Mitaliveikkaus

Yksi 1

Yksi mitali. Pronssia.
Sanokaa minun sanoneen.

8

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - o-

      että 1 kulta, 1 hoppee, 1 ronsssi.

    • Kolme, jokaista väriä yksi.

      Eihän siitä muuten "mitallisadetta" tule!

      • my.mm.eli

        tahtoisin olla minäkin, ja veikkaan kahta mitalia. Niin optimistinen en taida jaksaa olla, että kultaa veikkaisin. Mutta hopea ja pronssi. Katsotaan miten käy:DD


      • my.mm.eli kirjoitti:

        tahtoisin olla minäkin, ja veikkaan kahta mitalia. Niin optimistinen en taida jaksaa olla, että kultaa veikkaisin. Mutta hopea ja pronssi. Katsotaan miten käy:DD

        Voi Mymmeli, sen värisuoran optimistisesti silmissäni näen.

        Mutta ei se mitään Etiopian tytöt teki kerralla sen, värisuoran meinaan.

        Upeata, kaunista, sulavaa katsella!


      • Ruuneperi
        beataBarbara kirjoitti:

        Voi Mymmeli, sen värisuoran optimistisesti silmissäni näen.

        Mutta ei se mitään Etiopian tytöt teki kerralla sen, värisuoran meinaan.

        Upeata, kaunista, sulavaa katsella!

        Perusolettamukseni on, että tulee yksi kulta tai ainakin mitali - keihäässä.

        Voittaakseen on päästävä loppukilpailuun!

        Ensimmäinen heitto yliyritystä, toinen hermostunut, kolmas epätoivoinen,

        Tero Pitkämäki onnistuu yleensä viidennessä heitossä.

        Kilpailuhermot punnitaan suurkisoissa. Toivottavasti ihailemanne Teron päänsisus on teräshermoa.


      • my.mm.eli
        Ruuneperi kirjoitti:

        Perusolettamukseni on, että tulee yksi kulta tai ainakin mitali - keihäässä.

        Voittaakseen on päästävä loppukilpailuun!

        Ensimmäinen heitto yliyritystä, toinen hermostunut, kolmas epätoivoinen,

        Tero Pitkämäki onnistuu yleensä viidennessä heitossä.

        Kilpailuhermot punnitaan suurkisoissa. Toivottavasti ihailemanne Teron päänsisus on teräshermoa.

        Sinua rakas Ruuneperi liittymästä Tero Pitkämäki - ihailijakerhoomme? Mitäs vikaa Terossa? Nuoruus, kokemattomuus? Mutta - ainoa keihästoivomme näissä kisoissa. Ja edellä mainitut puutteet korjaa aika. Aika tasapainoiselta ja rennolta nuorukaiselta vaikuttaa. Veikkaan, että jännittää vähemmän kuin O-P, jolle myös toivomme vihdoinkin onnistumista.

        Vielä ehdit maalata mustanpäälle jotain, vaikka vihreää. Eikös se ole toivon väri? :)))


    • Leny

      Keihäästä kulta!

    • särkikala

      veikannut, että tulee 1 mitali ja 4 pistesijaa. Nyt on jo 1 pistesija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe