haukuttu!!?

|lonely|

heips!!! mua on haukuttu vaikka millä nimellä .....niin miten mä saisin itteni suositux

3

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavis pelle 86*

      eiks sul käyny mieles et oo oma ittes..äläkä välitä siit jos sua haukutaa..suosittuna oleminen ei oo tärkeint täs maailmas..jos oot oma ittes nii luultavasti tuut suosituks..feikit huomataa enne pitkää ja sit niil ei oo ketää frendii..kukaa ei pidä valehtelijoist..älä ala olee/esittää semmost mitä et oo ja mistä et pidä!!pysyt paremmal mielel ku tiiät et teet just niinku haluut..ja muista et kaikkihan ei susta voi pitää etkä sä voi pitää kaikist se ei oikeuta kiusaa kuitenkaa..jos sua haukutaa nii kerro siit jollekki aikuiselle tai ees sun frendille =))

    • Lover_Of_Darkness

      Miksi haluat olla suosittu? Etkö mielummin haluaisi kunnon ystäviä? Ainakin minä haluaisin. Ja voihan sitä ihan normaalistikkin kirjottaa eikä muuttaa ks-->x...

      Ole oma itsesi.

    • Muokin on haukuttu. Kaikkia on haukuttu. Hyviä konsteja antaa kenkää haukkujille, on myöntää toinen oikeaksi, esim sanomalla "katos mokomaa, niin oonki. Oiskos sul mitää vinkkii, miten pääsisin siitä?" Vähän tähän tyyliin minä usein sanon, ja se on yleensä tehonnu. Tietenki eka kiusaaja vaan jatkaa, mutta kun urheest sanoo sanottavan tällä mielellä, että "mä oon mä", niin eikös auta. Parasta silti on itse uskoa itseensä. Muuten siihen ei usko ketään.

      Voit itse suosii itteäs (ei tietenkään liiaksi, eikä itseään saa tyrkyttää, et "mä oon hyvä"), niin muutki suosii suo... heheh, mutta totta. Varmalla asenteella potkitaan eestä kivet ja männynkävyt!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3746
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      226
      3276
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      110
      2143
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      21
      2138
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1987
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1795
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1782
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      302
      1501
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe