onko mahollista päästä klubiin pelaamaan, vaikka asunkin kaakkois-suomen alueella? Olisi unelmieni täyttymys pelata HJK:ssa. Olen ihan mielettömän kateellinen kaikille jotka kertovat pelaavansa/pelaavat klubissa. Mä tahdon myös. Onko mahollista? asiallisia vastauksia kiitos.
Onko mahollista?
2
569
Vastaukset
- aina mahollisuuksii
Tottakai sulla on mahollisuuksii päästä sinne pelaan, ku vaan treenaat niin helvetisti, et oot parempi mitä kaikki muut... :)
- sulla/vanhemmillas
on varaa kaikkiin kuukausittaisiin erisuuruisiin maksuihin ja varusteisiin... Monessa pienemmässä seurassa on asiat paljon paremmin kuin HJK:ssa.
Pelasin itse HJK:ssa 5 vuotta, enkä näe siinä mitään erikoisempaa kuin muissa edustamissani seuroissa. Haluan vaan poistaa kaikilta sen mielikuvan, että Klubissa on pelaaminen ns. ilmaista, sillä sitä se ei todellakaan ollut, päinvastoin! Siellä ei pelaa ilmaiseksi kuin naisten ja miesten edustusjoukkueet.
Joukkueessa, jossa pelasin, joutui kaiken maksamaan itse. EN SIIS SUOSITTELE normaali- ja huonompituloisen perheen lapsille kyseistä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057