pakistanilaiseen isäänsä menivät, kun Jasmine Harkimo muutti Thaimaahan - "Seoli hirveää".
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000012228879.html
Jasmine Harkimon välit
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Voi hyvä rakas, mitä jos eläisit välillä sitä oma elämääsi etsimättä itsellesi aiheita sanomalehdistä ja muista ihmisistä.
- Anonyymi00002UUSI
Pasanen kuitenkin katsoi asiakseen sen tulla sanomaan 😁😆
- Anonyymi00003UUSI
Ihan kullan nupulta Jasmine vaikuttaa. Herttainen tyttö.
- Anonyymi00004UUSI
Mutta erikoista että hakeutuu todella vanhojen miesten seuraan. Tuon ikäinen nainen yleensä viihtyy oman ikäistensä seurassa ja rakentaa perinteistä perhettä johon kuuluu lapsia. Yassula on muuta mielessä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta erikoista että hakeutuu todella vanhojen miesten seuraan. Tuon ikäinen nainen yleensä viihtyy oman ikäistensä seurassa ja rakentaa perinteistä perhettä johon kuuluu lapsia. Yassula on muuta mielessä.
Kuten tinderi ja vielä korealaisia hankki ikämiehen kanssa joka kysyy ihmisiltä minkä ikäiseltä näytää.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuten tinderi ja vielä korealaisia hankki ikämiehen kanssa joka kysyy ihmisiltä minkä ikäiseltä näytää.
Viisikymppinen on 20 vuotta nuorempi kuin Sauli Niinistö kun kummityttönsä kanssa teki lapsia. Bernie Ecclestone oli 89 kun sai ensimmäisen poikansa.
Bernien tuleva leski ei jää toimeentulotuella, kun hänellä on kymmenien miljardien omaisuus. Posson rouva saa parisataa euroa kuussa mutta se vähennetään perustoimeentulotuesta. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viisikymppinen on 20 vuotta nuorempi kuin Sauli Niinistö kun kummityttönsä kanssa teki lapsia. Bernie Ecclestone oli 89 kun sai ensimmäisen poikansa.
Bernien tuleva leski ei jää toimeentulotuella, kun hänellä on kymmenien miljardien omaisuus. Posson rouva saa parisataa euroa kuussa mutta se vähennetään perustoimeentulotuesta.Niin, ja jälleen pääsit itse pääaiheeseen Harkimon rouvan kautta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Milloin kyrvånsyylå on viimeksi saanut p***ua??
- Anonyymi00009UUSI
Osallistun tähän Posson kauniista pyynnöstä, kun hän näkee minut joka paikassa.
Renny oli 63v kun Coco syntyi ja 65v kun Jules syntyi. Nyt hän on kahden pienen lapsen 67 vuotias isä.
Rennyllä ja Johannalla on ikäeroa 35 vuotta, minulla ja vaimolla ikäeroa 24 vuotta.
Olin 49v kun mentiin naimisiin ja isäksi 50 vuotiaana, 13 vuotta nuorempana kuin Renny.
Lisäksi jos vertailla halutaan, olen paljon paremmassa kunnossa kuin Renny ja elinaikaodotteeni on 91,1 vuotta. En tupakoi, en käytä liikaa alkoholia, liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti, ei perussairauksia.
En ikinä voisi kusettaa ketään naista siten kuin Danny teki. Hurmasi 61 vuotta nuoremman naiivin pikkutytön esittelemällä hienoja autoja, jahdin ja Danny- museon.
Tuo on se ikivanha rikkaiden miesten kikka, paitsi Danny ei ole rikas eikä ole Rennykään. Hyvin halvoissa kulisseissa elelevät.
Danny ja Helmi ajelivat Thaimaassa vanhoilla skoottereilla ja olivat halvoissa hotelleissa. Oikeasti rikas ei tee niin mutta kun hurmaustyö oli jo tehty, ei tarvinnut enää tuhlata rahaa morsiamen viihdyttämiseen.
Cheap Charlieita molemmat. Renny dokkarissa Rennyllä ei ollut varaa ostaa 200 000 dollarin perustaloa, joka oli hyvin vaatimaton.
Samaten Renny vei nuoren morsiamen veneilemään kaverin veneelle, joka oli sellainen 3000 euron vanha fiskari, josta loppui löpö kesken kruisailun.
Ei pojat ei... Ei tuolla tavoin leikitä rikasta. Tuolla tavoin ollaan köyhiä.
2010 - Anonyymi00010UUSI
Jep, jep... Sensei Posso, 10 vuotta Thaimaassa voi opettaa paljon maasta, tai sitten se voi opettaa vain sen, miten tehokkaasti nettipalsta heijastaa omia pelkoja neljän kylmän seinän sisälle. Kumpi lanka täällä oikein vetää – sinun villasi vai jonkun toisen silkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 68813
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395