pieni ongelma :S

jalkkisstara91

Eli, mä olen pelannu jalkapalloa yli 6 vuotta. Pelaan joukkueessa jossa mulla on paljon kavereita. Viihdyn siellä. Ongelmana on vain se, että valmentajat ovat huonoja ja musta tuntuu etten kehity joukkueessani. Sitten se vielä ärsyttää kun veljeni jatkuvasti kettuilee kuinka huono joukkueemme muka on.Vaikka todellisuudessa pärjäämme melko hyvin. Pitäisikö minun jättää kaikki kaverini ja mennää uuteen seuraan jossa on parempi valmennus?

5

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Styde_93_Futari

      Moi! Ittelläni oli aluks sama tilanne. Oon pelannu joukkueessa 3 vuotta. ALussa tuntu että yks valmentajistamme on ihan pälli että hän ei ikinä sano mulle et "hyvä" tai vastaavaa... Mut sitten kunoon ollu nyt vähän aikaa oon tajunnu et enhän mä oppismitään jos se vaan koko ajan sanois "hyvä hyvä loistava" Sun tilantees mä ainakin jatkaisin tai sit juttelisin niitten kavereitten kans... Meijän joukkue ei pärjää oikeen hyvin...tai ollaanme parannettu mut vaikka me ollaan hävitty melkeen aina en vaihda joukkuetta koska mul on siel hyvii ystävii ja tykkään muutenkin pelata siinä =D Good Luck! ;)

    • rovaniemenpoika13w

      nii mulla on ihan sam ongelma pelaan joukkueessa jossa kaikki on kavereita mutta treenit on aika tylsiä siellä aina tehää samoja asioita.vamentaja on iahn kiva ja sillee mut ei osaa valmentaa:D.. minä itse aion mennä uudeen seuraan ensivuonna jossa olisi hyvä valmennus.

    • hokko

      nii itse tein sillee et pyysin kaksi kaveriin mukaa uuteen seuraa

    • junnu

      Ite oon nyt pelannu 12 vuotta ja nyt on taas siirtymisen aika elikkäs miehiin lähetään... Täs välil on tullu pelattuu kymmenes joukkuees.. tosin syy on ollu yleensä joukkueen loppuminen ym...

      mut siis valmentajat on ollu aivan paskoista entisiin veikkausliiga pelaajiin.. ja kyllä sitä on huomannu, et treeneihin lähtee paljon mieluummin ku tietää, et siel on kunnon valmentaja, eikä treenit mee vaan potkimiseks.. Ja mitä kavereihin tulee.. löytyy niit aina uusist joukkueist ja voithan sä niit sun mukaas pyytää.. Mut jos kaikki on joukkuees parhait kavereit, ni treenitki usein menee aika pelleilyks ja viel pahempi on jos valmentaja on "kaveri". Tai sit jos valmentaja tuntuu olevan joidenki pelaajien "puolel", ni suosittelisin vaihtoo ihan oman kehityksen takii. meitsikin meinas just sun ikäsenä lopettaa futiksen valmentajan takii.. Niin ja isoveljethän on aina tollasii.. meitsikin aukoo veljelle koko ajan just samast, vaikka... mutta joo lopetetaas tää viesti jo...

    • li-ne

      Futista ei pelata kavereiden takia, tai toki silloin, jos sinulla ei oo mitään motivaatioo päästä eteenpäin ja kehittyä pelaajana. Junnuna on tarkoitus kehittyä joukkueena ja se on ihan ok, mutta myöhemmässä iässä te alatte kehittyä yksilöinä ja saatatte nousta ylöspäin pelaan, johon välttämättä teidän kaverit eivät pääsekkään. Heillä ei ole välttämättä asennetta, joka riittäisi, motivaatio katoaa ja kiinnostuksen kohteet futiksesta katoavat ihan kokonaan. Jotkut kaverit sitten lopettavat futiksen. Junnuna on helppo pelata futista. myöhemmässä vaiheessa tulee kilpailua peliajasta, eli kaikki eivät saakkaan pelata yhtä paljoa kuin toiset, jotkut välttämättä eivät saa peliaikaa laisinkaan. Kyllä mä tiedän, että kaverit ovat tärkeitä ja on kiva, kun he pelaavat samassa joukkueessa, mutta jos olet tähtäämässä pidemmälle futiksessa, niin kaverit eivät saisi vaikuttaa siihen asiaan. Onko futis kivaa sitten, jos nykyiset kaverit eivät pelaakkaan samassa joukkueessa? Kannattaa miettiä jo valmiiks kuinka korkealle on tähtäämässä ja miettiä onko nykyiset kaverit tärkeitä, vai jatkatko "yksilönä" eteenpäin. kyllä kavereita aina saa toisista joukkueista. ja eihän ne vanhatkaan mihinkään häviä. ette vaan välttämättä näe niin usein ja harrasta samassa joukkueessa tätä lajia.
      Valmennus alkaa oleen kovempaa myöhemmässä vaiheessa. kritiikkiä alkaa tuleen, joka ei aina ole niin kivaa kuultavaa. Mutta sä opit paremmin kritiikin kautta, koska sä tiedät mitä sun täytyy tehä ja sitten tulee sellanen olo, että "perkele mä näytän tolle, että kyllä mä osaan". Välillä on kuitenkin hyvä kuulla kehuja. Mutta tsemppiä sinulle päätit sitten mitä tahansa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe