Yksi mitali. Pronssia.
Sanokaa minun sanoneen.
Mitaliveikkaus
8
352
Vastaukset
- - o-
että 1 kulta, 1 hoppee, 1 ronsssi.
Kolme, jokaista väriä yksi.
Eihän siitä muuten "mitallisadetta" tule!- my.mm.eli
tahtoisin olla minäkin, ja veikkaan kahta mitalia. Niin optimistinen en taida jaksaa olla, että kultaa veikkaisin. Mutta hopea ja pronssi. Katsotaan miten käy:DD
my.mm.eli kirjoitti:
tahtoisin olla minäkin, ja veikkaan kahta mitalia. Niin optimistinen en taida jaksaa olla, että kultaa veikkaisin. Mutta hopea ja pronssi. Katsotaan miten käy:DD
Voi Mymmeli, sen värisuoran optimistisesti silmissäni näen.
Mutta ei se mitään Etiopian tytöt teki kerralla sen, värisuoran meinaan.
Upeata, kaunista, sulavaa katsella!beataBarbara kirjoitti:
Voi Mymmeli, sen värisuoran optimistisesti silmissäni näen.
Mutta ei se mitään Etiopian tytöt teki kerralla sen, värisuoran meinaan.
Upeata, kaunista, sulavaa katsella!Perusolettamukseni on, että tulee yksi kulta tai ainakin mitali - keihäässä.
Voittaakseen on päästävä loppukilpailuun!
Ensimmäinen heitto yliyritystä, toinen hermostunut, kolmas epätoivoinen,
Tero Pitkämäki onnistuu yleensä viidennessä heitossä.
Kilpailuhermot punnitaan suurkisoissa. Toivottavasti ihailemanne Teron päänsisus on teräshermoa.- my.mm.eli
Ruuneperi kirjoitti:
Perusolettamukseni on, että tulee yksi kulta tai ainakin mitali - keihäässä.
Voittaakseen on päästävä loppukilpailuun!
Ensimmäinen heitto yliyritystä, toinen hermostunut, kolmas epätoivoinen,
Tero Pitkämäki onnistuu yleensä viidennessä heitossä.
Kilpailuhermot punnitaan suurkisoissa. Toivottavasti ihailemanne Teron päänsisus on teräshermoa.Sinua rakas Ruuneperi liittymästä Tero Pitkämäki - ihailijakerhoomme? Mitäs vikaa Terossa? Nuoruus, kokemattomuus? Mutta - ainoa keihästoivomme näissä kisoissa. Ja edellä mainitut puutteet korjaa aika. Aika tasapainoiselta ja rennolta nuorukaiselta vaikuttaa. Veikkaan, että jännittää vähemmän kuin O-P, jolle myös toivomme vihdoinkin onnistumista.
Vielä ehdit maalata mustanpäälle jotain, vaikka vihreää. Eikös se ole toivon väri? :)))
- Leny
Keihäästä kulta!
- särkikala
veikannut, että tulee 1 mitali ja 4 pistesijaa. Nyt on jo 1 pistesija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427