Rasistilla ei ole mitään hyödyllistä sanottavaa yhteiskunnallisiin aiheisiin
Eihän rasismille ole ikinä ole löytynyt muuta käyttöä kuin toisten ihmisten kaltoinkohtelun oikeuttaminen.
https://yle.fi/a/74-20248796
Rasismi tyhmentää
26
63
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ehkä täytyy alunperinkin olla älyllisesti vähälahjainen ja
huono koulutus ja huono kotikasvatus ? - Anonyymi00002
En koskaan syrji enkä tule syrjimään ketään ihonvärin, uskonnon tai seksuaalisen suuntautumisen takia. Se on mielestäni todella väärin, enkä esim. pidä Perussuomalaisista heidän rasistisuutensa takia.
- Anonyymi00003
Aloittajalla ei ole kaikki muumit laaksossa.
- Anonyymi00013
Entä sillä tutkijalla, joka on aloituksen kertomaan tulokseen tullut? Tämän päivän todellisuudesta kertovan tutkimustuloksensa Yle-kolumnissa julki tuonut.
- Anonyymi00004
On erittäin tärkeää, että Suomessa ei hyväksytä rasismia missään muodossa.
- Anonyymi00006
Ei ole rasismia jos Suomen kansa perää oikeuksiaan!!!!!!
- Anonyymi00007
Mitkä oikeudet sinulta on viety ? Minulla on kaikki tallella.
Ainoa mitä pelkään on Suomen äärioikeiston väkivalta,
joka on saanut hyväksynnän oikein hallitustasolla, koska äärioikeistolaisia
hallituksessa on. - Anonyymi00008
Rasisteilla on jopa äänioikeuskin vielä !
- Anonyymi00009
Minulta ei ole viety mitään. Päinvastoin olen saanut hyvien, ystävällisten
etnistaustaisen kotihoitaijen apua, josta olen kiitollinen.
Arvostan heitä ja he minua. Meillä menee hyvin ❤️
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rasisteilla on jopa äänioikeuskin vielä !
Rasisteilla on jopa sananvapauskin mustamaalata muunmaalaisia.
- Anonyymi00011
Aloittajalla on mielen vikaa.
- Anonyymi00014
Aloituskommentissa on linkki, johon hän viittaa. Hän siis kertoo jonkun muun, tutkijan tekemästä tutkimuksesta ja / tai huomiosta. Ts. lue otsikko kunnolla = huolellisesti.
- Anonyymi00012
alottajalle kysymys :
no miksi alotuksen tekijä harrastaa joka ikisessä keksimässään otsikossa yhtä ja ainoaa sanaa ,, ??????
eikö sinulta löydy mitään muuta sanottavaa lukuijoille kuin höpöttää tuota yhtä idioottimaista sanaa joka ikisessä otsikossa, ETKÖ osaa suomen kiletä,
osaavan tuon yhden sanan kirjoitaa joka helekutin otsikoon
onko sinun aivot todella noin pieneet rusinat,
koita hyvä ihminen jo puhua muutaki kuin vain ytä sanaa höpöttää joka ikiseen otsikkoon,
josta ei todellisuudesta edes tietätä mitä kaikkea se tarkottaa,
alotuksen tekijä, h u o m a a t k o sinä itse olet jo tullut niin tyhmäksi, ettei sinun sanstoon mahdu mitää muuta sanottavaa kuin yksisana " rasisti "
koita i d i o o t t i jo hieman edes kehittää ja sivistää itseäsi että pystyt jutteleen muusta kuin vain YHDESTÄ ainoasta asiasta , sun juttuja EI lue enään kulaan ei edes otsikoita,
tämäki on vain sen takia että sinä ITSE NÄKISIT OMAN IDIOOTTIMAISEN suhtautumisesi suomen kansaan ,
anna hyvän neuvon, poistu maasta sinne mistä olet tänne tullukki jos et HALUA sopeutua ja oppia keskutelemaan oikeistaki asioista yhteiskunnassamme , jos tämä yhteiskunta , kansaliset ja maa ei ole n¨sinun mieleinen MIKSI IHMEESSÄ sinä asut täällä haukkumassa maata ja yhteiskuntaa joa antaa sinulle asunnon , mahdollisesti työtä, ja toimeentulon,
joten HÄIVY jos et opi muita sanastoa kuin vain tuon yhden sanan joa helekutin alotukseen , kukaa ei edes avaa sun otsikoita enää lukeakseen yhtä ja saamaa moittimista ,
HÄPEÄ EDES JUTTUJASI
tai häivy sinne mitä olet tullukki- Anonyymi00018
Rasisteihin kolahtaa, kun rasismista kirjoitetaan, mutta niin se kuuluukin kolahtaa.
- Anonyymi00020
Oletko ottanut huomioon sitä, että rasismia voi vastustaa
monikin ? Moni rasismiin kyllästynyt kirjoittaa rasismista,
että rasismi ja rasistiset kommentit loppuisivat.
- Anonyymi00015
Aloittajalta pitää nyt löytyä todisteita siitä rasismista.
- Anonyymi00016
Olet siis lukutaidoton. Et myöskään kuuntele ja / tai lue uutisia. Elänet umpiossa, jossa ei näe, kuule eikä käsitä. Mitään.
- Anonyymi00019
Ei sitä tarvitse todistaa. Hölmömpikin tietää ja tajuaa sen ihan itse,
Täystollo ei.
- Anonyymi00021
Moni rasismiin kyllästynyt on alkanut kirjoittaa rasismista,
että rasismi ja rasistiset kommentit loppuisivat.- Anonyymi00028UUSI
ÄLÄ HÖRISE VALHEITASI
EI TODELLAKAA MONI VIITTSI EDES LUKEA SINUN OTSUKOITASI KUN JOKAISESSSA KULKEE SAMA VIHAA ILMENTÄVÄ
EI KUKAAN MUU OLE NOIN TYHMÄ KUIN SINÄ
SINÄ YKSIN KIRJOITTELE VIHA OTSIKOITA HÄPEÄ,
rasismi suomalaisia kohtaan,
lopeta valheesi, jos muta sanotavaa ei ole niin olettodella TOLLO jopa idiootti et raukka enään itse huomaa omaa tyhmyyttäsi ,
PYH sinun kaikille otsikoille, kukaan uu niiutäei tänne kijota kuin vain
sinä vähä-älyinen idiootti ! HÄPEÄ !
- Anonyymi00022
Juuri näin. Rasismi on primitiivistä. Vetoaa alhaisimpiin tuntoihin.
- Anonyymi00023UUSI
No ei muutakuin todisteet esiin arvon rasisteerajat.
Eikö löydy oikeasti mitään konkreettista?- Anonyymi00026UUSI
Ei fiksu tarvitse todisteita, hölmömpikin tajuaa rasismin,
vain tosipölhö vaatii todisteita. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei fiksu tarvitse todisteita, hölmömpikin tajuaa rasismin,
vain tosipölhö vaatii todisteita.Ääliö vaan väittää omiaan vaikka ei mitään konkrettista ole esittää.
Minä taas voin: Satoja raiskauksia tekijät kolmansista maista tulleita.
Satoja.
Ääliö suvakilla ei van ole mitään muuta kuin omat kuvitelmat. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ääliö vaan väittää omiaan vaikka ei mitään konkrettista ole esittää.
Minä taas voin: Satoja raiskauksia tekijät kolmansista maista tulleita.
Satoja.
Ääliö suvakilla ei van ole mitään muuta kuin omat kuvitelmat.Mitäpä jos laskisit välillä suomalaisten tekemät raiskaukset. Ja muunkin kotiväkivallan määrän voit selvittää kehittyäksesi.
- Anonyymi00024UUSI
Isona minustakin tulee rasisti!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481012Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17959- 82831
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80749Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102594
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188562- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html256465Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85432Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 36398
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 27366
- 4349
- 29348