Häiriköinti

Anonyymi-ap

Ihminen , joka soittelee häirikkö soittoja ja perään laittelee törkeitä viestejä. Uhkailee ja kiristää henkilötietoja turvallisuus uhkan vuoksi,. Hänen on tämän vuoksi ilmoitettava supolle asiasta näin näistä hänen lähettämistä viesteistä asiat on luettavissa. Onko hän ottanut huomioon perättömät ja aiheettomat uhkaukset ?

20

128

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

..tiedön tästä tapauksesta todella törkeetä..luulee olovan joku polliisi

• Anonyymi00002
      UUSI

Täällä paljon on kirjoitettu Ukrainan auttamistyöstä ja luotettavuudesta, että onko kokemukia? Olen tietoinen- että Apua Ukrainaan ry. on luotettava. Keräysvarat ja lahjoitukset menevät varmasti sodassa apua tarvitseville kokonaisuudessaan.

• Anonyymi00003
        UUSI

Kaikista ei voi samaa sanoa, valitettavati.
        On ilketä tekoja esim. toisen Ukrainan auttajan häriköintiä toimii tällä hetkellä Keski-Suomesta käsin, muuttanut sinne Kajaanista. Paljon ystäviä ja tukijoita on edelleen Kajaanissa ja yhteistyö toimii moitteettomasti.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaikista ei voi samaa sanoa, valitettavati.
        On ilketä tekoja esim. toisen Ukrainan auttajan häriköintiä toimii tällä hetkellä Keski-Suomesta käsin, muuttanut sinne Kajaanista. Paljon ystäviä ja tukijoita on edelleen Kajaanissa ja yhteistyö toimii moitteettomasti.

Eikö tämä ole se, josta on useita rikosilmoituksia tehty perättömästi, näin kerrotaan?

• Anonyymi00016
        UUSI

Onko tämä luottamuksen arvoinen, kuka osaa arvioda - Apua Ukrainaan ry?

• Anonyymi00004
      UUSI

Haiskahtaa vasemmistolaiselta toiminnalta. 🤔💩👎

• Anonyymi00005
        UUSI

Voipi olla tahi kepulta..

• Anonyymi00006
        UUSI

Entiseltä Perussuomalaiselta nyk. Keskustalaiselta

• Anonyymi00008
      UUSI

Pohjois Suomen Ukraina Seura ry/ Retro kirppis.

Huutokauppa 24.10.2026
      Ukrainalainen kuoronjohtaja laulaa.
      Tapahtumassa kahvio.

• Anonyymi00009
      UUSI

Onneksi UKRAINA KIRPPUTORI LUOTETTAVA -kommentointi on suljettu. Luulen, että tämän aloituksen takana on sama katkeroitunut tyyppi, joka vouhkasi yllämainitussa jutussa. Luulisi olevan itselleenkin tosi raskasta jauhaa jatkuvasti yhtä ja samaa juttua...

• Anonyymi00010
        UUSI

Voin sinulle kertoa, minä olen saanut tältä herralta todella törkeitä yhteydenottoja.
        Minuun otettiin yhteyttä, miten paljon hän on takanapäinkin puhunut pahaa ja ilkeyksiä minusta ja meistä jo aikaisemminkin.
        Luotettavuudesta ollaan montaa mieltä. en ole katkera enkä vouhkaa, eiköhän tämä viestien ja pahan lietsoja ole se vouhkaaja itse? Raskasta ei ole puhua siitä miten tämä puhuu ja kohtelee muitakin , ei vain minua. Minulla ja meillä on tullut elämäämme paljon Ukrainalaisia ystäviä ja hekin tietävät ja kertovat mitä ihmeelliisempiä asioita.
        Se, mitä on ns. siviilissä heijastuu myös muuhun toimintaan. Pahan maineen näillä käytöksillä aina saa. Vaikka kommentointi on suljettu , on siellä asiota, jotka pitävät paikkansa ja siksi suljettu. Totuus aina tekee kipeää. Itse kun kirjoitat tuota ja toistat luotettavuutta on huono itsetunto ja huomion hakuista. Muistele yhtä ääniviestiäsi sitä kuunnellessamme kuvastuu hermostunut ja pois tolaltaan olevaa vihan vallassa olevaa tekstiä. En puhu, mistään mikä ei pidä paikkaansa. Paljon on muutakin , jota en käy tässä selvittämään hoitakoon muut ne. Vielä tuohon katkeroitumiseen, eikö se kuvasta sitä, kun tehty perättömiä rikosilmoituksia? Nämä ovat tulleet meidän tietoomme hänen täällä olevien ystävien kautta.

• Anonyymi00011
        UUSI

Juu. Tämä hörhelö on iissekseen isselleen kommentoinut tuossa ketjun alussa. Poikain kanssa tekastiin analyysiä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juu. Tämä hörhelö on iissekseen isselleen kommentoinut tuossa ketjun alussa. Poikain kanssa tekastiin analyysiä.

Sinun anlalyysilla ei ole mitään merkitystä muuta kuin saat saatte keksiä valheita.
        Tuossa esim.suljetussa ketjussa on ihmlsiä, joiden tiedän kommentivan paljon esim.näistä tehtailluista rikosilmoituksista. Kyseisen henkilön ystävät täältä ja Keski-Suomesta kuuluvat hänen kannustus joukkoon.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

..ne teidän kommentit eivät merkkaa mittään kun tietää tottuuvet..

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minun ja meidän analyysi on pahempi sinusta ja teistä kuin hörhö.

• Anonyymi00015
        UUSI

Huom.
        Yllä mainittu juttu perustuu tosi tapatumaan, ei sitä valheista voi juttua tuoda sille.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joillakin jää ns. "levy päälle". Se voi olla merkki muistisairaudesta eli henkilö ei muista kommentoineensa jo asiaa. Tälle henkilölle ei kannata vastata mitään, koska se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Terv exmode

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joillakin jää ns. "levy päälle". Se voi olla merkki muistisairaudesta eli henkilö ei muista kommentoineensa jo asiaa. Tälle henkilölle ei kannata vastata mitään, koska se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Terv exmode

Muistisairaus tuntuu olevan tuolla saastan viestittäjällä ja iso ongelma hallita itsehillintää.
        Vaikka kuinka olet exmode sinuna en puuttuisi puolustamaan pääjehua. Levy pyörii ihan oikeasta asiasta ,sinä olet tästä päätellen kannustava tyyppi hänen toimilleen? Muisti on kuin partaveitsi minulla. Tiedätkö todella tämän henkilön ilkeyksistä? Varmasti kerrot tietäväsi, vaikka et tiedäkkään todellisuutta?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Muistisairaus tuntuu olevan tuolla saastan viestittäjällä ja iso ongelma hallita itsehillintää.
        Vaikka kuinka olet exmode sinuna en puuttuisi puolustamaan pääjehua. Levy pyörii ihan oikeasta asiasta ,sinä olet tästä päätellen kannustava tyyppi hänen toimilleen? Muisti on kuin partaveitsi minulla. Tiedätkö todella tämän henkilön ilkeyksistä? Varmasti kerrot tietäväsi, vaikka et tiedäkkään todellisuutta?

Asia on tullut selväksi ja sinunkin tulisi nyt huomata, ettei jankutus siitä sen selvempää tee.

• Anonyymi00020
      UUSI

Pitää ajantasalla, josta on hyvä tietää muidenkin, koska pahaa puhuu ihmisille vääristellen asiota.
      Ne , jotka suosivat kaikkea vääryyttä ovat ajatusmalliltaan sivuraiteilla yhtyessään suosimaan näitä ilkeyden tekijöitä.
      Puhun , mistä tiedän henkilökohtaisesti. Esim.tästä rikosimoitus tehtailuista. Minä olen saanut kopion hänen tekemästään ja lähettämästään rikosilmoituksesta eräästä henkilöstä, josta on tehnyt näitä , joten sekin on totta. Kyllä nämä ovat ala-arvoista toimintaa , johon sivullisilla ei ole oikeeta tietoa. Tottakai nämä minuun kohdistuneet asiat ottavat päähän, että ihminen on näin vastuuton ja sysää kaiken muiden kontoille.. Hän on ihminen, joka ei myönnä mitään, mutta mustaa valkosella kertoo totuudet.
      Hyvää aurinkoista päivää sinullekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2074
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1010
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      129
      907
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      626
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      607
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      553
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      39
      509
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      113
      459
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe