Kokkolan vuokra-asuntojen nykyinen isännöitsijä joonas

Anonyymi-ap

Edellinen hoiti tehtävät hyvin . Jutteli asukkaiden kanssa rauhallisesti ja oli ystävällinen. Kysyi joskus asukkaiden mielipiteitä siitä miten jokin asia hoidettaisiin.
Samaa en voi sanoa nykyisestä. Ei halua olla missään tekemisissä asukkaiden kanssa.
Millaisia kokemuksia muilla on?

24

175

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki eivät ole sellaisia juttelevia, utelevia ja juoruilevia. Hommat hoidetaan ja ylimääräiset jutustelut jääköön nyttemmin arvoonsa.

• Anonyymi00003

Mennyt käsitykset sekaisin. Voit opiskella mitä on neuvottelu, kuunteleminen ja asioiden järkevä käsittely. Lauseesi on lähinnä työtä vieroksuvan isännöijän kommentti. Ja "jääköön nyttemmin", juuri niin kuin pomottelevat tahtoo määräillä, ilman asioiden tutkiskelua, eikä oteta huomioon toisia osapuolia. Läpinäkyvää ala-arvoista osaamista.

• Anonyymi00004

Oletko hoitanut kauankin ja miten "hommasi"?

• Anonyymi00006

Tuollainen manipuloiva ja valehteleva asenne hyvin työtään tekevää kohtaan. Suuri yleisö tietää ja muistaa asioita. Nyt kysyttiin nykyisen isännöintiä vastuuta kantavan henkilön toiminnasta. Se on sinulle ongelma ja siirrät keskustelua entiseen hyvään ihmiseen mustamaalaamalla häntä. Olet säälittävä.

• Anonyymi00009

Sinun mielestäsi asioista ei saisi keskustella. Kovasti kuitenkin tulet tänne avautumaan aiheesta. Tyhmyyden huomaa heti, olet jopa nostamassa aihetta palstan kärkeen, omalla naiivilla kommentilla. Leipäisännöitsijä, juoksupoika tai porrasta ylempänä oleva idiootti.

• Anonyymi00002

hyvin ovat ainakin piilottaneet häiriöilmoituksen tekemisen. kaikki ei voi tehdä sitä kirjallisena syystä taikka toisesta tai osaa.
      netissä tekeminen vaatisi tietokoneen ja viestin kautta häiriö ilmoitukset ei mene perille ja soittaessa sanotaan " jaa kissaakin kiinnostaa" .

• Anonyymi00005

Todellakin vaikeaksi on tehty, tarkoituksella. Kirjastoissa voi tehdä, jos on mahdollisuus.

• Anonyymi00007

Tärkeässä asiassa on riittävä huomio on tarpeen eikä asiasta toiseen siirtyminen koskaan.

• Anonyymi00008

Miten opiskellut ja millaiset sukulaissuhteet tai muut suhteet kaupungin viranomaisiin on tällä joonas kontio lla?

• Anonyymi00010

Kuka Joonas?

• Anonyymi00011

Joonas Kontio
        Kokkolan vuokra-asunnot oy n
        Isännöinnin vastuu henkilö
        Yrittävät nykyään piilotella tuotakin asiaa, ettei varsinaista isännöitsijää olisikaan.
        Antavat tällä hetkellä ymmärtää sivustoilla, että isännöijä olisi itse koko henkilökunta. Sekään ei liene laillista.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joonas Kontio
        Kokkolan vuokra-asunnot oy n
        Isännöinnin vastuu henkilö
        Yrittävät nykyään piilotella tuotakin asiaa, ettei varsinaista isännöitsijää olisikaan.
        Antavat tällä hetkellä ymmärtää sivustoilla, että isännöijä olisi itse koko henkilökunta. Sekään ei liene laillista.

ei löydy edes yhteystoja.
        ne pitäis olla esillä

• Anonyymi00019

Niinpä. Vastuuhenkilö mahdollisimman piilossa. Mistä löytyis naaman kuva.

• Anonyymi00012

Korruptiomaista pelleilyä eturistiriitoineen

• Anonyymi00014

Isännöitsijä valitsee asuinporukasta lempiläyhääjät/ juoruilijat. Niiden kanssa turistaan ja hurruutellaan.

• Anonyymi00015

en tiedä isännöitsijästä, mutta minulle toiset asukkaat ovat kertoneet, että ovat saaneet suoraan tietoa, jos valituksen kohde on saanut varoituksen tai huomautuksen ja minulle ei suostuttu edes kertomaan onko asiaa viety eteenpäin vai ei.
        välillä ainakin tuntuu siltä ettei valituksia/huomautuksia edes noteerata mitenkään.
        tietyt ihmiset saa tehdä mitä lystää ja toiset ei.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

en tiedä isännöitsijästä, mutta minulle toiset asukkaat ovat kertoneet, että ovat saaneet suoraan tietoa, jos valituksen kohde on saanut varoituksen tai huomautuksen ja minulle ei suostuttu edes kertomaan onko asiaa viety eteenpäin vai ei.
        välillä ainakin tuntuu siltä ettei valituksia/huomautuksia edes noteerata mitenkään.
        tietyt ihmiset saa tehdä mitä lystää ja toiset ei.

Isännöitsijä varmaan kaiken takana. Koska hänellä on vastuu kaikesta, niin muut toimivat hänen tavallaan, päätöksillä. Pitäväthän he kokouksia / palavereita, jossa jaellaan tehtävät ja miten ne suoritetaan.
        Ainakin hyvän isännöitsijän pitäisi tietää mitä ja miten työntekijät toimivat ja puuttua epäkohtiin.

• Anonyymi00017

Mitä vastauksia vaille olette jääneet?

• Anonyymi00018

Ei täällä yksilöidä tapauksia. Tämä ei ole tuomioistuin tai kuulustelu. Täällä todetaan kokemuksia siten ettei paljastella asukasta, joka on muutenkin tullut huonoon, epäammattimaiseen kohteluun isännöitsijän toimesta.

• Anonyymi00020
      UUSI

Vuokralainen maksaa vuokransa ja elää siivosti huoneistossaan.
      En ymmärrä mistä isännöitsijälle pitää valittaa. Kylmä huoneisto?

• Anonyymi00021
        UUSI

Suppeaa tietosi. Täältäkö ajattelit saada lisää ymmärrystä talohoitoon liittyvissä asioista. Mene opiskelemaan jos noin paljon kiinnostaa. Lauseestasi paistaa läpi että on jokin puolustustarve juuri tuota isännöitsijää kohtaan. Huomasitko, täällä kysellään kokemuksia, ei luuloja.

• Anonyymi00022
        UUSI

Vanhan kansan eläjien kanssa pitää pysähtyä juttelemaan ja juoruilemaan, vaikka kuinka olisi muutakin hoidettavaa.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vanhan kansan eläjien kanssa pitää pysähtyä juttelemaan ja juoruilemaan, vaikka kuinka olisi muutakin hoidettavaa.

Sinulla kova tarve kääntää asioiden hoito, ammattimainen työ juoruiluksi. Isännöitsijälle varmastikin sopii ettei asioista keskustella kun on niin iso lääni, liikaa töitä ja kiire. Voi voi toista.
        Tiedätkö löytyykö tuon jonaksen kuvaa mistään?

• Anonyymi00024
      UUSI

Tässä on täydellinen vastakohta klan vuokra-asuntojen toiminnalle.

https://retta.fi/

"Tavoitteena ihmisten tyytyväisyys
      Asiakastyytyväisyys on Rettalle erityisen tärkeää, ja sitä mitataan jokaisen palvelutapahtuman yhteydessä. Aina tapahtuman jälkeen asiakas saa lyhyen kyselyn, jossa voi kertoa, missä Rettan palvelu onnistui ja missä pitää vielä parantaa. Kaikki palaute käydään läpi, ja sitä hyödynnetään toiminnan kehittämisessä.

Valtakunnallinen asiakaspalvelukeskus huolehtii Rettan tavoitettavuudesta ja palvelee monikanavaisesti niin puhelimessa kuin sähköisestikin. Andemin mukaan Rettan keskitetystä asiakaspalvelusta saadut kokemukset ovat erittäin hyviä. Asiakaspalvelukeskuksen myötä asiakkaat kokevat saavansa palvelua nopeammin ja tehokkaammin.

– Rettalla on tavoitteena tyytyväinen henkilöstö ja asiakas, Andem kiteyttää."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      928
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      702
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      595
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      557
    6. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      555
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      541
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      480
    11. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    12. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      158
      442
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      61
      372
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      349
    16. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      344
    17. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    18. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    19. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      16
      331
    20. En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen

Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol
      Suhteet
      17
      330
    Aihe