Vapaa kuvaus

Moi:) niin et ei muuta ku kommaamaa Linkit: http://www.aapeli.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

11

Kommenttia

85

  1. Vallan väärinkäyttöä uskonnoissa

    Tänään tuli työpaikalla puheeksi erilaiset pienryhmäuskonnot ja sitten sen innoittamana tulin oikein nettiin katsomaan m
    Uskontojen uhrit
    9
    956
  2. Tervehdys teille nuorille aikuisille ja muilleki ihanille tyypeil!

    Arvakkaa mitä mä huomasin just tänää? No sen tietty, että en oo kirjottanu tän pitkää aikaa. ja toinen juttu: mä en oo e
    Nuoret
    8
    1225
  3. Normaalia?

    Milloin ihminen on mielisairas? Milloin pitäisi hakea apua? Onko kukaan tuntemanne henkilö mielisairas? (En halua kysyä,
    Itsetunto
    18
    1382
  4. Amikseen satojen kilometrien taakse

    No joo, ehkä tää kuuluis tonne siskot ja veljet -kohtaan, mutta olen huomannu, et monet käy helpommin tän palstan alta l
    Aikuistuminen
    5
    704
  5. Deborah Spungen; Nancy

    Seikkailin Suomi24:n keskustelupalstalla noin viikko sitten ja ikään kuin vahingossa nuortenosastolla luin erään tekstin
    Kirja-arvostelut
    9
    10455
  6. Onko kiire aikuistua?

    Olen aina ihmetellyt sitä, että miksi nykyään kaikilla nuorilla on niin kiire kasvaa pois lapsuudesta (tai ei kasvaa, va
    Aikuistuminen
    44
    2235
  7. Kotikoulu

    Haluan nyt kertoa teille oman peruskoulutarinani, koskapa se varmasti poikkeaa teistä muista. Olen käynyt kouluni koton
    Yleistä opiskelusta
    46
    12014
  8. tupakanpolttajatko aikuisempia?

    Tällä palstalla usein puhutaan tupakan poltosta. Liittyykö se jotenkin aikuistumiseen? Onko ihminen tulossa aikuiseksi,
    Aikuistuminen
    48
    2003
  9. Oletteko kuullet tätä? Ette!

    Olipa kerran lätäkönylitys kilpailu. Kaksi kilpailijaa kuiskuttelivat keskenään. Kolmas sai vihiä heidän juonestaan, ja
    Vitsit
    1
    476
  10. opiskelulakko. pyääh

    Aikas vaikeita noi opiskeluasiat. Olen etsinyt tietoa sanomalehtien ja netin kautta ammattikouluun hausta ja kaikesta se
    Yleistä opiskelusta
    4
    502
  11. MURREONGELMA, apua

    Tuleeko kenellekään koskaan murreongelma, kun kirjoittaa jotakin tarinaa? Minulle tulee usein. Jotenkin se tulee auttom
    Viihde ja kulttuuri
    11
    728