Eli ko ammatti kiinnostaisi todella paljon, niin missä oppilaitoksissa tätä oikein voisi opiskella?
Ainakin Vantaalla voi mutta missä muualla?
Vastauksia tahtoo hän!
Lentoasema huoltaja koulutus ?
22
8369
Vastaukset
- ihme
on lentoasema huoltaja? Talonmieskös vai mitä huoltaa? Lentokonemekaanikko?
- Wetro
Lentoasemien kunnossapitoa ja maapalvelutehtävät.Kunnossapidossa keskeinen tehtävä on pitää kiitotiet, rullaustiet ja asematasot sekä niiden ohjaus- ja varoitusjärjestelmät kunnoltaan ja toimivuudeltaan ilmaliikenteen turvallisuusvaatimusten mukaisina.
http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti.asp?path=1;216;6444;6450;10369;10377;10399
- Dotcomi
Pohjoisessa Rovaniemen teknisessä oppilaitoksessa ja sitten etelämpänä Vantaalla, kuten jo tiesitkin.
- nice_landing
Kuinka paljon lentokentän maapalvelu henkilöstö (lentoasema huoltaja) saa palkaa?
- varmaankaan...
No jos sinne 1500e/kk pääsisi niin voit olla tyytyväinen. :)
- mm
varmaankaan... kirjoitti:
No jos sinne 1500e/kk pääsisi niin voit olla tyytyväinen. :)
no nyt puhut kyl aika paskaa. Kyllä muuten tienaa triplasti ku jaksaa painee 12tuntisii päivii ja palkka on hyvä!!
- navaho
Jyväskylässä voi opiskella lentoasemahuoltajaksi.Kestää 1.5vuotta.
- edrfgh
En viitsi alottaa uutta keskustelua vaik tä on jo vanha niin voiko turussa suorittaa oppisopimuksella lentoasemahuoltajan koulutuksen?
- jarmo22
ittehämmie teen 8 tunnin työpäiviä ja 5500e / kk lentokenttäassinstenttinä
- tyyppi95
Mitä työtehtäviisi kuuluu?
- jarmo22
huolehdin lentokentästä ja lentokoneiden kunnosta , pakkaan lentokoneita , tankkaan koneita ja niin edelleen.
- jarmo21
nii vissii
- jepulisjep
jaahas , jarmo on kyllä oikeassa , minulla on yksi kaveri joka sanoi että siellä kyllä viihtyy,
- petteri
joo nii onki, ja yks kaveri sano että ne pellaa vaa änärii boxilla joka pvä
- tuomokarjalainen
Joo totta on, ite oon ollu jo muutaman vuojen lentokentän huoltajana ja palkka on semmoset vähä päälle viis tonnii ja just tommosta pleikkarilla pelaamista muutama tunti pväs ja helppoo työtä! :)
- peruspalkka 3000e
tuomokarjalainen kirjoitti:
Joo totta on, ite oon ollu jo muutaman vuojen lentokentän huoltajana ja palkka on semmoset vähä päälle viis tonnii ja just tommosta pleikkarilla pelaamista muutama tunti pväs ja helppoo työtä! :)
kerrotko millä kentällä, itse työskentelen oulunsalon lentoasemalla lentoasemahuoltajana ja jos joku tienaa 5000e/kk näillä hommilla niin kerro missä firmassa työskentelet tulen itse myös sinne töihin!
- jantter2
onse iha lepposta
- trolleri12345678
vittusaatana perkelejumalautahevetttii!!
- qwaesdrtyghkop
Missä voi opiskella lentoasemahuoltajaksi, jonne voi vielä hakea?
- LauriKenttäPullo
Tampereella on lentokoneasentajakoulutusta Pirkkalassa. Oliskoha samassa paikassa lentoasemahuoltajan opetusta?
- Anonyymi
On kyllä itse opiskelen juuri tällä hetkellä lentokoneasentajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä itse opiskelen juuri tällä hetkellä lentokoneasentajaksi
tiiätkö yhtää paljo palkkas tulee olee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346