pappatunturin vuosimalli??

Del Sol

ostin Iisalmen reissun aikana sinisen PappaTunturin ja nyt on vuosimalli kateissa.Mopo on rekisterissä mutta siinä ei ole oikeaa vuosimallia vaan käyttöön otto vuosi 01.04.1993
joka ei tod. ole oikea vuosimalli. runko numero on TP377742 jos se jotakuta auttaa selvittämään vuosiluvun.
Pappis on sininen muovilokkareilla,automaattilaatikko.eli vuosi on -83--->87 mutta tarkkaa vuotta haetaan

15

15605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Del Sol

      niin ja ostaisin osia kuten kaasukahva täydellinen,moottorin suojamuovit ketjusuojaa myöten,etuiskarin/iskarit,11 millinen vakio bing,pakarin alkukäyrän äänen vaimentimen,hyväkuntoiset vanteet(kromit tarttee olla ehjät)tarjouksia s-postiin [email protected]

    • pappis boy69

      TP377742= 85 tarkkaa tietoa!!!

      • Del Sol

        hieno homma...tattista vaan tiedosta.saaneeko udella että mistä sait vuosimallin selville kun katsastus konttorilla varmaan haluavat sen tietää kun meen tekee muutosta rekkariotteeseen


    • maalla asuja

      Olis myös yks paappa jonka ihan oikea ikä tarvis saada tietoonsa runko numero TP 58090. osistakin olis vielä kaipaus.

      • jortti

        tuo sinun pappiksesi on 63 vuosimalli


    • saa tietoa

      siis 02-5133260 sieltä kertoo mieshenkilö tarkan valmistusajan ja paikkakunnan, mihin mopo on uutena myyty.

      • kilpiin

        entäs tällänen tuna : TP371911



    • Ananias61

      Pappatunturi TP162774 mikä lienee ikä

    • Älä_etsi_tietoa

      Runkonumero kertoo vain rungon teko vuoden, ei mopon ikää..
      aika harvinaista on löytää orginal-kokoonpanolla olevaa pappatunturia.. on lisätty uudempaa tekniikkaa ym.. moottori vaihdettu..
      Pappatunturin ikä on se milloin on laitettu (uusi moottori) tai tehty SE suuri remontti..

      Aloittajalle tiedoksi: On olemassa pappatuntireiden kasaajia, jotaka tekevät vanhoista varaosista "uusia mopoja" jotka on papereissa vm. 90 -> .. on jopa 2000 luvun versio. ne ei ole oikeita pappatuntureita keräiliän tai alan harrastajan näkökulmasta. sanottuja faikki pappatuntureita.. pari aitoa on tullut vastaan, mutta 2500e mopo muutuu yt'äkkiä 200e mopoksi, on raastavaa tietoa. jos on luullut ostaneessa oikean pappatunturin.. Jos et halua pahoittaa mieltä ÄLÄ etsi tietoa minkä ikäinen moposi on.

      • HyvänMielenVermeitä

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Anonyymi

      Mikä vois olla pappa tunturin vuosimalli kun rungon numero on TP 268660.

    • Anonyymi

      Osaako joku sanoa runkonumeron perusteella tp 224125

    • Tietääkö ketää runkunumero tp224125 vuosimalli

      • Anonyymi

        Pappiksia on tehty niin paljon että aivan varmasti on joko ajosssa tai jossain lojuu se missä on alkuperänen runko ja moottori yhdessä.
        Nythän tuommosessa kyselylomakkeessa on sekin vaara ja täälläkin kirjotetuissa numeroissa että siitähän voikin sitten joku kopsata omaansa nopeasti numeron,joo tiedetään ei voi olla sama mutta...kukapa kattelee jossain Tuntturien kilpiä ja numeroita?
        Empä olekoskaan kuull uettä poliisi tienpäällä kattois,kilvestä ne näkee että rekisterissä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe