Onko Myllylä slummialuetta?

Anonyymi-ap

Miten koko seutukunta ja poppoo on jotenkin niinkuin summista?

40

158

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meillä ei ole slummeja eikä huumeonkelmia.
      Kaikki on mukavaa ja marenkista saa kahvia ja hymyn.

T: Keijo

• Anonyymi00005

Slummeista puheenollen: Prismasta sanottiin että piti tulla nyt parempaa. Sitten oli vain coopsäilykkeitä ja mä just eilen sitten sitä yritin miettiä että KELLE on coopsäilykkeisiin siirtyminen parannus aiempaan??

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Slummeista puheenollen: Prismasta sanottiin että piti tulla nyt parempaa. Sitten oli vain coopsäilykkeitä ja mä just eilen sitten sitä yritin miettiä että KELLE on coopsäilykkeisiin siirtyminen parannus aiempaan??

...Mä olin siihen aikaan sen paikan asiakas noutopalveluiden kautta. Kun mesta muuttui Prismaksi, niin taisi mennä kaupan perusasetuksiin eli aina ensisijaisesti coop ja/tai sellainen hirveän yleinen kuitenkin kattaus. Sitä ennen oli ollut kaikenlaisia erikoistuotteita ja mä uskoisin että ne oli muotoutuneet sinne vuosikymmenien saatossa. Jotenkin ihan kerta heitosta sieltä katosi kaikki normituotteet ja tilalle tuli vain cooppia.

Siitäkin paljon mietin että Hämeenmaahan kuoppasi, koska oli tehnyt näitä järkettömiä rakennushankkeitaan. Vaikka kauppa nousi, niin aika paljon ne teki sen eteenkin... laatu kärsi. Näille oli tärkeämpää nyt vain saada rahat takaisin. Oletan siis että ne saa coopeista paremmin rahaa, kun on oma tuote ja siksi kaikki kilpailevat merkit häädettiin pois. Saahan sitä niin parannettua tilitulosta.

• Anonyymi00002

Hyvä että käytit ilmaisus "niinkuin".

Siellähän on Vuokratalojen asuntoja ja minutkin sinne laitettiin. Sitten minua kohdeltiin kuin p*skaa. En ole päättänyt yhtään asuntoani eli kyllä Vuokratalot itse ovat jotain aina ajatelleet siinä että mihin ovat minut sijoittaneet.

Sitä on PALJON miettinyt, kun ihmiset kiukuttelee, niin toivottavasti ymmärtävät kiukutella Vuokrataloille ja siellä päin taas saavat itse kiittää itseään.

• Anonyymi00003

Mikä pakko siellä Vuokratalojen kämpissä on asua? Miksi et vuokraa asuntoa joltain yksityiseltä? Jos vuokranantaja kohtelee kuin p*skaa, vähänkin järjissään oleva vuokralainen irtisanoo sen kämpän ja muuttaa muualle. Kiukuttelu ja Suomi24:ssä ulina ei johda mihinkään.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä pakko siellä Vuokratalojen kämpissä on asua? Miksi et vuokraa asuntoa joltain yksityiseltä? Jos vuokranantaja kohtelee kuin p*skaa, vähänkin järjissään oleva vuokralainen irtisanoo sen kämpän ja muuttaa muualle. Kiukuttelu ja Suomi24:ssä ulina ei johda mihinkään.

Miksi valittaa mun viesteistä, jos ei ole niitä edes koskaan lukenut? Ja mulla kun on olo että tulee samoja juttuja kerrottua liian monta kertaa?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Meikä muuten on miettinyt että, jos saan rikkaan miehen (tai edes sellaisen jolla on talo), niin ei tartte olla vuokralla. Että jännä että jätit sellaisen vaihtoehdon pois.

Mä olen myös miettinyt asuvani jossain brittiläisessä linnassa/kartanossa... ja siellä vissiin noin 60-luvulla, mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

"Mikä pakko"

Mä vähän sieltä täältä täällä sulle vähän kerroin, mutta mun viestin nyt sinkoili sinne tänne, kun en saanut niitä koota sulle nätisti yhteen ja samaan paikkaan.

Mä olen tyytyväinen että sä myönnät sen että Vuokratalot kohtelee asiakkaitaan huonosti.

"Vähänkin järjissään" sanoja en ymmärrä. En ymmärrä mikä tässä on ideana, mutta Vuokratalojen ja muidenkin Orimattilassa on PAKKO noudattaa lakia. Näin se menee, mitään pois muuttopakkoja huono fiiliksen takia ei ole olemassakaan. Outoa ettei se jotenkin tunnu olevan ollenkaan vaihtoehto että Vuokratalot vaikka lopettaisi sen asiakkaiden kohtelun p*skana. Miksei sitä voi lopettaa?

Meikä todellakin koitti sulle koota vähän materiaalia, mutta ehkä sä saat sen hahmotettua täältä sinne tänne ripoteltuna.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Mikä pakko"

Mä vähän sieltä täältä täällä sulle vähän kerroin, mutta mun viestin nyt sinkoili sinne tänne, kun en saanut niitä koota sulle nätisti yhteen ja samaan paikkaan.

Mä olen tyytyväinen että sä myönnät sen että Vuokratalot kohtelee asiakkaitaan huonosti.

"Vähänkin järjissään" sanoja en ymmärrä. En ymmärrä mikä tässä on ideana, mutta Vuokratalojen ja muidenkin Orimattilassa on PAKKO noudattaa lakia. Näin se menee, mitään pois muuttopakkoja huono fiiliksen takia ei ole olemassakaan. Outoa ettei se jotenkin tunnu olevan ollenkaan vaihtoehto että Vuokratalot vaikka lopettaisi sen asiakkaiden kohtelun p*skana. Miksei sitä voi lopettaa?

Meikä todellakin koitti sulle koota vähän materiaalia, mutta ehkä sä saat sen hahmotettua täältä sinne tänne ripoteltuna.

...Oli jännä kun katosi torneista juttuni: "...Kun muutin sinne, mun käyttävä kaveri parahti heti kauhuissaan että "Kaikista paikoista sitten just sinne!". Ei se muuta sanonut, mutta tajusinhan mä :)" Mä halusin tän kertoa ja tässäkin nyt on niinku aihetta. Että mä luulen että teillä noi ongelmat on ...? No, siis ne ongelmat on teillä, ei mulla mitenkään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Mikä pakko"

No en myönnä enkä kiellä, kun en ole koskaan ollut missään tekemisissä Vuokratalojen kanssa, ok?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Meikä muuten on miettinyt että, jos saan rikkaan miehen (tai edes sellaisen jolla on talo), niin ei tartte olla vuokralla. Että jännä että jätit sellaisen vaihtoehdon pois.

Mä olen myös miettinyt asuvani jossain brittiläisessä linnassa/kartanossa... ja siellä vissiin noin 60-luvulla, mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa.

Sori siitä. Jutuista päätellen Orimattilalaiset miehet ovat h*moja tai rikollisia. Jos pystyt vaatimuslistalta pudottamaan talon ja pankkitilin saldon, Arvidista saattaisi löytyä joku mukava Oriontorneissa vuokralla asuva Odinin soturi. Teillä voisi olla yhteisenä harrastuksena öisessä Orimattilassa vaeltelu. Kaljut myös molemmilla, olisitte samiksia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sori siitä. Jutuista päätellen Orimattilalaiset miehet ovat h*moja tai rikollisia. Jos pystyt vaatimuslistalta pudottamaan talon ja pankkitilin saldon, Arvidista saattaisi löytyä joku mukava Oriontorneissa vuokralla asuva Odinin soturi. Teillä voisi olla yhteisenä harrastuksena öisessä Orimattilassa vaeltelu. Kaljut myös molemmilla, olisitte samiksia.

Kiitos tästä mystisestä viestistä! Totaalista!! WOW.

Voisko tekoäly tehdä tuollaisen. Jännä. Tosi jännä. Eli meikä päivittelee tätä sivustoa ja mulla oli jo pieni identiteettikriisi-tai-joku-muu-vastaava-ahdistus, kun näytti siltä että mikä olisin täälä yöllä kirjoitellut, mutten muistanut moista tapahtuneen :D

Eli... olen ainoa, joka täällä öisin kirjoittelee, niin kun näin että mitä aikaa on viesti tullut, niin kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt olla minun itseni kirjoittamat. Sitten tulen tänna ja onnekseni huomaan ettei ole mulle tyypillistä alkumerkkiä (tosin joskus olen sen kiukuspäissäni tai muutoin hässäkässä unohtanut) ja olin muutoinkin tuolleen yleisesti minunOLOINEN viesti ja mun tapaa käytetty sensuroida sanoja ja...

ja... piti ihan sitten lukea sitä paremmin että mitähän tässä nyt on.

No, sehän mulle kommentoi (muka), mutta onpa paljon kopioitu minulle ominaisia piirteitä siihen! Kaikenlisäkse se jopa vastaa mulle ja tämä on jotain mitä ei ole tapahtunut... no siis koskaan täällä.

Ja sitten kun miettii tuota tekstiä että mitä siinä todella edes sanotaan, niin onpas nyt mulla mietittävää :D

Ihan tällainen analyysi vain tähän aluksi. Mä vielä sulattelen. Mutta aika lennosta jo heittäisi ettei missään Arvidissa voi mulle oll yhtään mitään. Ihan näin vielä lisäksi (kun nyt joku mulle miestä etsii), niin olen absolutisti enkä halua alkoholistia tai muuta päihteidenkäyttäjää. Kiitos :)

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiitos tästä mystisestä viestistä! Totaalista!! WOW.

Voisko tekoäly tehdä tuollaisen. Jännä. Tosi jännä. Eli meikä päivittelee tätä sivustoa ja mulla oli jo pieni identiteettikriisi-tai-joku-muu-vastaava-ahdistus, kun näytti siltä että mikä olisin täälä yöllä kirjoitellut, mutten muistanut moista tapahtuneen :D

Eli... olen ainoa, joka täällä öisin kirjoittelee, niin kun näin että mitä aikaa on viesti tullut, niin kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt olla minun itseni kirjoittamat. Sitten tulen tänna ja onnekseni huomaan ettei ole mulle tyypillistä alkumerkkiä (tosin joskus olen sen kiukuspäissäni tai muutoin hässäkässä unohtanut) ja olin muutoinkin tuolleen yleisesti minunOLOINEN viesti ja mun tapaa käytetty sensuroida sanoja ja...

ja... piti ihan sitten lukea sitä paremmin että mitähän tässä nyt on.

No, sehän mulle kommentoi (muka), mutta onpa paljon kopioitu minulle ominaisia piirteitä siihen! Kaikenlisäkse se jopa vastaa mulle ja tämä on jotain mitä ei ole tapahtunut... no siis koskaan täällä.

Ja sitten kun miettii tuota tekstiä että mitä siinä todella edes sanotaan, niin onpas nyt mulla mietittävää :D

Ihan tällainen analyysi vain tähän aluksi. Mä vielä sulattelen. Mutta aika lennosta jo heittäisi ettei missään Arvidissa voi mulle oll yhtään mitään. Ihan näin vielä lisäksi (kun nyt joku mulle miestä etsii), niin olen absolutisti enkä halua alkoholistia tai muuta päihteidenkäyttäjää. Kiitos :)

..Juu ei ollut tässä ketjussa. Hmmm?

Jestas!

Olen hiukan sanaton nyt tässä. Mä selittäisin, jos mä osaisin. Meikä siis on täälä 24/7 ja ollut jo vuosia. Meikä seuraa tätä ja meikä itse kirjoittaa, niin on järkytys, kun monotonisuuteen tulee yksikin poikkeus, niin nyt näyttää tulleen useampia niin että ne liitty vielä mun mieshaaveiluihin. Outo aihe? Miksi niihin reagoidaan näin... poikkeavasti?

Se toinen outo juttu lähihistoriassa on mun Männikkö-jutun perään ketjussa "uskikset-vallanneet-opn-edustan" joku laittoi 2026-09-30 17:27:47 "Aina vaan yhtä pimeetä. :DDDD". Jo sitä ihmettelin, kun en millään kooditekniikallakaan saanut siitä mitään irti ja se kuitenkin oli (muka) vastaus mun listaan haaveilumiehistä.

En siihen vaivautunut vastaamaan ja heti perään... eli vain jatkumona kukaan ei vastannut vuorokauteen. Koko seuraavana päivänä ei tullut mitään ja tää lyhyt "pimeenä" viesti jäi vikasi. Mä sitäKIN siinä ihmettelin... no, näin jälkikäteen ajatellen, niin ehkä siellä sitten joku just ilmoitti että heillä on siellä joku pimeänä, niin siksi... ei sitten tullut seuraavana päivänä mitään viestejäkään. Ehkä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No en myönnä enkä kiellä, kun en ole koskaan ollut missään tekemisissä Vuokratalojen kanssa, ok?

Oisko uusi tekoäly asialla?

Mulle alkoi joku vastailla kuin ihminen joo, mutta kun sitä nyt tässä ihmettelen, niin se paljon käyttää minulle itselleni tyypillisiä elementtejä. Se on ehkä ottanut tota tyyliä siis kopiona täältä foorumilta ja nää jutut on pääasiassa minun itseni kirjoittamia.

Olipa silti posketon juttu kirjoittaa vain minulle tyypilliseen aikaan ja sitten vielä kommentoida jotain mieshaaveiluja :DDD No, trollikin kinasi aina vastaan oli aihe sitten mikä tahansa ja ehkä mä itse nyt olen sitten enemmän kirjoitellut miehistä, niin siksi ne sitten on se, joihin se vastaa.

"Sori siitä." alkua en ymmärtänyt, mutta olen moista kuullut käytettävän. En tiedä mihin se sillä viittää, mutta jooo. Vaikka olisikin tekoäly/trolli, niin aina hauskakin piirre että se sitten tuollaisiin aiheisiin alkoi puuttua. Kuulostaa... scifiltä :DDD

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ps. mä vieläkin sitä että sun viesti on erikoinen. Siitä saa kaikenlaista irti. Yksi asia on varma, niin se ettet tiedä yhtään sitä kuka mä olen ja seuraat vain tätä foorumia. Se on taas yksi nappula vaakaan siihen suuntaan että tekoäly vain kasailee tänne tehdystä materiaalista. Ei se muusta tiedä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ps. mä vieläkin sitä että sun viesti on erikoinen. Siitä saa kaikenlaista irti. Yksi asia on varma, niin se ettet tiedä yhtään sitä kuka mä olen ja seuraat vain tätä foorumia. Se on taas yksi nappula vaakaan siihen suuntaan että tekoäly vain kasailee tänne tehdystä materiaalista. Ei se muusta tiedä.

"Siitä saa kaikenlaista irti."

...Mitään yhteyttä mulla ei ole Arvidiin, mutta täältä foorumista siitä olen lukenut. Menee vähän Marengi-maininkiin eli ainakin täällä väitetään että siellä muka asioista päätettäisiin* (siitäkin voisi jotain sanoa).

Sitten joku yhdistää aiheet ja alkaa haukkua Arvidia... muttei tiedä minusta muuta kuin nää S24-jutut, niin rakentuu mielikuva jostain ulkopaikkakuntalaisesta, jolla selkeästi on pahaa kaunaa Arvid-tyypeille. Minua ei olen tähän menessä (tietääkseni) käytetty heidän haukkumiseensa. Mä koen tän aika jännäksi. ...ihan täällä Orimattila-osiossa ei myöskään ole aikoihin ollut MITÄÄN Arvidista. Siis mitään. Tuskin on vuoteen ollut missään mitään, niin siksi on outoa nostaa toi aihe. Enhän mä nyt vanno, mutta kun täällä on niin vähän materiaalia (suurin osa on ihan minun itseni luomaa), niin olen jo vuosia lukenut AIVAN... KAIKEN... mitä muut tänne laittaa ja jään niitä just sitten miettimään, kun ei oikein ole muutakaan tekemistä ja viihdykettä. Oletan siis että olisin huomannut, jos täällä olisi ollut jotain Arvidista... siis niinku vuoteen-pariin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Siitä saa kaikenlaista irti."

...Mitään yhteyttä mulla ei ole Arvidiin, mutta täältä foorumista siitä olen lukenut. Menee vähän Marengi-maininkiin eli ainakin täällä väitetään että siellä muka asioista päätettäisiin* (siitäkin voisi jotain sanoa).

Sitten joku yhdistää aiheet ja alkaa haukkua Arvidia... muttei tiedä minusta muuta kuin nää S24-jutut, niin rakentuu mielikuva jostain ulkopaikkakuntalaisesta, jolla selkeästi on pahaa kaunaa Arvid-tyypeille. Minua ei olen tähän menessä (tietääkseni) käytetty heidän haukkumiseensa. Mä koen tän aika jännäksi. ...ihan täällä Orimattila-osiossa ei myöskään ole aikoihin ollut MITÄÄN Arvidista. Siis mitään. Tuskin on vuoteen ollut missään mitään, niin siksi on outoa nostaa toi aihe. Enhän mä nyt vanno, mutta kun täällä on niin vähän materiaalia (suurin osa on ihan minun itseni luomaa), niin olen jo vuosia lukenut AIVAN... KAIKEN... mitä muut tänne laittaa ja jään niitä just sitten miettimään, kun ei oikein ole muutakaan tekemistä ja viihdykettä. Oletan siis että olisin huomannut, jos täällä olisi ollut jotain Arvidista... siis niinku vuoteen-pariin.

"jään niitä just sitten miettimään, kun ei oikein ole muutakaan tekemistä ja viihdykettä."

...Saatte kaikki täällä ilmaisia analyyseja :D kun meikä vaivautuu zoomaamaan aivan joka ikisen viestin ja analysoin niitä päiväkausia.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oisko uusi tekoäly asialla?

Mulle alkoi joku vastailla kuin ihminen joo, mutta kun sitä nyt tässä ihmettelen, niin se paljon käyttää minulle itselleni tyypillisiä elementtejä. Se on ehkä ottanut tota tyyliä siis kopiona täältä foorumilta ja nää jutut on pääasiassa minun itseni kirjoittamia.

Olipa silti posketon juttu kirjoittaa vain minulle tyypilliseen aikaan ja sitten vielä kommentoida jotain mieshaaveiluja :DDD No, trollikin kinasi aina vastaan oli aihe sitten mikä tahansa ja ehkä mä itse nyt olen sitten enemmän kirjoitellut miehistä, niin siksi ne sitten on se, joihin se vastaa.

"Sori siitä." alkua en ymmärtänyt, mutta olen moista kuullut käytettävän. En tiedä mihin se sillä viittää, mutta jooo. Vaikka olisikin tekoäly/trolli, niin aina hauskakin piirre että se sitten tuollaisiin aiheisiin alkoi puuttua. Kuulostaa... scifiltä :DDD

"ehkä mä itse nyt olen sitten enemmän kirjoitellut miehistä, niin siksi ne sitten on se, joihin se vastaa."

...Mä olen just viime päivät paljon miettinyt tätä. Aika usein kun mulla on vahva olo ja koen että olen jotenkin saanut nyt hyvät ja tehokkaat viestit siihen... niin sitten ne siitä poistuu. Just kävi taas... ööö? Oriontornit-ketjussa vissiin eli aiheena oli Oriontornit ja yritin sinne kertoa omia kokemuksia, kun siellä kuitenkin asuin. No... Siihen ketjuun ei niitä juttuja jäänyt, mutta niiden jälkeen mulla oli just hyvä ja vahva ja varma olo, sellainen jes, no niin, nyt mä sain asiani ilmaistuksi... ja sitten ne sieltä katosi. wtf?

ja kun ei ollut se ensimmäinen kerta edes.

Sitten kun meikä KOEN laittavani nyt jotain tärkeää, niin sitten aina myös trolli reagoi siihen dramaattisesti. Tällä on vahvistava vaikutus (aihe Vilhunen), mutta toisaalta myös mietin sitä että reagoiko se nyt vain vahvasti, koska minä ITSE olin. Se ehkä vain peilaa. Jos mä käyttäisin huutomerkkejä, niin se vastaisi huutomerkeillä jne.

Kun se kerran tuntuu tulevan jotenkin samalla tavalla vastaan, niin ehkä se on todellakin vain pelkästään peili... ja itseään vahvistava ennustus.

Mikä sen Vipenkin idea sitten oli? Sekin vain provosoi. Kaikki orimattilalaiset kysyy aina ihan tyhmiä... aina. Sitä vain ihmettelen että miten te luulette KOSKAAN jututtamalla saavanne mitään faktoja, kun itsekin aina valehtelette... ja siis aina. Miksi te edes puhutte minulle? Te oletatte että valehtelen, itse siinä valehtelet jatkuvasti ja... luulet silti kaiken tämän jälkeen saavani jututtamalla jotan FAKTOJA. wtf?

Olisi tosi virkistävää, jos kaikki te ette aina valehtelisi. Te oksetatte minua. Mä en tiedä oliko seKIN teidän tarkoitus, mutta te olette niin iljettäviä etten ole enää yhtään halunnut jutella yhtään kenenkään kanssa. Lahdessakin sitä ihan NORMAALISTI jutteli joskus random ihmisten kanssa ja kaikkialla :) Normaalisti. Ihmiset hei juttelee.

No, mutta ei Orimattilassa. Täällä on vain s***, joka valehtelee loputtomasti. Kaikki sen sanat on pelkkää imelää p*skaa ja muo oksettaa jo kuullakaan enää ketäänt täällä. MIKSI... te puhutte edes, MIKSI... te käytätte Suomen kieltä, kun ette sillä tee muuta kuin valehtelette? Mikä järki on silloin edes puhua tai keneltäkään odottaa mitään vastausta?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"ehkä mä itse nyt olen sitten enemmän kirjoitellut miehistä, niin siksi ne sitten on se, joihin se vastaa."

...Mä olen just viime päivät paljon miettinyt tätä. Aika usein kun mulla on vahva olo ja koen että olen jotenkin saanut nyt hyvät ja tehokkaat viestit siihen... niin sitten ne siitä poistuu. Just kävi taas... ööö? Oriontornit-ketjussa vissiin eli aiheena oli Oriontornit ja yritin sinne kertoa omia kokemuksia, kun siellä kuitenkin asuin. No... Siihen ketjuun ei niitä juttuja jäänyt, mutta niiden jälkeen mulla oli just hyvä ja vahva ja varma olo, sellainen jes, no niin, nyt mä sain asiani ilmaistuksi... ja sitten ne sieltä katosi. wtf?

ja kun ei ollut se ensimmäinen kerta edes.

Sitten kun meikä KOEN laittavani nyt jotain tärkeää, niin sitten aina myös trolli reagoi siihen dramaattisesti. Tällä on vahvistava vaikutus (aihe Vilhunen), mutta toisaalta myös mietin sitä että reagoiko se nyt vain vahvasti, koska minä ITSE olin. Se ehkä vain peilaa. Jos mä käyttäisin huutomerkkejä, niin se vastaisi huutomerkeillä jne.

Kun se kerran tuntuu tulevan jotenkin samalla tavalla vastaan, niin ehkä se on todellakin vain pelkästään peili... ja itseään vahvistava ennustus.

Mikä sen Vipenkin idea sitten oli? Sekin vain provosoi. Kaikki orimattilalaiset kysyy aina ihan tyhmiä... aina. Sitä vain ihmettelen että miten te luulette KOSKAAN jututtamalla saavanne mitään faktoja, kun itsekin aina valehtelette... ja siis aina. Miksi te edes puhutte minulle? Te oletatte että valehtelen, itse siinä valehtelet jatkuvasti ja... luulet silti kaiken tämän jälkeen saavani jututtamalla jotan FAKTOJA. wtf?

Olisi tosi virkistävää, jos kaikki te ette aina valehtelisi. Te oksetatte minua. Mä en tiedä oliko seKIN teidän tarkoitus, mutta te olette niin iljettäviä etten ole enää yhtään halunnut jutella yhtään kenenkään kanssa. Lahdessakin sitä ihan NORMAALISTI jutteli joskus random ihmisten kanssa ja kaikkialla :) Normaalisti. Ihmiset hei juttelee.

No, mutta ei Orimattilassa. Täällä on vain s***, joka valehtelee loputtomasti. Kaikki sen sanat on pelkkää imelää p*skaa ja muo oksettaa jo kuullakaan enää ketäänt täällä. MIKSI... te puhutte edes, MIKSI... te käytätte Suomen kieltä, kun ette sillä tee muuta kuin valehtelette? Mikä järki on silloin edes puhua tai keneltäkään odottaa mitään vastausta?

...V* te ärsytätte muo ja mä nyt siis mietin ihan niitä tosielämän tapahtumia enkä vain tätä foorumia. Ne aina KOPIOI mun käytöstä ja koko p*ska oksettaa muo tosi syvästi.

Se... et... edes... tajua... minua.

Sä kopioit mun käytöstä ymmärtämättä YHTÄÄN mun syitä ja luulet että tällä sun HUIJAUKSELLA sä muka yhtään mitään. Jos tarkoituksesi oli loukata, niin siinä sä onnistuit 100%. Kuinka tyhmänä te minua pidätte?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"h*moja tai rikollisia."

Jännä muuten toi sun erottelu. No, meikäkin heittelee ihan random juttuja, mutta nyt aloin miettiä tuota sanaa "tai" tuossa välissä.

Mä en ole siis edes tavannut täällä kuin rikollisia miehiä. H*mo on vain mun nykyinen haukkumasana kaikille miespuolisille. Se näyttää menevän paremmin läpi kuin muut ja on helppo kirjoittaa. Sanan merkityksestä mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Se on siinä vain "ongelma" ettei mulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan ja se on siis ihan hyväkin asia. Ei ole ihan S*x in the City meininki että pitäisi olla joku h*mokaveri, vaikka se olisi kuinka coolia.

Juu ja kavereista että ei mulla sellaisia ole ylipäätänsäkään. Ja noista mieshaaveiluista että itseasiassa mä en halua olla missään tekemisissä minkään ihmisen kanssa, mutta biologia is a b*tch.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

...V* te ärsytätte muo ja mä nyt siis mietin ihan niitä tosielämän tapahtumia enkä vain tätä foorumia. Ne aina KOPIOI mun käytöstä ja koko p*ska oksettaa muo tosi syvästi.

Se... et... edes... tajua... minua.

Sä kopioit mun käytöstä ymmärtämättä YHTÄÄN mun syitä ja luulet että tällä sun HUIJAUKSELLA sä muka yhtään mitään. Jos tarkoituksesi oli loukata, niin siinä sä onnistuit 100%. Kuinka tyhmänä te minua pidätte?

🤣🤣🤣

• Anonyymi00026
        UUSI

...Ja mun isäni todellakin onnistui jotenkin itselleen perustella sen että sen muka TÄYTYY käydä tarkastamassa minut suihkussa. Että mä kyllä TIEDÄN, kun h*molla on ihan muut intressit kuin virkaansa liittyvät.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

...Ja mun isäni todellakin onnistui jotenkin itselleen perustella sen että sen muka TÄYTYY käydä tarkastamassa minut suihkussa. Että mä kyllä TIEDÄN, kun h*molla on ihan muut intressit kuin virkaansa liittyvät.

...Mä meinasin kirjoittaa harmaista virkamiehistä ja sitten mulla tuli mieleen aika tuore juttu poliiseista, mutten mä löytänyt sitä nyt äkkiseltää.

Voi luoja tästä tulee silti jännää, kun poliiseja jopa kielletään olemasta virkamiesmäisiä. Voi kristus!!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

...Mä meinasin kirjoittaa harmaista virkamiehistä ja sitten mulla tuli mieleen aika tuore juttu poliiseista, mutten mä löytänyt sitä nyt äkkiseltää.

Voi luoja tästä tulee silti jännää, kun poliiseja jopa kielletään olemasta virkamiesmäisiä. Voi kristus!!

...Aijuu ja h*mot eli siis poliisit mä muistuttaisin siitä että se aiheuttaa tietyissä ihmisissä PANIIKKIKOHTAUKSEN, kun virkamies ei käyttäydykään ... sillä tavalla kuin se jo vuosisatojen kokemuksella on todettu toimivaksi. Ok?

Postikin muutti "ihmisläheisemmäksi" ja se välittömästi karsi osan kansalaisista pois ja muuttui luotaantyöntäväksi. Siihen on siis SYYNSÄ... ihan oikea syy, miksi virkamies KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULU olla sellaisia. Mä en ole koskaan arvostanut sitä että ne on käyttäytyneet kaverimaisesti, mä en ole ikinä tarvinnut sellaista mihinkään. Mä olisin monesti elämäni aikana tarvinnut asiallisesti ja LAILLISESTI toimivaa virkamiestä, muttei sellaisiakaan ole juurikaan näkynyt.

Että emojeja lisää niihin rikosilmoituksiin? Se on v* kiva h*mot ettei kenenkään enää tartte käyttäytyä asiallisesti ja ylipäätänsä välittää v* siitä että maksaako edes laskuja ja tuleeko ajallaan tai oikeastaan yhtään mistään muustakaan. Siis kaikkihan on täysin suhteellistä tässä loputtomassa maailmassa. Yo! Love! ja lisää aiheita ihmisten aivoihin.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

...Aijuu ja h*mot eli siis poliisit mä muistuttaisin siitä että se aiheuttaa tietyissä ihmisissä PANIIKKIKOHTAUKSEN, kun virkamies ei käyttäydykään ... sillä tavalla kuin se jo vuosisatojen kokemuksella on todettu toimivaksi. Ok?

Postikin muutti "ihmisläheisemmäksi" ja se välittömästi karsi osan kansalaisista pois ja muuttui luotaantyöntäväksi. Siihen on siis SYYNSÄ... ihan oikea syy, miksi virkamies KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULU olla sellaisia. Mä en ole koskaan arvostanut sitä että ne on käyttäytyneet kaverimaisesti, mä en ole ikinä tarvinnut sellaista mihinkään. Mä olisin monesti elämäni aikana tarvinnut asiallisesti ja LAILLISESTI toimivaa virkamiestä, muttei sellaisiakaan ole juurikaan näkynyt.

Että emojeja lisää niihin rikosilmoituksiin? Se on v* kiva h*mot ettei kenenkään enää tartte käyttäytyä asiallisesti ja ylipäätänsä välittää v* siitä että maksaako edes laskuja ja tuleeko ajallaan tai oikeastaan yhtään mistään muustakaan. Siis kaikkihan on täysin suhteellistä tässä loputtomassa maailmassa. Yo! Love! ja lisää aiheita ihmisten aivoihin.

...Voipi tietenkin olla että ne HALUAAKIN painia useammin asiakkaittensa kanssa :D Nehän vartijat/järkkärit on vaina hikoamassa siitä että siellä on voi ei!!! mt-potilaita ja kaikenlisäksi jossan Niuvanniemessä!! Siis oikeasti... voi ei... mt-potilaita jossain mielisairaalassa, jossa niitä TIETENKÄÄN ei edes olettaisi olevan.

Mieti!

Että joku niin siellä on töissä. Mieti!

Sitten vartijat niin hehkuttaa a.l.a.s.v.i.e.n.t.i.taitojaan ja aina järkyttyy kuulleessaan ettei siellä ole tyyliin sähkölamauttimet ja luoja tietää nuristuspannat käytössä! O.O Shokki! Ja joku hoitaja niin-niin kiukuttelee (huom kiukuttelee) sanoen ettei ollut mitenkään provosoida eikä koskaan tehnyt mitään, ei mitään, ei provosoitunut. Syytön!!

Ja sitten mä mietin ...että josko, jooko nyt kuitenkin... sitten niinku kuitenkin, vaikka noudattaisi niitä sovittuja ohjeita. Ok? Niille on syynsä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

"PANIIKKIKOHTAUKSEN, kun virkamies ei käyttäydykään"

...Ehkä se on vain hyvää asiakaspalvelua että sullekin rupeaa tulemaan synttärikortteja viranomaiselta, jonka kanssa asioita. Se vois ilmestyä sun ovella aina silloin tällöin ihan vain kysymään että miltä susta tuntuu. Sehän olisi VAIN... ja ainoastaan... huomaavaista ja toivottua asiakaspalvelua <3 Mehän kaikki haluamme tulla nähdyksi ja huomatuksi.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

...Liikennemerkitkin voisi aina teemaviikoilla maalata vaaleanpunaisiksi tai kauttaaltaan sinisiksi. Aiheuttaisihan se ehkä toisinaan väärinkäsityksiä, mutta eikö olisikin niinku KIVEMPI silleen. Ettei kaikki - kuten liikennemerkit - aina olisi niin ankeita ja samanlaisia jokapaikassa. Miksi kaikki pitää aina olla niin kehityksenvastaista ja vihamielistä, kun voisi ottaa vähän rennommin ja kaikilla olisi mukavempaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

...Voipi tietenkin olla että ne HALUAAKIN painia useammin asiakkaittensa kanssa :D Nehän vartijat/järkkärit on vaina hikoamassa siitä että siellä on voi ei!!! mt-potilaita ja kaikenlisäksi jossan Niuvanniemessä!! Siis oikeasti... voi ei... mt-potilaita jossain mielisairaalassa, jossa niitä TIETENKÄÄN ei edes olettaisi olevan.

Mieti!

Että joku niin siellä on töissä. Mieti!

Sitten vartijat niin hehkuttaa a.l.a.s.v.i.e.n.t.i.taitojaan ja aina järkyttyy kuulleessaan ettei siellä ole tyyliin sähkölamauttimet ja luoja tietää nuristuspannat käytössä! O.O Shokki! Ja joku hoitaja niin-niin kiukuttelee (huom kiukuttelee) sanoen ettei ollut mitenkään provosoida eikä koskaan tehnyt mitään, ei mitään, ei provosoitunut. Syytön!!

Ja sitten mä mietin ...että josko, jooko nyt kuitenkin... sitten niinku kuitenkin, vaikka noudattaisi niitä sovittuja ohjeita. Ok? Niille on syynsä.

"vaikka noudattaisi niitä sovittuja ohjeita. Ok? Niille on syynsä."

...Teidän ongelmat... johtuu siitä että te ETTE noudata niitä ohjeita. Ok? Poliisin ongelma ei ole se että se JOUTUU noudattaa ohjeita, vaan se että te jatkuvasti lipsutte niistä. Kuten Vipe, niin se nyt "vähän" lipsuu ja kehittyy vain jumalattoman paljon pahempi ongelma... loputon ongelma. Te "vähän" lipsutte ja tiesit sä sitä tai et, niin se tuho on suuri. ja se... on syy teidän ongelmiin.

Nehän loputtomasti tuolla ihmettelee että MIKSI ihmiset on nykyään sellaisia ja mihin on KUNNIOITUS kadonnut. No duh! Mihinköhän se ois voinut kadota. Että te aattelitte että teidän - virkamiesten ja vartijoiden - ei tartte noudattaa lakia ja silti ihmisten pitäisi jatkaa kuvittelua että te muka käyttäytyisitte asiallisesti? Missä harhoissa sä luulet että kansa elää?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

"vaikka noudattaisi niitä sovittuja ohjeita. Ok? Niille on syynsä."

...Teidän ongelmat... johtuu siitä että te ETTE noudata niitä ohjeita. Ok? Poliisin ongelma ei ole se että se JOUTUU noudattaa ohjeita, vaan se että te jatkuvasti lipsutte niistä. Kuten Vipe, niin se nyt "vähän" lipsuu ja kehittyy vain jumalattoman paljon pahempi ongelma... loputon ongelma. Te "vähän" lipsutte ja tiesit sä sitä tai et, niin se tuho on suuri. ja se... on syy teidän ongelmiin.

Nehän loputtomasti tuolla ihmettelee että MIKSI ihmiset on nykyään sellaisia ja mihin on KUNNIOITUS kadonnut. No duh! Mihinköhän se ois voinut kadota. Että te aattelitte että teidän - virkamiesten ja vartijoiden - ei tartte noudattaa lakia ja silti ihmisten pitäisi jatkaa kuvittelua että te muka käyttäytyisitte asiallisesti? Missä harhoissa sä luulet että kansa elää?

...Ja Vipekin se kohtelee huonosti "vain minua" ja varmaankin on se luotettava ja asiallinen Suomen Poliisi sitten jollekin muulle, toiselle, joka on se "oikea ihminen".

Ja alkaako teillä olla sellainen olo että näitä "oikeita ihmisiä" ja "vain se" tyyppejä on eri määrä kuin ennen??? Ainakin ne antaa ymmärtää uutisissa niin ja minusta se on erikoista, kun en mä vain ole huomannut mitään eroa missään.

Just oli että mitä "syrjäytyneiden" PITÄISI tehdä, että niiden nyt pitää lopettaa olemasta syrjäytyneitä. Ja sitten samaan aikaan ja todellakin täysin samaan aikaan, iloitaan siitä että porukka on HÄÄDETTY pois julkiselta paikalta. Just jossain oli taas ja käytettiin sanaa TURVALLISUUDENTUNNE. Että kun alkoholisti siinä penkillä, niin sun "turvallisuudentunne" on huono. No, se alkoholisti väkivalloin siitä häädetään pois ja SULLA on nyt kiva olo ja sun "turvallisuudentunne" on parempi. Silti tilastoissa alkaa näkyä väkivaltaa ja turvattomuuden lisääntymistä eli mistä se voisi johtua kun... te ootte kuitenkin jo HÄÄTÄNEET NE KAIKKI POIS? ...väkivalloin.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

...Ja Vipekin se kohtelee huonosti "vain minua" ja varmaankin on se luotettava ja asiallinen Suomen Poliisi sitten jollekin muulle, toiselle, joka on se "oikea ihminen".

Ja alkaako teillä olla sellainen olo että näitä "oikeita ihmisiä" ja "vain se" tyyppejä on eri määrä kuin ennen??? Ainakin ne antaa ymmärtää uutisissa niin ja minusta se on erikoista, kun en mä vain ole huomannut mitään eroa missään.

Just oli että mitä "syrjäytyneiden" PITÄISI tehdä, että niiden nyt pitää lopettaa olemasta syrjäytyneitä. Ja sitten samaan aikaan ja todellakin täysin samaan aikaan, iloitaan siitä että porukka on HÄÄDETTY pois julkiselta paikalta. Just jossain oli taas ja käytettiin sanaa TURVALLISUUDENTUNNE. Että kun alkoholisti siinä penkillä, niin sun "turvallisuudentunne" on huono. No, se alkoholisti väkivalloin siitä häädetään pois ja SULLA on nyt kiva olo ja sun "turvallisuudentunne" on parempi. Silti tilastoissa alkaa näkyä väkivaltaa ja turvattomuuden lisääntymistä eli mistä se voisi johtua kun... te ootte kuitenkin jo HÄÄTÄNEET NE KAIKKI POIS? ...väkivalloin.

"te ootte kuitenkin jo HÄÄTÄNEET NE KAIKKI POIS? ...väkivalloin."

...Että mitähän niiden syrjäytyneiden sitten pitäisi tehdä elämäänsä parantaakseen. Eli sanotaanko nyt suoraan eli mitä niiden pitäisi tehdä, JOTTA TE ETT HÄÄTÄISI NIITÄ POIS, kun sulla on nyt jostain järjettömästä syystä joku outo turvattomuudentunne. Että voisitko itse hoitaa sun ongelmasi? Meillä kun ei ole asian kanssa osaa eikä arpaa.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

"te ootte kuitenkin jo HÄÄTÄNEET NE KAIKKI POIS? ...väkivalloin."

...Että mitähän niiden syrjäytyneiden sitten pitäisi tehdä elämäänsä parantaakseen. Eli sanotaanko nyt suoraan eli mitä niiden pitäisi tehdä, JOTTA TE ETT HÄÄTÄISI NIITÄ POIS, kun sulla on nyt jostain järjettömästä syystä joku outo turvattomuudentunne. Että voisitko itse hoitaa sun ongelmasi? Meillä kun ei ole asian kanssa osaa eikä arpaa.

...Ja auta armias vielä, kun joku oivaltaa että siellä on (kuiskaa) mt-potilaita mielisairaalassa. Mieti!! Aattele oikeasti. Että mt-potilaita ja joku vielä on siellä töissä sellaisessa paikassa. Mieti.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

...Ja auta armias vielä, kun joku oivaltaa että siellä on (kuiskaa) mt-potilaita mielisairaalassa. Mieti!! Aattele oikeasti. Että mt-potilaita ja joku vielä on siellä töissä sellaisessa paikassa. Mieti.

...No, mutta onneksi vankiloissa ei ole rikollisia :D Ei ainakaan yhtään vaarallista. Ne ihan poskettoman leppoisasti puhuu siitä että "Miten vaikeaa se muka voi olla". Niin, mietipä sitäkin. Että luukku kiinni ja sillä selvä <3

Onneksi siis SIELLÄ on helppoa sakkia, siis murhaajathan on kaikenkaikkiaan tosi lepposaa sakkia.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

...No, mutta onneksi vankiloissa ei ole rikollisia :D Ei ainakaan yhtään vaarallista. Ne ihan poskettoman leppoisasti puhuu siitä että "Miten vaikeaa se muka voi olla". Niin, mietipä sitäkin. Että luukku kiinni ja sillä selvä <3

Onneksi siis SIELLÄ on helppoa sakkia, siis murhaajathan on kaikenkaikkiaan tosi lepposaa sakkia.

...Nehän on vankilahenkilökunta vähän ihmetellyt että miksi poliisilla on parempi suoja kuin heillä. Tässä silti on vissi ero että hei! Vankilassa ei joutu olla tekemisissä kaikenmaailman mt-potilaiden kanssa, joista ei koskaan tiedä että mitä ne keksii.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

...Mä olen oikeasti ymmärtänyt että murhaajat on tosi lepposia <3 Jossain just sanottiin että on tosi harvinaista että murhaaja murhaa enää uudelleen. Se on hyvä tietää. Eli siis MIELUMMIN murhaajia joka paikkaan, koska tietenkin vaarallisempia on ne, jotka ei ole vielä ketään murhanneet. Ok, selkeä logiikka. Hyvä juttu.

• Anonyymi00011

Prisman liukuportaat ovat kirous. Orimattilan velliperseet ei jaksa jaloin niissä liikkua senttiäkään. Pari minuuttia niissä seisoskellaan jonku Kelan kärryn kanssa tyytyväisenä kun vihdoinkin ei tartte kävellä ja näkee semmoisen laitteen livenä. Vähä niinkun orimattilan vuoristorata.

• Anonyymi00012

Eikös niiden liukuportaiden idea ole siinä, että ne kulkee ja sun ei tarvi?

• Anonyymi00039
      UUSI

Joku mulle ehdotteli tässä ketjussa miestä Arvidista. En halua sieltä ketään, koska en halua miestä joka käy baareissa... tai no jos poliisi käy siellä tekemässä ratsioita, niin sitten kai?

No, mutta ehkä aika yllättävä viesti lähti. Nyt on tekoäly kyllä jotenkin ihan liian syvällä näissä jutuissa eli siis metsässä.

""mieshaaveiluista että itseasiassa mä en halua olla missään tekemisissä"

..Ja..? Kappas, mä luulin että mä vain kirjoitan, mutta olikin vähän hankalammin selitettävä aihe.
      No, siis ensiksikin mä tajusin että voinhan mä täällä vain kirjoitella, ei se ole niin vakavaa.

Sitten mä mietin sitä että MISTÄ mä kirjoitan ja siihen taas liittyy ihan lakikin. Mä tiedän että osa mitä teen on ***tonta, mutta kun poliisikin rikkoo lakia ja HEILLE se on sallittua, niin mä mietin että se on sallittua sitten mullekin.

Hommahan menee vähän niin kuin *** aina että se **tonta vain, jos toinen ei sitä halua ja aika vaikea se on etukäteen aina tietää että haluaako se toinen sitä.

No, mutta kun asiat on menneet miten menneet, niin mä totesin ettei sillä ole väliä... VAIKKEI poliisit haluaisi että heitä *"

Mä niinku selvensin mun asiani ja meni vielä yleisellä tasolla ilman YHTÄÄN rumaasanaa. On kai vain bännisanoja ihan jotenkin muutoin vain. Tumblrissahan ei saa poistata mitään missä on sana "pain" ja sitä kiroaa kaikki, jotka tykkää ruotsalaisesta Pain-bändistä, kun KAIKKI materiaali menee suoraan tuhottavaksi.

No, mutta mä nyt kuitenkin siis S.E.L.V.E.N.S.I.N. mun asiani ja nyt sen pitäisi olla selvää, jos sitä ei vain poistettaisi. Ei sitä yhtään millään muullakaan tavalla pysty sanoa. Eli jollain eri tavalla vielä, niin ei tietenkään saa mitään laittaa poliiseista ja tässä oli sitten sellainen ylitsepääsemätön ongelma. Ja se hän HAJOSI. Ei sitä takaisin enää saa eli mahdoton ON mahdoton. Mä sitten rikoin sen. Ja mä olen hyvin-hyvin pettynyt. Mä niin vihaan koko tätä valtiota, mä vihaan Vipeä.

Mutta joo... kiva ettei mun tartte enää lainkaan välittää, niin mä olen sitten voinut kaikkien näiden vuosien jälkeen ilmaista itseäni <3

• Anonyymi00040
        UUSI

...Mulle on jäänyt vielä epäselväksi Poliisin ja minihameiden yhteys. Tää on jotenkin erottamaton kompo ja on kaikissa Poliisit-sarjan jaksoissa. Ehkä mä vielä joku päivä ymmärrän.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

...Mulle on jäänyt vielä epäselväksi Poliisin ja minihameiden yhteys. Tää on jotenkin erottamaton kompo ja on kaikissa Poliisit-sarjan jaksoissa. Ehkä mä vielä joku päivä ymmärrän.

"kaikissa Poliisit-sarjan jaksoissa."

...Eiku siis kaikissa sarjoissa on sellainen jakso siis. Niin, ei sentään ihan jokaikisessä jaksossa.

• Anonyymi00042
      UUSI

On.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1935
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      875
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      126
      665
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      575
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      64
      513
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      510
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      497
    12. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    13. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      473
    14. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      472
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      32
      451
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      425
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    20. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    Aihe