Puukenkärekkajuntit valittavat että henkilöautoilijat ovat alkaneet ajaa hitaammin liikenteessä ja heidän surkea kalustonsa ei pääse kunnolla mäkiä ylös.
Jos rajoitus on 80km/h, niin silloin ajetaan sitä nopeutta. Rekkahönöt painavat rajoitinta vasten yhdeksääkymppiä takapuskurissa kiinni, jottei moporottelonsa hyytyisi nyppylöihin.
Sähköautoilijat ovat uusi ilmiö, kun watteja täytyy säästää ajamalla mahdollisimman hiljaa ja tasaista vauhtia.
Rekkafirmoille voi vain sanoa, että ostakaa sellaista kalustoa jossa riittää puhtia, tai vaihtakaa alaa.
Rekkaraukka kiinni puskurissa
37
96
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Polje sinä sitä tulpatonta mopoas reppana
- Anonyymi00019
äitisi on aasi
- Anonyymi00002
Minulla on Champion- merkkinen sytytystulppa mopossani. Hyvä kipinä.
- Anonyymi00013
Onko platinakärki?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko platinakärki?
Galvanoitu
- Anonyymi00003
Tarttee sitten osallistua tuohon hidastuskampanjaan ja ryhtyä ajamaan tarkasti rajoitusten mukaan. Ottakoot vähemmän kuormaa, jos ei mylly kestä.
- Anonyymi00004
Siinäpä yks teiden tukko vikisee
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siinäpä yks teiden tukko vikisee
Muistakaa että se mitä lukee liikennemerkissä on maksiminopeus.
On aivan okei ajaa esim. 5kmh/h alle sen. Nopeusrajoitusta ei saa ylittää. Ja on oikein että annetaan sakko mikäli rikkoo LAKIA
- Anonyymi00005
Jos se vauhti on itse kullakin erinopeuksinen kun virkavalta pitää salassa mistä nopeudesta sakotetaan.Ennen sai ajaa 6 yli rajoituksen mutta joillekin on sakkoja tullut 5 yli rajoituksen.Sen takia "herkimmät" kuskit ajaa varulta hiukka alle rajoituksen niin säästyvät varmasti ylinopeussakoilta.
- Anonyymi00006
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00007
Harvoin sitä kolmostiellä ylinopeutta pääsee sen verran jonoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harvoin sitä kolmostiellä ylinopeutta pääsee sen verran jonoa.
Liian jännää
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jännää ihanko totta
Sulle kaikki liian jännää, tuliko pissa housuun
- Anonyymi00009
AP,, AKKAS HUUTELEE KYLILLÄ ON ONNELLINEN REKKA MIEHEN ALLA SIILLÄ ISOA SAA EI TARVI PIKKU KULLISTA KATTOO AHAHAHHEEH
- Anonyymi00010
Formula 1 katsoo, niistä oppii tekemään noin.
Joka on järkevää toimintaa, rekkakuski on idiootti ja tyhmä joka ei tajua jos valittaa heh. - Anonyymi00011
Vakkarin kun laittaa gps:n näyttämään sallittuun nopeuteen ja köröttelee sillä, niin hakatkoon niskalipat rekoissaan puukenkää päähänsä.
- Anonyymi00027
Juuri näin ja voi hyvin ajaa hieman alle nopeusrajoituksen ja naureskella kun sikaniska hikoilee hytissään
- Anonyymi00012
Lisäksi tietyt huiviin pukeutuvat ajaa moottoritiellä vasenta kaistaa 70 km/h. Nähty on.
- Anonyymi00014
Mutta hyvä idea kuin formuloissa: Air-Spoiler takana, Ilmanpilaaja, joka aiheuttaa sellaisia pyörteitä auton taakse että ei pysty saamaan peesistä hyötyä.
Air-Spoiler. - Anonyymi00015
Rekat eivät kulje edes yhdeksääkymmentä
- Anonyymi00016
Helposti,kun painaa rajoitinta vasten alamäkeä päästäkseen seuraavan nyppylän yli.
Siinä kun normaali autoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin alkaa torvi soimaan ja valot vilkkumaan.
Minä kiihdytän vasta sitten kun se niskalippa yrittää epätoivoista ohitusta. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Helposti,kun painaa rajoitinta vasten alamäkeä päästäkseen seuraavan nyppylän yli.
Siinä kun normaali autoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin alkaa torvi soimaan ja valot vilkkumaan.
Minä kiihdytän vasta sitten kun se niskalippa yrittää epätoivoista ohitusta.Sulla kiihdy yhtään mikään kjäh kjäh
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla kiihdy yhtään mikään kjäh kjäh
henkesi haisee
- Anonyymi00018
Noin sanoisin henkilö autoilijoillekkin , vaihtakaa vaimoa jos ei onnaa liikenteessä
- Anonyymi00022
Rahtarit ovat töissä maantiellä , heillä on aikataulut määrätyt pysähtymiset /tauot . Joten mummolaan matkaava pikkuauton kuski voisi sopeutua vallitsevaan matkavauhtiin liikenteen sujumista edistäen . Jos ei ole varaa muutamaa kilovattia vauhtiin käyttää niin jättää sen leasing sopparin tekemättä , et ole valmis yleiseen maantie liikenteeseen .
- Anonyymi00028
Takanatulija ei päätä mitä nopeutta edetään vaan alueen nopeusrajoitus, menee ohi jos on tarve
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Takanatulija ei päätä mitä nopeutta edetään vaan alueen nopeusrajoitus, menee ohi jos on tarve
Olet siis viihteellä menossa mummolaan . Vai teetkö kulutustestejä mitkä ovat nyt muotia ? Säälin sinua
- Anonyymi00023
Juntti taas pyörinyt jaloissa ja tänne vinkumaan siittä.🤡
- Anonyymi00024
Ei liikenteessä nyt aleta romurekkojen ongelmien vuoksi ylinopeutta ajamaan. Hankkikoot jenkeistä kunnon myllyjä, jotka kiihtyy vielä ylämäessäkin. Toinen vaihtoehto on kuljettaa tavarat junalla.
- Anonyymi00025
Pitäskö teidän kattoo paljon teidän toyotissa ja nissaneissa valehtelee se mittari? Saatatte yllättyä.
- Anonyymi00026
90 % kuljetuksista kulkee maanteillä.
- Anonyymi00031
Niitä romuja ajettu, ei vastaavaa alkeellisuutta Scania/Volvo käyttänyt tekniikassaan sotien jälkeen.
- Anonyymi00029
Ja jumalauta rekkakuskit se TURVAVÄLI!
Pakko ajaa hiljaa jos kortti lähdössä kuivumaan ylinopeuksista.
Ja kameratiet lisääntyneet.
Sitäpaitsi liukkaat kelitkin alkaa, kelin mukaan ajettava. - Anonyymi00030
Mää on aina ajatellut et autokoulun opetukseen vois sisällyttää muutaman tunnin kyytiläisenä rekan hytissä niin tajuaisi mitä se kuskin homma on.Aloittajakin täysin tietämätön nuija asenteella minä ite.
- Anonyymi00032
Hevon huilut! Rekkaromullakin tulee ajaa rajoitusten ja liikennesääntöjen mukaan. Jos ei romu vedä pientä kukkulaa ylös, se on liikennöitsijän ongelma. Se ei saa olla muiden tiellä liikkujien ongelma!
- Anonyymi00034
Ne säästää dieseliä kun ne köröttelee ylämäet, hihihi.
- Anonyymi00037UUSI
Rekkamiesten kahville kiire?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881579Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841071Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43765- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10688- 38661
- 57636
- 50616
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33548Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 81491