Miehelleni on varattu Istanbulissa pyörätuolikuljetus. Siellä on siis koneenvaihto ja aikaa vain 1,5 tuntia.
Voikohan hänen vaimonaan kulkea hänen ja pyörätuolin rinnalla samoja reittejä seuraavalle portille? Vai pitääkö minun mennä virallista reittiä?
Matkat ovat samalla lipulla, eli ei passintarkastusta, tai laukkujen odottelua, ne menevät automaattisesti.
Aikaa on vain niin minimaalisesti, että koneen saavuttua Helsingistä Istanbuliin minun täytyy välittömästi lähteä kipittämään seuraavalle portille, en voi jäädä kyselemään.
IST -sivut eivät vastaa kyssäriini, tai eivät tiedä.
Kellään kokemusta?
Voikohan hänen vaimonaan kulkea hänen ja pyörätuolin rinnalla samoja reittejä seuraavalle portille? Vai pitääkö minun mennä virallista reittiä?
Matkat ovat samalla lipulla, eli ei passintarkastusta, tai laukkujen odottelua, ne menevät automaattisesti.
Aikaa on vain niin minimaalisesti, että koneen saavuttua Helsingistä Istanbuliin minun täytyy välittömästi lähteä kipittämään seuraavalle portille, en voi jäädä kyselemään.
IST -sivut eivät vastaa kyssäriini, tai eivät tiedä.
Kellään kokemusta?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Eiköhän pyöräituolilla kuljeteta ihan normaaleja reittejä portilta toiseen.
Istanbulissa on juurikin omia reittejä mm. pyörätuolikuljetuksille. Jos ottaa itse omaiselleen pyörätuolin niille varatuista paikoista, niin on mentävä samaa reittiä kuin muutkin matkustavaiset.
Siihen en osaa vastata, voiko mukan matkustava vaiko kulkea pyörätuolin rinnalla, jos se on varattu kenttätyöntekijöineen, vai pitääkö mennä tavallisen matkustajan reittiä.
Lennot samalla lipulla, näkevät jatkolennon portilla jos eka lento myöhässä ja mahdollisesti odottavat jonkin aikaa. Tai sitten reitittävät uudelleen.
Istanbul on ihme kenttä.Ne arpoo niitä porttej avielä hetki ennen lennon lähtöä. Voit olla jo matkalla sinulle ilmoitetulle portille, kun ne vaihtavatkin sen toiseen. Ohi kysymyksen, mutta joo.
Entä jos vaan kulkee sen miehen ja pyörätuolin rinnalla?