Kyllä stubbi osaa matkustaa. Valtiovierailu Luxenburgiin. Paras vitsi tälle syksylle. Yhtä paljon asukkaita kuin helsingissä ja espoossa. Mitä helekuttia sinne miljardöörien kääpiömaahan pitää mennä. Vai hierotaanko sotilasliittoa senkin kansa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
On sulla sitten ollut surkeat vitsit jos tuo on paras, ootko körttiläinen ?
- Anonyymi00002
Taitaa olla vain tyhmä.
- Anonyymi00003
Pitäähän legoja esitellä! (ISOJA hampaita)Ja rouvan leninkejä.
- Anonyymi00004
Sinunlaisesi hampaattoman talven törröttäjän sanomiset on yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinunlaisesi hampaattoman talven törröttäjän sanomiset on yhtä tyhjän kanssa.
Mistä sinä minun hampaani tiedät?
Joopa, joo.... että hepo vetteen paskantaa, polske äkuuluu. Vai tuuliko sinun huuliasi heiluttaa? Ihan yhtä lailla sinun sanomiset on turhaa . Vi...u - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä sinä minun hampaani tiedät?
Joopa, joo.... että hepo vetteen paskantaa, polske äkuuluu. Vai tuuliko sinun huuliasi heiluttaa? Ihan yhtä lailla sinun sanomiset on turhaa . Vi...uEtpä kieltänyt että olet hampaaton tollo, oikeessa olin ! 😂
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etpä kieltänyt että olet hampaaton tollo, oikeessa olin ! 😂
Omat on hampaani! Ja suussa.
Eli olit väärässä!!!!
Joku sovinisti tällä palstalla näköjään on.
Kasvatus ja sosiaalinen oppiminen on jäänyt kesken. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etpä kieltänyt että olet hampaaton tollo, oikeessa olin ! 😂
Oletko sovinisti? Opittu asenne.
Empatian puute ja mustavalkoinen ajattelu:
Kyvyttömyys asettua toisen asemaan (empatian puute) ja taipumus jakaa maailma vahvasti "meihin" ja "muihin" altistavat sovinismille.
Tuppi on paras resitentti kautta aekaen Suomen maassa. On suhteita kommunistissiin maehin ja ei kommunistissiin maehin. Hyvä Tuppi!
- Anonyymi00005
Joo, persoonana en Stubista oikein tykkää mutta virkansa hoitanut erittäin hyvin ja vain se on tärkeää.
- Anonyymi00006
Oon syntynnä 50 luvun lopulla ja Halonen on minun aikani pohjanoteeraus presidenteistä, ykkösasia oli vähemmistöjen asiat kunhan ne eivät olleet entisen Neuvostoliiton alueiden kansalaisia, Venäjä sorti ja sortaa edelleen sekä ryöstää näitä alueita ja ihmisiä, näiden alkuperäiskansojen ja vähemmistöjen asioista Halonen vaikeni visusti.
- Anonyymi00008
Mikä v..un pekka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66702
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488