Pisin imetys,

josta

olet kuullut, nähnyt vai oletko ehkä itse imettänyt poikkeuksellisen pitkään?

14

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut 5 ja 6v:n ikäisistä.

      itse imetän 1,7v ja imetän niin kauan kun siltä tuntuu.

    • meillä ja

      jatkunee vielä jonkin aikaa. Niin kauan kuin lapsi haluaa, mutta ei mihinkään 5-vuotiaaksi asti sentään.

    • kaverini

      mun kaveri imettää vieläkin vaikka sen lapsi täyttää kolme vuotta ensi viikolla... outoa kyllä!

      • kolme vuotta

        Veljen vaimo imetti lastaan kolme vuotiaaksi asti. Kaveri imettää vuoden ikäistä ja meinaa nyt lopettaa ihan lähiaikoina.


    • anya

      Tuttavani imetti 5-vuotiasta - taisi olla lapsi lähemmäs 6-v. - ja itse imetin nuorimmaistani 2 v 8 kk.

      • maito poika

        Tiedän yhden pariskunnan, jossa poika on 23v.Häntä syötetään rinnasta vielä 4 kertaa päivässä.


      • heeh
        maito poika kirjoitti:

        Tiedän yhden pariskunnan, jossa poika on 23v.Häntä syötetään rinnasta vielä 4 kertaa päivässä.

        heh tulkaa www.kotipiha.net siel on kivempaa


      • nautiskelia
        maito poika kirjoitti:

        Tiedän yhden pariskunnan, jossa poika on 23v.Häntä syötetään rinnasta vielä 4 kertaa päivässä.

        Olen imettänyt omaa tyttöä 9v. nautin siitä. Annan hänen imeä aina kun haluaa. Ei kuitenkaan julkisella paikalla. Joskus kun nukutaan samassa sängyssä kun tyttö alkaa imeä mulla tulee uni.


      • Anonyymi
        maito poika kirjoitti:

        Tiedän yhden pariskunnan, jossa poika on 23v.Häntä syötetään rinnasta vielä 4 kertaa päivässä.

        isä vai lapsi


    • imetin 2,5 vuotta

      Minä imetin lapsiani niin kauan kuin ne vain sitä itse halusivat.Pisin imetykseni jatkui 2,5 vuotta.Lopetus tapahtui siis lapsen ehdoilla, sai rintaa niin kauan kuin halusi ja lopetti sitten kun halusi.Ei siis tarvinnut vierottaa ja valvoa sen vuoksi.Nautin kyllä imettämisestä ja sen vuoksi se oli mahdollista.Ymmärrän kuitenkin niitä äitejä,jotka laittavat asialle jonkin takarajan, sillä raskastahan ja sitovaa se pitkä imetys on.

    • pitää

      imettää niin kauan? Eihän siitä ole mitään hyötyä! Hellyyttä voi lapselle muutenkin tarjota, joten sillä ei kannata perustella...

      • cat70

        ymmärrä miksi pitäisi kohta kouluun lähtevää vielä imettää? Kyllä se ainakin muista ihmisistä tuntuu vähän hassulta kun lapsi alkaa vaikka torilla huudella "anna äiti tissiä ja heti"...


      • ei saisi?

        Ei siitä mitään haittaakaan ole. Ei ainakaan sen enempää kuin monesta muustakaan asiasta. Lapselle voi esimerkiksi opettaa, ettei kadulla tai muuallakaan saa sitä tissiä, joten ei ne sitä pyytele julkisilla paikoilla silloin. Jos homma ei rasita äitiä, niin miksi ei imettäisi, jos molemmat haluaa. Jos se alkaa vaivaamaan, niin sitten toki kannattaa lopettaa.


      • lotten89
        ei saisi? kirjoitti:

        Ei siitä mitään haittaakaan ole. Ei ainakaan sen enempää kuin monesta muustakaan asiasta. Lapselle voi esimerkiksi opettaa, ettei kadulla tai muuallakaan saa sitä tissiä, joten ei ne sitä pyytele julkisilla paikoilla silloin. Jos homma ei rasita äitiä, niin miksi ei imettäisi, jos molemmat haluaa. Jos se alkaa vaivaamaan, niin sitten toki kannattaa lopettaa.

        Itse imetän sekä reilu 3 vuotiasta taaperoa ja uutta 2 kk vanhaa vauvelia...samalla kun herään pitkin öitä pienen kanssa saa 3 v maitoa jos haluaa.
        Minusta se on mahtavaa ja aion imettää ihan niin kauan kun maitoa tulee..kolmevuotias saa ns aamutisun, iltapalan ja kerran yöllä, tosin nyt useammin kun tulee rinnoille samalla kun pikkuveli.
        Esm automatkalla taaperon on saanut ihanasti rauhoittumaan ja nukahtamaan imetyksen jälkeen...Jos ollaan kolmisteen liikkeellä ja ruoka-aika osuu kohdalle niin yleensä imetän molempia autossa tai jossain rauhallisessa paikassa. Kunhan vanhempi on 4 ja yli niin sitten lopetellaan...ehkä:)
        ps juuri kyseisessä puuhassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe