Kiinnostaisi, kuinka kauan olette tehneet siivoustyötä. Minkätyyppustä siivousta? Oletteko mitä ikäluokkaa? Alle 30, alle 40, alle 60? Vai yli 60 v
Miten arvioisitte pisimmän työsuhteenne fyysisen kuormittavuuden? Mitä tules- sairauksia teillä on työuran aikana ollut? Ovatko parantuneet, vai vaivaako jokin jatkuvasti? Mikä?
Olen itse alkanut epäillä, että työ on yksi syy oireiluun, jota minulla esiintyy. Aamut. Liikkeelle lähtö tuottaa vaikeutta, jalat eivät palaudu kunnolla levossa.
Loppuviikosta oireilua pahenee. Lauantaiaamu on pahin, kun pitäisi viettää jo viikonloppua. Ns jyrän-alle- jäänyt, olo kehossa. Etenkin ne jalat. Sain tekonivelen yhteen paikkaan jo noin vuosi sitten. Sitäkin kysyisin, onko muita tekonivelen kanssa siivoustyötä tekeviä? Tai heitä jotka ovat palanneet hommiinsa sen laiton jälkeen, ja mi kalaisia oireilua työhönpaluun jälkeen on ollut, ja, oletteko jaksaneet niiden kanssa tehdä entiseen tapaan työtä? Pystyttekö täysin samaan kuin aiemmin, ennen sairautta?
Kaikkea tuollaista tahtoisin tietää. Siksi, että Itselläni on ajoittain tilanne, että vapaa-aikakin kärsii, kun on lepuutettava. Ja lepuutettava, venyteltävä, joskus otettava kipulääkettä, ja mikään ei riitä, että selviäisin viikkoja peräkkäin ilman jotain oireilua, joka tarvitsee huomiota, että pystyn elämään lähes normaalia elämää.
Aiemmin on ollut osa-aikatyö. Sinä aikana olin vielä kunnossa, niinsanotusti.
Pystyin harrastamaan mieluisia asioita, kuten retkeilyä, vapailla, ja se piti fysiikkani suht ok. Nykyään jos viikonloppuna kävelen 10 km, ja kannan kotiin löytämäni metsän antimet, olen täysin poikki. Ja en suinkaan kipulääkkeitä selviydy kun arki koittaa.
Ikäluokkani on himpun alle 60.
Kiva olisi, jos vastaisitte.
Työympyröissä ei juuri kajota työn kuormittavuuteen.
Tulesvaivat
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1241365
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411239Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781218Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2401144Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 63911
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513747Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 33544
- 32539
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 51461
- 86453