Lentoasema huoltaja koulutus ?

nice_landing

Eli ko ammatti kiinnostaisi todella paljon, niin missä oppilaitoksissa tätä oikein voisi opiskella?
Ainakin Vantaalla voi mutta missä muualla?

Vastauksia tahtoo hän!

22

8441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme

on lentoasema huoltaja? Talonmieskös vai mitä huoltaa? Lentokonemekaanikko?

• Dotcomi

Pohjoisessa Rovaniemen teknisessä oppilaitoksessa ja sitten etelämpänä Vantaalla, kuten jo tiesitkin.

• nice_landing

Kuinka paljon lentokentän maapalvelu henkilöstö (lentoasema huoltaja) saa palkaa?

• varmaankaan...

No jos sinne 1500e/kk pääsisi niin voit olla tyytyväinen. :)

• mm
        varmaankaan... kirjoitti:

No jos sinne 1500e/kk pääsisi niin voit olla tyytyväinen. :)

no nyt puhut kyl aika paskaa. Kyllä muuten tienaa triplasti ku jaksaa painee 12tuntisii päivii ja palkka on hyvä!!

• navaho

Jyväskylässä voi opiskella lentoasemahuoltajaksi.Kestää 1.5vuotta.

• edrfgh

En viitsi alottaa uutta keskustelua vaik tä on jo vanha niin voiko turussa suorittaa oppisopimuksella lentoasemahuoltajan koulutuksen?

• jarmo22

ittehämmie teen 8 tunnin työpäiviä ja 5500e / kk lentokenttäassinstenttinä

• tyyppi95

Mitä työtehtäviisi kuuluu?

• jarmo22

huolehdin lentokentästä ja lentokoneiden kunnosta , pakkaan lentokoneita , tankkaan koneita ja niin edelleen.

• jarmo21

nii vissii

• jepulisjep

jaahas , jarmo on kyllä oikeassa , minulla on yksi kaveri joka sanoi että siellä kyllä viihtyy,

• petteri

joo nii onki, ja yks kaveri sano että ne pellaa vaa änärii boxilla joka pvä

• tuomokarjalainen

Joo totta on, ite oon ollu jo muutaman vuojen lentokentän huoltajana ja palkka on semmoset vähä päälle viis tonnii ja just tommosta pleikkarilla pelaamista muutama tunti pväs ja helppoo työtä! :)

• peruspalkka 3000e
        tuomokarjalainen kirjoitti:

Joo totta on, ite oon ollu jo muutaman vuojen lentokentän huoltajana ja palkka on semmoset vähä päälle viis tonnii ja just tommosta pleikkarilla pelaamista muutama tunti pväs ja helppoo työtä! :)

kerrotko millä kentällä, itse työskentelen oulunsalon lentoasemalla lentoasemahuoltajana ja jos joku tienaa 5000e/kk näillä hommilla niin kerro missä firmassa työskentelet tulen itse myös sinne töihin!

• jantter2

onse iha lepposta

• trolleri12345678

vittusaatana perkelejumalautahevetttii!!

• qwaesdrtyghkop

Missä voi opiskella lentoasemahuoltajaksi, jonne voi vielä hakea?

• LauriKenttäPullo

Tampereella on lentokoneasentajakoulutusta Pirkkalassa. Oliskoha samassa paikassa lentoasemahuoltajan opetusta?

• Anonyymi

On kyllä itse opiskelen juuri tällä hetkellä lentokoneasentajaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä itse opiskelen juuri tällä hetkellä lentokoneasentajaksi

tiiätkö yhtää paljo palkkas tulee olee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe