Kansanedustajien koteja myös keskisuomessa. Venäjä,Kiina,Israel,PKorea,VVenäjä jne käyttää hyväkseen halpa agentteja jo maassa asuvia kansalaisiaan. Silmät auki kansalaiset.
Missä valvonta supo??
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansanedustajien-koteihin-tunkeuduttu-supo-ei-tunnista-venajan-kolttosiksi/9400884
Kansanedustajien koteihin tunkeuduttu
17
73
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Vaalikiihkoilu alkanut, nähdään jo olemattomia.
- Anonyymi00002
Persut sekoaa ja kuvittelee omiaan
- Anonyymi00003
Ja uusavuton se vaan linkittää
- Anonyymi00004
Olen ollut savuton jo kauan, mutta mikä on uu savuton?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen ollut savuton jo kauan, mutta mikä on uu savuton?
Uusavuton kilahti
- Anonyymi00005
reservin ylikersanttina en käytä venäläisten tai kiinalaisten palveluita enkä osta niiltä mitään. Molemmat ovat uhkia maanpuolustukselle.
- Anonyymi00006
Jkl kommarit ei välitä maanpuolustuksestamme ja turvallisuusdestamme.
- Anonyymi00007
Selvästi suojelupoliisin operaatio, ei mikään muu tiedustelu osaa tunaroida noin pahasti, jäljet johtaa suoraan supoon.
- Anonyymi00008
sdp puoluetoimiston agentit asialla...penkomassa wc pönttöjä...
- Anonyymi00009
supolta kysyttiin mistä tiesivöt olleen sdp agentteja, sanoivat että hajusta ...
- Anonyymi00010
Ottakoon jonkun köyhän työttömän asuntoa vartioimaan siks aikaa kun on töissä
- Anonyymi00013UUSI
Kiina ja Venäjä käyttää surutta suomessa asuvia maanmiehiään agentteina. Käyttävät peiteyrityksiä ja opiskelijoita, tutkijoita.
- Anonyymi00016UUSI
Murtautua nyt toisten koteihin paskalle. No sen kyllä ymmärtää kun eihän venäjällä ole liiemmin wc-pyttyjä, paitsi mitä Ukrainasta pöllineet.
- Anonyymi00017UUSI
Onkohan noi kaikki pelot täysin totta? Varmaan pelon lietsontaa, hämmennystä.
- Anonyymi00018UUSI
Minusta, kun muut maat ovat keksineet jotain( droonit, varastot jne), täällä pelkoja myös pitää olla, mutta suomen versio hämmästyttää.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minusta, kun muut maat ovat keksineet jotain( droonit, varastot jne), täällä pelkoja myös pitää olla, mutta suomen versio hämmästyttää.
Nykyään kaikki on mahdollista. Yli 20 tapausta ei voi olla väärässä. Sitten kun sinun kodissasi käydään salaa, tiedät mitä se sinulle tarkoittaa. Minä tiedän vaikka en olekaan kansanedustaja. Tuomio tulossa kotirauhanrikkojalle, jolla pino muita rikoksia. Ja vielä tunnettu yrittäjä kotiseudullaan. Mikä häpeä!
- Anonyymi00020UUSI
Ei pidä jakaa avaimiaan sivullisille, vaikka kissan hoitajille, eikä tutun tutuille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421713Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39729
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518