Mikä saa ihmisen niin surkeaan tilaan että vainoaa persuja kaikilla palstoille, jopa tännekin on tuo iljetys ilmestynyt huoh
Oksettava persuvaino käynnissä
Anonyymi-ap
6<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Ehkä Persulla on vainosairaus?
Sanan- ja mileilipiteen vastainen, rikollinen toiminta, josta on kyllä ilmoitettu yp:lle, mutta kun on demarien oman pääministerin, huume-Marinin määräämää kiusantekoa "boomereille", niin eivät puutu.
Aiemmin Suomessa oli sanan- ja poliittisen mielipiteen vapaus, oli monipuoluejärjestelmä, jota kutsuttiin demokratiaksi muttei enää kun vasemmisto nousi valtaan.
Pian kaikki ei-demarit ilm. toimitetaan komukoiden ylläpitämille, omille keskitysleireille, ent. kansallissosialistiensa sekä kommunististen järjestelmiensä tapaan. Hitlerin natsitkin olivat Saksan vasemmiston oma ääriliike.
Minäkin aion ensi keväänä äänestää mahd. perSuja, joita en ole enää vuosiin muutoin äänestänyt. Suunnittelin äänestää keväällä mahd. Vasemmistoliittoa (demareihin ei luota kukaan vähänkään rehellinen vassarikaan), mutta näillä näkymin ja S24:n toiminnan vuoksi ääni tod. näk. lähtee nyt äärioikeistolle.
Sananvapaus takaisin ja Suomi takaisin suomalaisille! EI vihervasemmistolle!
Eikös se ole juurikin toisin päin, populisti täällä ovat rajoittamassa mediaa ihan natsi tai trump tai putin opein.
Itse olet tuomitsemassa en tiedä millä lihaksilla Marinia ties miksikin, keinotekoisin verukkeiden varassa olevaa populismiöyhöä,
sitä jatkuvaa sellaista surkeaa oksennusta jossa kaikki juuri mainitsemasi sananvapauden ja mielipiteen ilmaisun oikeudet ylitetään naivilla tavalla ja sitten sanot ettei enään saa sanoa, voi vittu mikä teitä natsialokkaita vaivaa.
Milloin on vasemmisto noussut valtaan?
Suomessa?
Onko esim, Ano Turtiaisen malli esimerkki valehdella suomen asioista venäjän mediassa sitten niin ok?
Eikö sekin ole demokratiaa?
Itse työntekijänä en todellakaan näe mitään mahdollisuuksia äänestää maahanmuuttovastaista rasismilla ja äärioikeisto pelleilyllään meidän työntekijöitä kiusaavaan ja maalittavaa puoluetta, se on niin nähty kuinka luvataan liikaa mutta tehdään ihan toista.
Ei näy ei kuulu vasemmiston valtaa, se jos muutaman sanan laittaa harkkaan ,
se ei ole valtaa kun sekä raha että valta kuitenkin ollut oikeistopuolueilla vuosikymmeniä, mutta sitähän ei haluta muistella kuten ei vaikka sähköverkkojen myynnin jälkeistä Kataisen lausumaa ei se siirtohinta mihinkään nouse, juu ei , kapitalisen vallan ainut tarkoitus on tuottaa voittoa keinoista ei niinkään väliä.
Se on tuovain oharhaisuus kundi on ollutkoulukiusaaja jakoko elämänsä
jonkinasteinen öykkäri ja täälläjatkaa sitä häiriköintiään kopioi lehtiuutisia
liittäen niihin panettelua
se ilmeni sillä tavalla että huomasin sen kirjoittavan virhetietoa
päivänselvistäkin asioista kuten vaalitulosnumeroista
ja
sillä se halveksi lukijoita jotka eivät tarkista mitä sanoo
koska se vaatii vaivaa
ja sitten
se vasta innostui jos joku tarkisti kun sai helpolla
työllistettyä palstalaisia älyvapaaseenmö linäänsä
tämän kaikenaloitti petsi nartikki