Onko teillä +80 vuotiailla elämä politiikkaa ja rasismia.
minua ei politiikka kiinnosta lainkaan,
joltain jälkeläiseltä voin kysyä ketä haluaisitte minun äänestävä,
Sen enempää ei politiikka kiinnosta.
Suurin kiinnostuksen kohde on asunnon tyhjentäminen, roskiin ja myyntiin.
enhän minä tarvi enää kuin sänkyjä itselle ja vieraile. pöydän ja tuoleja ja tietokoneen ja tv.
Pelkkää politiikkaa ja rasismia
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä yllätyin minäkin palstan avatessani.
Onko nyt tarkoitus tukahduttaa koko 80+ politiikalla?
Mihin me vanhat mennään?- Anonyymi00004UUSI
Äärivasemmistolainen politrukki asialla.
- Anonyymi00002UUSI
Suuri osa 80 on johdateltavissa että kirjoiltavat aina mielipiteen ja se nostaa ketjuja.
kaksikymppisiltä saa rahaakin helpolla huijattua ja
he myös kirjoitellevat testamentteja. - Anonyymi00003UUSI
väitättekö että mielenvikainen komsosdemorgaatti häirikö panee politiikkaa kopioidessaan päivälehtiälisäten niihin sairastapanetteluaan
johan on kummaa - Anonyymi00005UUSI
Millä saataisiin +80 palsta pysymään ilman politiikkaa,
vai eikö aikuisella ole muuta puhumista.
Oletteko te jotain erakkoja kivitalon yksiössä 😗 Yhteiskunnallisten asioitten esillä pitäminen ei välttämättä ole politiikkaa, ei ainakaan minulle, ei kiinnosta minkään puolueen poliittinen ideologia.
Ei ole politiikkaa olla huolissaan kuinka talouttamme hoidetaan, miten se vaikuttaa.- Anonyymi00008UUSI
Natsitt a ja häirikköprovo
- Anonyymi00006UUSI
Niin huolena on, kun Suomi syytänyt miljoonia kehitysapua. Viimeinen julkituotu puhallus tehty Tansaniassa, jonne lähetetyt miljoonat ovat hävinneet kuin pieru Saharaan.
Tiesitkö, että vuosien saatossa Suomi on antanut 30 miljardia euroa maailman turuille, joista hirmuinen osa mennyt korruptioon ja hämärämiesten taskuun, sekä varastettu. Suomi on ottanut velkaa, jotta voinut lähettää ne taatelintallaajille.
Siitä on tehtävä loppu.- Anonyymi00007UUSI
Entä muut EUn valtiot jakaneet kehitysapua otappa selvää.
- Anonyymi00009UUSI
Pönttöakka luulee että Englanti ja Ranska jakavat kehitysapua kun niiden yritykset riistävät Afrikkaa, jonka valtionkassan kavaltaneet johtajat asuvat Lontoossa ja Pariisissa ja lähettävät sai raatjamie lenvikaiset pönttöisen maksettaviksi tänne
Macronia puheista huolimatta Ranska ei maksa juurikaan tukea edes Ukrainaan vaikka lätty lätisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348