Onko bi sellainen

Anonyymi-ap

Onko bi sellainen, joka parisuhteessa ollessaan kuitenkin haluaa sitä toistakin sukupuolta? Ainakin elokuva Pohjoinen intohimo kertoo bi-seksuaalisuuden olevan sellaista. Tuo näkemys varmaan ahdistaa monia bi:n kanssa eläviä.
Minusta elokuvan Markku on täysi homo, mutta äitiriippuvainen. Naisen osa ei ole kehuttava. Hyvin itsekäs kuvio ja imelä elokuva.

21

234

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00008

Miksi pitää poistaa minun mielipide koko ajan. Miksi et voi vain kommentoida asiaa omasta puolestasi?

• Anonyymi00010

Jotkut yksilöt ovat tuollaisia ja he ovat klikkimedialle mainio mainostulojen lähde, koska ihmiset tykkäävät paheksua ja moittia toisia. Mutta valtaosa biseksuaaleista on ihan yhtä tavallisia tapauksia kuin muutkin. Ainakin minulle sukupuoli on sellainen tekijä, jolla ei ole sen enempää merkitystä kuin muillakaan ihmisen identiteeteillä. En minä esimerkiksi laihan kanssa ollessani pohdi että pitää päästä kokemaan lihava kumppani, tai punapäälle hehkuta kuinka kuumia blonditkin ovat.

• Anonyymi00013

"Kuka poistaa minun mielipiteen koko ajan? Perustele miksi pitää poistaa?"
      Minä en poista mutta onhan tuo tökeröä tekstiä. Että bi ei voi kokea rakkautta ja että he ansaitsevat joutua pysymään kaapissa. Sinua varmasti harmittaisi, jos vaikka joku uskovainen tulisi sanomaan samaa lesboista.

• Anonyymi00017

Meinaan sitä, että itse haluavat pysyä siellä kaapissa. Pitävät touhujaan ihan itse epäilyttävinä. Vaativat k-18 ikärajoja ja siitä kärsii sitten normaalit homoseksuaalit, jotka ei juokse seksin perässä.

• Anonyymi00015

Viidenkympin kriisi ja kuvailee alkavansa toteuttaa omia intohimojaan. Mistään rakkaudestahan tuossa touhussa ei ole kyse, ei puolisoa kohtaan eikä ketään muutakaan kohtaan. Parisuhde naisen kanssakin perustuu seksiin, koska sanoo, että nyt saa sellaista seksiä myös tältä naiselta mistä on aikaisemmissa naissuhteissaan jäänyt paitsi.

• Anonyymi00016

Bi-seksuaalien kanssa on ihan turha puhua edes mistään rakkaudesta, koska he eivät vaan tunne niitä tunteita ketään kohtaan. Puoliso kärsii aina jollain tavalla, vaikka sitä bi ei itse näekään niin. Hänelle siinä on kyse vaan itsensä toteuttamisesta. Niin monen biseksuaalin ei tarvitsisi olla siellä kaapissa, jos nuo touhut ei olisi tosi epäilyttäviä ulkopuolisten näkövinkkelistä.

• Anonyymi00021

Tuo ei ole minulle mikään uusi tieto! Osaan ajatella omilla aivoillani! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa! Inhoan häntä todella paljon!

• Anonyymi00019

Väkisin ehdottaa kimppahommia puolisolleen.

• Anonyymi00022

Jos joku sellaisen ihmisen elämäänsä halua, minä en nimittäin ole koskaan halunnut! Minulta ei kukaan voi enää koskaan saada seksiä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jos joku sellaisen ihmisen elämäänsä halua, minä en nimittäin ole koskaan halunnut! Minulta ei kukaan voi enää koskaan saada seksiä!

Vieraissa juoksee tuossa dokumentissa bisse sen minkä kerkeää.

https://areena.yle.fi/1-66663429

Puoliso joutunut syömään kolmet antibioottikuurit, kun käyty vähän tauteja hakemassa. Nauraa vaan, kun puoliso antaa asiasta huutia. Lopussa menevät naimisiin ja sama touhuilu jatkuu vaan. Mitenkähän kauan tuo vaimo jaksaa? Näyttää aika väsyneeltä ja bisse senkun porskuttaa menemään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Puoliso joutunut syömään kolmet antibioottikuurit, kun käyty vähän tauteja hakemassa. Nauraa vaan, kun puoliso antaa asiasta huutia. Lopussa menevät naimisiin ja sama touhuilu jatkuu vaan. Mitenkähän kauan tuo vaimo jaksaa? Näyttää aika väsyneeltä ja bisse senkun porskuttaa menemään.

