Onko kokemusta tai tietoa onnistuuko elastaania sisältävän valkoisen vaatteen värjäys tummaksi?vai jääkö elastaani valkoiseksi tai vaaleammaksi raidoiksi tai rikuiksi?
Elastaani & värjäys
5
626
Vastaukset
- Janette
Kysyin tuolta joka katselee DVDtä tuolla toisessa huoneessa.
Ei suositella.
Elastaanin kemiallinen kestävyys on niin heikko, ettei se tahdo kestää oikein mitään. - paukkuu
Joo, kyllä se haurastuu, muttei heti käsiin hajoa. Elastaani ei värjäydy lainkaan. Niin että etenkin venyvissä kohdissa valkoinen paistaa.
- Anonyymi
Elastaani on surkea aine. Ihan samaa pataa kuin aikoinaan trikoo. "Trikoo on riskille ruma", niin myös elastaani. Ei leikkauksia, vähän kangasta lisää ja paljon elastaani, niin sama vaate sopii kaikkiin kokoihin. Venyy ja paukkuu ja hajoaa. Toivottavasti kuluttajat alkavat ymmärtämään mikä vaatteissa mättää, kun aina on väärä koko!
- Anonyymi
Elastaania sisältävä vaate kestää hyvin käytössä KUN SITÄ EI PESTÄ LIIAN KUUMASSA! Pesu aina max 40 asteessa niin elastaani ei veltostu vaan vaate pitää ryhtinsä. Ei myöskään saa kuumalla silittää. Itselläni on elastaania sisältävät trikootunikat, jotka olen ommellut laadukkaasta trikoosta, kestänyt vuosia käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elastaania sisältävä vaate kestää hyvin käytössä KUN SITÄ EI PESTÄ LIIAN KUUMASSA! Pesu aina max 40 asteessa niin elastaani ei veltostu vaan vaate pitää ryhtinsä. Ei myöskään saa kuumalla silittää. Itselläni on elastaania sisältävät trikootunikat, jotka olen ommellut laadukkaasta trikoosta, kestänyt vuosia käytössä.
Elastaania sisältävän vaatteen pesussa ei saa myöskään käyttää huuhteluainetta jos haluaa että vaate pitää ryhtinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984