ne etuovesta ulos tulevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461125Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467