Kuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisihan se ävelykatuna mennyt sorapäällysteisenäkin ! Täällä on ihme tapa,ensin tehdään katu sitten se suljetaan tai tehdään hevosenkorkuinen "hidaste",kerran otin kantaa eräästä alikulkusillasta,kun se oli suunnitteilla,että olen yli 50 vuotta siitä autolla ajanut,suojatien eteen ei tarvinnut kuin kerran pysähtyä,silta tehtiin,ajan siitä edelleen, ei ole osunut silmään että joku ois samaan aikaan alittamassa tuota siltaa,ei nekään koululaiset,joiden takia kai se lähinnä tehtiin,sekin on niinkuin Mortenssonin tikkaat jotka ei vie minnekään !
vilkaisin kuhmolaisen etusivua
Anonyymi-ap
7427
0Äänestä
Vastaukset 7
Vanhimmat
Eiköhän tässä pärjäillä!!
Eikös se miljoonan maksaneen alikulkusillan puuhamiehenä ollut eläkkeellä oleva joku paikallinen poliisi, jonka lapsen lapset asuvat kyseisen alikulku sillan lähellä. Kaverilla oli jäänyt ylimääräistä virtaa duunien lopetuksen jälkeen, että sai hommailtua sillan kannalle myönteisesti suhtautuvia päättäjiä yhteen. Itse myös ajan usein kyseisen paikan ohi, ei siinä kyllä ruuhkaa ole päässyt tulemaan. Ihmettelin, kun rakensivat sitä siltaa, etteikö se investointiin menneellä millillä olisi ollut parempaakin käyttöä. No, Suomessa asuu virtahepoja jotka tippuivat vastoittain puusta. Pitäähän heitä ymmärtää, eikö vaan.
30 vuotta liian myöhään tekivät sen sillan.
Jotkut leikkii etsivääkin
Liikennemerkit on varmaan erikoistilauksesta. Mikki hiiret laittaa paikoilleen. Sitäkään katua saatu tasesti tehtyä.
Tasesti tehtyä, hah haaa. Paraskin arvostelija kun ei itse arvostelija osaa edes kirjoittaa!
kuhmoon olisi ollut parempi uusi alikulkusilta ison ässän ja peuranpolun tienhaaran koska piilolan alueelta liikkuu paljon koululaisia ja autoilijoita ampuu liikkennenympyrästä lentiirantielle päin