"Minä en kehtaisi edes kertoa opas suhteistani, mitään jos niitä olisi, ei ole eikä koskaan tule olemaan, eikä ole ollut, olen tavannut puolisoni ne kolme ihan normaalisti, treffeillä mutta koskaan siihen ei ole liittynyt pääoma suorituksia millään muotoa"
Evp Majuri Mainio, omaa sukua Pasanen
Minä en kehtaa
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Käydäänkö läpi se miten nämä normaalit treffit ovat käytännössä tapahtuneet. Sanamuodossaan "treffit" tarkoittaa sovittua kohtaamista jolle sovitaan ajankohta. Sattumalta voi törmätä toiseen ja sitten sopia että nähdäänkö uudelleen treffien merkeissä.
Senssu tapasi rakkaansa istuessaan "lempipaikassaaan smoothiella" lukien sanomalehteä, kun nuori neito tuli tarjoamaan avioliittoa.
Miten sinun nämä kolme suurta rakkautta sai alkunsa ja vieläpä ilman rahaa?- Anonyymi00002UUSI
Taitaa pulla yhdistää kaikkia kolmea! Ensimmäinen liftasi pulla-auton kyytiin, toinen taas oli jonkun räkälän pitäjä, jonne Posso kuskasi samaisella autolla pullaa. Entäs se kolmas? No sillä oli pullat uunissa ja Posso kysäisi suvuvalla enkulla "Too juu need a goot vater for joor child", ja juttu oli taputeltu maistraattiin.
- Anonyymi00003UUSI
Minä tapasin roiskeläppäisen karjakeittiössä kun hän oli maatalouskoulusta työharjoittelussa.
Laiffila ikuisessa työvuorossa nakitettuna viimeksi paratiisissa vuonna 2019. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taitaa pulla yhdistää kaikkia kolmea! Ensimmäinen liftasi pulla-auton kyytiin, toinen taas oli jonkun räkälän pitäjä, jonne Posso kuskasi samaisella autolla pullaa. Entäs se kolmas? No sillä oli pullat uunissa ja Posso kysäisi suvuvalla enkulla "Too juu need a goot vater for joor child", ja juttu oli taputeltu maistraattiin.
Ja eka teki itsarin, kun huomasi, että Posso kuskaa pitkoa muillekin!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä tapasin roiskeläppäisen karjakeittiössä kun hän oli maatalouskoulusta työharjoittelussa.
Laiffila ikuisessa työvuorossa nakitettuna viimeksi paratiisissa vuonna 2019.Milloin kyrvånsyylå oli viimeksi paratiisissa??
- Anonyymi00006UUSI
Mielenkiintoinen aloitus, johon ei ole olemassa yhtä vastausta.
Raha ratkaisee miltei kaikkien suhteiden luonteen.
Mitä jos mies on reilusti köyhempi kuin vaimonsa ja jää vaikka työttömäksi tai joutuu sairaseläkkeelle? Miten käy liiton? Entä jos mies on perheen ainoa elättäjä? Onko se reilua? Onko reilua että silti se vaimo saa puolet sitten avioerossa? Minusta on, sillä diili on diili ja jos ei ole avioehtoa niin sillä diilillä mennään ja itkut ei auta.
Voihan se vähän kirvellä että se sinun tyhjätasku "ilmainen vaimo" on vehdannut jonkun Jorman kanssa selkäsi takana ja sitten ottaa erotessaan puolet omaisuudestasi jonka eteen olet ikäsi tehnyt töitä.
Oliko se sitten ilmainen vaimo vai ei? Olisiko ollut parempi käyttää irtonumeroita?
Pattayan free lancerit ovat kovin tyytyväisiä joka kerta, kun ojennat sovitun palkkion ja vähän päälle. He tuntevat olevansa arvostettuja.
Mutta kun menet Suomessa raskaan työpäivän päätteeki kotiin sen ilmaisen vaimon luokse joka nalkuttaa ja halveksii sinua, niin koetko olevasi kovinkin arvostettu ja haluttu ukkomies? - Anonyymi00007UUSI
Jos elopainoa on 150 kiloa niin silloin ei kukaan kehtaa, koska ei pysty eikä kykene.
- Anonyymi00008UUSI
Työn puolesta miesten ulkomaanreissuissa kymmeniä kertoja olleena, se totuus siitä "kehtaamisesta" on tullut selväksi. Ensin saattavat vedota korkeaan moraaliin ja uskollisuuteen, mutta sitten kun otetaan kuppia vähän enemmän niin sieltä tulee tunnustus että jännittää liikaa kun ei ole kokemusta ja on epävarma omista kyvyistään. Toiset taas sanoo että ei riitä rahat tuohon harrastukseen vaikka mieli tekisi. Joku taas pelkää tauteja tai vaimoaan liikaa.
Olen nähnyt sen useita kertoja kun pikkutunneilla kiltiltä perheenisältä karkaa mopo hanskasta punaisten lyhtyjen alueella. Yksi nuorehko perheenisä kävi neljässä eri paikassa samana yönä ja taittoi etapit juosten.
Eka kerta on jokaiselle jännittävä, se nyt on selvä, mutta aika vähissä on sukupuolivietti jos pysyttelee tumpputerona muiden nauttiessa naisseurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251266
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo201645On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 59515
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398