Tarinani kesätyökokemuksesta näköjään poistettiin.
Mikähän siinä oli liikaa?
Tarina poistettiin?
4
493
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ei sovi nykyhallitukselle, että joku on töissä!! Ei edes kesätöissä.
- Anonyymi00002
Tarinatupa kategoria on erikseen
- Anonyymi00003UUSI
Kesken jonkun juttuni, poistettiin minultatakin välistä isoja osia tarinasta, joka sekoitti koko jutun ja piti lopettaa koko novellin jatkaminen.
Kokonaisia novelleja minulta on poistettu, jolle en näe mitään muuta syytä kuin että tänne otetaan seksiä vihaavia valvojia uskontopalstoilta.
Keskustelupalstahan tämä on, eikä mikään novellipalsta.
Parikymmentä vuottakin vanhoja juttuja sitten nostatellaan poistettujen novellien tilalle.
Harmittanut on, kun aivan turhaa työtä on huomannut tehneensä.
Pitkään jollain "Spedellä" kiusasivat täällä kirjoittajia.
Tämä novellipalstan irvikuva!
Vihaavat asiallisia kirjoittajia täällä!
Täysin käsittämätöntä touhua täällä!
En suosittele tätä Novellipalstan Irvikuvaa kirjoittajille enkä lukijoille!- Anonyymi00004UUSI
Minulla olisi todella pitkä juttu, ei enää novelli vaan ihan kirja, jonka aioin julkaista täällä. Mutta en sitä kyllä täällä tee. Täällä on aivan liikaa moralisteja että tätä voisi enää edes seksipalstaksi kutsua. Täällä on joko jeesustelijoita tai sitten ihan mielenvikaisia jotka vain haluavat pilata kaiken.
Tämä oli joskus niin hyvä novellisivusto että tästä jopa keskusteltiin jossain ylen ohjelmassa aikoinaan. Mutta nykyään noiden muutaman sekopään vuoksi kaikki ovat täältä lähteneet.
Ajattelin että julkaisen tuon tarinani alkuosan esimerkiksi jollain blogisivustolla, koska alkuosassa ei ole seksiä tai mitään kovin kovaa kuvailua ja sitten lopun kirjan laitan zip paketiksi jonka saa sitten halukkaat ladata ja lukea.
Valitettavasti seksinovellit ovat kuoleva taitteenlaji, koska esimerkiksi blogisivustoille ei voi ladata enää seksinovelleja, vaikka ne olisviat ilman kuvia, koska ne poistetaan sieltä kun tekoäly valvoo kaikkea. Jos mainitaan esimerkiksi sisarukset tai lapset, niin samantien seksinovelli poistuu, vaikka ne eivät edes kuuluisi seksiin vaan esimerkikisi parisuhteeseen.
Koko netistä on muutenkin tullut pelkkä irvikuva, koska kaikki vapaudet ollaa nyt valtioiden toimesta myymässä sekä pankeille, jotka siis valvovat rahaliikennettä, että suuryityskille, joilla on mahdolisuudet maksaa massavalvonnasta joka tulee nyt EU alueella käyttöön lähitulevaisuudessa.
Suosittelen että käytte katsomassa ja lukemassa että mitä tuo.”EU kids safety act” oikein pitää sisällään, sillä se tulee käytännössä tappamaan esimerkiksi indiepeli teollisuuden täydellisesti, samoin kuin kaikki harrastesivustot ja keskustelusivustot!
Halvimmat valvontapalvelut maksavat nimittäin vähintään tonnin kuukaudessa ja kalleimmat ja kattavimmat vähintään 250 000 kuukaudessa, ja nuo palvelut tulevat siis pakollisiksi kaikille sivustoille joissa on mahdollista keskustella! Se tarkoittaa siis novellisivustojen kuolemaa, aivan kuten tämänkin keskustelusivuston kuolemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384