Uuh, saunanraikkaana istuskelen koneella vielä viimesiä hetkiä ennen kuin kömmin sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin.
Pienistä asioista saa nauttia :)
Mikä oli Sinun pieni asiasi tänään?
Ne Pienet Asiat
12
1051
Vastaukset
- EII.en
pienestä asiasta
kuten
....
Musiikista ;-)
(*.*)
cuccuu™ nautin lapsen halailusta ja sylissä istumisesta..kohta se ei enää syliin tule..nyt jo haikeana..
- Aurora-30
asia tänään oli se, että sain nukkua kahdeksaan! Ja toinen pieni asia oli se, että oivalsin jotain suurta........
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
mitä suurta oivalsit? :)
kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.
Aurora-30 kirjoitti:
kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.
kerro ihmeessä ;)
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
kerro ihmeessä ;)
vielä tänä iltana..........
- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
kerro ihmeessä ;)
jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........
- Nani65
asia minulle tämä viikonloppu kun saan viettää kokonaiset kolme päivää kummityttöni kanssa! Ai että olenkin häntä hemmotellut ja ostellut myöhästyneitä synttärilahjoja ja se kaikkein paras mieli on varmasti minulla!
- Ringin
Subwayn ihana täytetty kana-teriyakipatonki
ja rasia tuoreita vadelmia! Hyvää oloa ei voi estää. - peikko-na
Kun tänään saavuin kotiin, oli hän mua vastassa niin innolla etten meinannut edes ovea saada auki :)
Ihanaa olla tärkeä, kaivattu ja rakastettu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381