Uuh, saunanraikkaana istuskelen koneella vielä viimesiä hetkiä ennen kuin kömmin sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin.
Pienistä asioista saa nauttia :)
Mikä oli Sinun pieni asiasi tänään?
Ne Pienet Asiat
12
1051
Vastaukset
- EII.en
pienestä asiasta
kuten
....
Musiikista ;-)
(*.*)
cuccuu™ nautin lapsen halailusta ja sylissä istumisesta..kohta se ei enää syliin tule..nyt jo haikeana..
- Aurora-30
asia tänään oli se, että sain nukkua kahdeksaan! Ja toinen pieni asia oli se, että oivalsin jotain suurta........
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
mitä suurta oivalsit? :)
kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.
Aurora-30 kirjoitti:
kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.
kerro ihmeessä ;)
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
kerro ihmeessä ;)
vielä tänä iltana..........
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
kerro ihmeessä ;)
jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........
- Nani65
asia minulle tämä viikonloppu kun saan viettää kokonaiset kolme päivää kummityttöni kanssa! Ai että olenkin häntä hemmotellut ja ostellut myöhästyneitä synttärilahjoja ja se kaikkein paras mieli on varmasti minulla!
- Ringin
Subwayn ihana täytetty kana-teriyakipatonki
ja rasia tuoreita vadelmia! Hyvää oloa ei voi estää. - peikko-na
Kun tänään saavuin kotiin, oli hän mua vastassa niin innolla etten meinannut edes ovea saada auki :)
Ihanaa olla tärkeä, kaivattu ja rakastettu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483