Ällöttävää. Asia mistä puhutaan liian vähän. Jos joku paneskelee ympäriinsä miehiä ja naisia, tottakai tautiriski on suurempi kuin jos on vain yhden kanssa ja monosuhteissa. Saa olla aika tossukka nainen että tuollaisiin viritelmiin suostuu. Itse en suostuisi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ällöttävää. Asia mistä puhutaan liian vähän. Jos joku paneskelee ympäriinsä miehiä ja naisia, tottakai tautiriski on suurempi kuin jos on vain yhden kanssa ja monosuhteissa. Saa olla aika tossukka nainen että tuollaisiin viritelmiin suostuu. Itse en suostuisi.

Kyllä pitää saada avoimesti jokaisen antaa tuoda oma kantansa asioihin. KaImismummo sensuroi minua 13 kertaa, kun yritin vaan kertoa, että nyt ymmärrän paremmin miksi hän ajaa noita pridekieltoja ja 18-v ikärajoja toiminnalleen. Sehän näkee nuo Pridetkin sen oman toimintansa kautta ja siitä tulee ehkä se asenne, että lapsia on suojeltava.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hyi olkoon, kuka tuollaisen miehen on itselleen halunnut? Kannattaa lähteä tuosta suhtesta äkkiä! Mies tuntuu olevan ihan sekopää!

• Anonyymi00025

Ei. Tuo on polyamoriaa.

• Anonyymi00029
        UUSI

Avoin suhde bisselle, että saa toteuttaa itseään. Vaimo on kyllä selvästi huijattu tuohon perunanviljelyyn mukaan. Kiehahtaa joku päivä ja häipyy. Viimeistään neljänsien antibioottien kohdalla.

• Anonyymi00031
        UUSI

Polyamoriset suhteet ovat sanonko mistä! Hyi helvetti tuollaisia ihmisiä!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Avoin suhde bisselle, että saa toteuttaa itseään. Vaimo on kyllä selvästi huijattu tuohon perunanviljelyyn mukaan. Kiehahtaa joku päivä ja häipyy. Viimeistään neljänsien antibioottien kohdalla.

Minä en koskaan suostu suhteeseen enää koskaan kenenkään kanssa ja miksi suostuisin, kun en koe mitään tarvetta harrastaa enää koskaan seksiäkään!

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minä en koskaan suostu suhteeseen enää koskaan kenenkään kanssa ja miksi suostuisin, kun en koe mitään tarvetta harrastaa enää koskaan seksiäkään!

Ei niitä suhteita kannatakaan ajatella yksistään sen seksin kautta, kuten liian moni bisse ehkä tekee. Pitäähän elämässä nyt muutakin sisältöä olla.
        Enimmäkseen ympäriinsä sekoiluahan tuo käytös on dokumentissakin kuin mikään terve suhde.

• Anonyymi00027

Kyllä puolisolleen pitäisi olla uskollinen, vaikka olisikin halut muualla. Ei niihin haluihin kuole, vaikka niitä piilossa pitäisikin. Jos on saanut puolison, oli se kumpaa sukupuolta tahansa, niin uskollisuus on tärkeintä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Voi ihan kysyä, kuka haluaa polyhenkisen tyypin, kyllä niissä porukoissa on paljon ongelmakäytöstä. Kuten vaikkapa impulsiivisuutta ja tunnesäätelyongelmaa, tekopyhyyttä jolla yritetään oikeuttaa oma ahneus tai sitoutumiskammo. Pilaavat myös deittiäpit jos ei voi rajata pois.

• Anonyymi00033
        UUSI

Minä en halau suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa, jos joku minulle sellaista ehdot´ttaisi haukkuisin hänet todella pahasti!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      201
      1200
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      757
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      722
    4. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      196
      650
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      621
    6. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      48
      608
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      560
    9. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      553
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      291
      531
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      50
      509
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      503
    17. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      74
      481
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      34
      474
    19. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      32
      461
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    Aihe