... kuten Raamattukin (mm. Ilmestyskirja 6. luku) ennustaa:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012318109.html :
Venäläisessä laboratoriossa nainen rikkoi näyteputken jossa eläviä ruttobakteereja ja kuoli. 200 muuta ihmistä altistui rutolle ja alue on nyt eristyksessä.
Mutta mitä ihmiseristys auttaa, jos alueen villieläimet saavat tartunnan?
Rutto lähtee lentoon kuin korona 6 vuotta sitten.
Tiedossa: rutto-epidemia,
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
... >>Venäläisten tiedotusvälineiden mukaan 30-vuotias nainen on kuollut sairastuttuaan ”täsmentämättömään ruttoon”.
Asiasta uutisoi myös Aftonbladet.
Tällä hetkellä 200 henkilöä, joiden epäillään olleen yhteydessä kyseiseen naiseen, on eristetty sairaaloissa Siperian Irkutskin alueella.
Nainen työskenteli laboratoriossa ja rikkoi vahingossa koeputken, jossa oli eläviä bakteereja, kirjoittaa Moscow Times.
Naapuritasavallan Burjatian johtaja Aleksei Tsydenov vahvisti, että nainen oli kuollut määrittelemättömään ruttoon. Irkutskin viranomaiset olivat aiemmin kuvanneet sairautta vain ”erityisen vaaralliseksi tartunnaksi”.<< ... - Anonyymi00002UUSI
Ruttobakteeri Yersinia pestis on aina asunut Kauko-Idän jyrsijöissä. Niistä se on ajoittain levinnyt ihmisiin. Pahin epidemia oli 1300-luvun Musta Surma.
Herää kysymys miksi venäläinen tutkija oli käsitellyt ruttobakteereita? Oliko kyse biologisen aseen kehittelystä?
Biologisten aseiden suurin ongelma on se, että ne voivat levitä myös omaan väestöön kuten nyt tässäkin asiassa.- Anonyymi00003UUSI
Hyvin oletettavaa, jopskin ei varmaa, on, että kyseessä olisi biologisen aseen kehittely.
Ellei sitten (myös) ruton vasta-aineen etsintä.
Tässä tuo Ilm. 6: 7, 8
7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvin oletettavaa, jopskin ei varmaa, on, että kyseessä olisi biologisen aseen kehittely.
Ellei sitten (myös) ruton vasta-aineen etsintä.
Tässä tuo Ilm. 6: 7, 8
7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta."Neljäsosa maata"? Esim. Eurooppa?
- Anonyymi00004UUSI
surku juttu,
maailma on hullu ja sairas,
tässä nähdään se kun ei kunnioiteta kristinuksoita totuutta,
maailma tuhoutuu
kuten raamattu on kertonu,
ihmiskunta ei vain tiedä vielä aikaa eikä hetkeä milloin se tapahtuu ,
mutta maailma tuhoutuu ihmiskunnan tyhmyyden takia ! - Anonyymi00005UUSI
Mitä jöpötätte venäjällä on jatkuva rutto metsästäjissä jne ja eriyisesti lähellä Kiinan rajaa missä se nytkin on musta surma
- Anonyymi00006UUSI
Tjaaha. Me kaikki emme ole olleet asiasta tietoisia.
Ovatko nuo ruttoa sairastaneet metsästäjät sitten kaikki myös kuolleet?
Tämä nyt kys. laborantti kuoli nopeasti.
Ehkä erilainen bakt.kanta? - Anonyymi00008UUSI
Jöpötämme?
Tarkoitat ehkä: höpötämme.
Minulla ainakaan ei "jöpötä" mikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 60439
- 40437
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420
- 24419