Ne Pienet Asiat

doctrine

Uuh, saunanraikkaana istuskelen koneella vielä viimesiä hetkiä ennen kuin kömmin sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin.

Pienistä asioista saa nauttia :)

Mikä oli Sinun pieni asiasi tänään?

12

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EII.en

      pienestä asiasta
      kuten
      ....

      Musiikista ;-)

      (*.*)
      cuccuu™

    • nautin lapsen halailusta ja sylissä istumisesta..kohta se ei enää syliin tule..nyt jo haikeana..

    • Aurora-30

      asia tänään oli se, että sain nukkua kahdeksaan! Ja toinen pieni asia oli se, että oivalsin jotain suurta........

      • mitä suurta oivalsit? :)


      • Aurora-30
        doctrine kirjoitti:

        mitä suurta oivalsit? :)

        kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.


      • Aurora-30 kirjoitti:

        kertoa sitä asiaa tässä julkisesti. Se on jotain niin henkilökohtaista, että sen julkituominen saattaisi aiheuttaa minulle melkoisen tekstiryöpytyksen tällä palstalla. Haa, nyt joku älähtää, että siinäpä omaan napaansa tuijottelija, joka kuvittelee, että kaikki ovat hänestä kiinnostuneita. Alanko oppia? Mutta jos haluat kuulla aiheesta enemmän, niin kerron toki.

        kerro ihmeessä ;)


      • Aurora-30
        doctrine kirjoitti:

        kerro ihmeessä ;)

        vielä tänä iltana..........


      • Aurora-30
        doctrine kirjoitti:

        kerro ihmeessä ;)

        jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........


      • Aurora-30 kirjoitti:

        jo pitemmän tarinan, jatkoa seuraa..........

        postia Saa lähettää! ;o)


    • Nani65

      asia minulle tämä viikonloppu kun saan viettää kokonaiset kolme päivää kummityttöni kanssa! Ai että olenkin häntä hemmotellut ja ostellut myöhästyneitä synttärilahjoja ja se kaikkein paras mieli on varmasti minulla!

    • Ringin

      Subwayn ihana täytetty kana-teriyakipatonki
      ja rasia tuoreita vadelmia! Hyvää oloa ei voi estää.

    • peikko-na

      Kun tänään saavuin kotiin, oli hän mua vastassa niin innolla etten meinannut edes ovea saada auki :)
      Ihanaa olla tärkeä, kaivattu ja rakastettu!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe