Ne Pienet Asiat

Uuh, saunanraikkaana istuskelen koneella vielä viimesiä hetkiä ennen kuin kömmin sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin.

Pienistä asioista saa nauttia :)

Mikä oli Sinun pieni asiasi tänään?
121051
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

pienestä asiasta
kuten
....

Musiikista ;-)

(*.*)
cuccuu™

Äänestä

nautin lapsen halailusta ja sylissä istumisesta..kohta se ei enää syliin tule..nyt jo haikeana..

Äänestä

asia tänään oli se, että sain nukkua kahdeksaan! Ja toinen pieni asia oli se, että oivalsin jotain suurta........

Äänestä
  • mitä suurta oivalsit? :)

Äänestä

• old_profile_15873 kirjoitti:

mitä suurta oivalsit? :)

kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.

Äänestä

• Aurora-30 kirjoitti:

kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.

kerro ihmeessä ;)

Äänestä

kerro ihmeessä ;)

vielä tänä iltana..........

Äänestä

kerro ihmeessä ;)

jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........

Äänestä

• Aurora-30 kirjoitti:

jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........

postia Saa lähettää! ;o)

Äänestä

asia minulle tämä viikonloppu kun saan viettää kokonaiset kolme päivää kummityttöni kanssa! Ai että olenkin häntä hemmotellut ja ostellut myöhästyneitä synttärilahjoja ja se kaikkein paras mieli on varmasti minulla!

Äänestä

Subwayn ihana täytetty kana-teriyakipatonki
ja rasia tuoreita vadelmia! Hyvää oloa ei voi estää.

Äänestä

Kun tänään saavuin kotiin, oli hän mua vastassa niin innolla etten meinannut edes ovea saada auki :)
Ihanaa olla tärkeä, kaivattu ja rakastettu!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

doctrine kirjoitti:

Uuh, saunanraikkaana istuskelen koneella vielä viimesiä hetkiä ennen kuin kömmin sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin.

Pienistä asioista saa nauttia :)

Mikä oli Sinun pieni asiasi tänään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu