Onkohan Sami Hynninen / Reverend Bizarre (Albert) julkaissut mitään siten "Maaginen matka" albuminsa. Se oli aika tylsä, mutta potentiaalia oli. Onko mies nykyään vain tuossa orkassa Albert hommissa, vai vieläkö osaa piirtää / onko oppinut käsikirjoittaan?
Sami Hynninen / Reverend Bizarre
5
4247
Vastaukset
- Sanna
Jotain lyhyitä juttuja enen Reverendin successia. Yhä kaipasi käsikirjoittajaa, aika tyhjänpäiväisiä. Parempi kuvittajana, sarjakuvat ei ikinä toimineet. Onneksi Reverend Bizarre toimii.
- appreciation thread
Mitä ihmettä, Hynnisen sarjakuvathan olivat 1990-luvun mittaan niitä harvoja, joissa oikeasti oli jotain sisältöä. Siinä missä muut piirtäjät menivät taidekouluihin ja pistivät vanhempiensa rahat sinänsä taidolla tuotettuihin "omakustanteisiinsa", Hynnisen jutuista löytyi sentään jotain muutakin kuin pelkkää kaunista pintaa. Ehkä se olikin juuri se tarinoidensa kovuus ja julmuus joka ei iskenyt Suomen sarjisporukoihin. Aika nynnyä porukkaa.
- SoppaSeppo
appreciation thread kirjoitti:
Mitä ihmettä, Hynnisen sarjakuvathan olivat 1990-luvun mittaan niitä harvoja, joissa oikeasti oli jotain sisältöä. Siinä missä muut piirtäjät menivät taidekouluihin ja pistivät vanhempiensa rahat sinänsä taidolla tuotettuihin "omakustanteisiinsa", Hynnisen jutuista löytyi sentään jotain muutakin kuin pelkkää kaunista pintaa. Ehkä se olikin juuri se tarinoidensa kovuus ja julmuus joka ei iskenyt Suomen sarjisporukoihin. Aika nynnyä porukkaa.
Minkä tarnoiden? Hynninen on ok piirtäjä mutta jutuissa ei ole tarinaa eikä sisältöä. Vain kuvien esittelyä & hörhötekstejä.
Kundihan oli ihan arvostettu kriitikoiden parissa, mutta turhaan mielestäni. Käsikirjoittajan kanssa olisi saanut ok kamaa aikaan - jos joku olisi muokannut hänen ideansa sarjakuvamuotoon.
Toimii Reverend Bizarressa paremmin hänen ilmaisunsa. - fixu
SoppaSeppo kirjoitti:
Minkä tarnoiden? Hynninen on ok piirtäjä mutta jutuissa ei ole tarinaa eikä sisältöä. Vain kuvien esittelyä & hörhötekstejä.
Kundihan oli ihan arvostettu kriitikoiden parissa, mutta turhaan mielestäni. Käsikirjoittajan kanssa olisi saanut ok kamaa aikaan - jos joku olisi muokannut hänen ideansa sarjakuvamuotoon.
Toimii Reverend Bizarressa paremmin hänen ilmaisunsa.Muuta selitystä en keksi sille että joku "Doom Over the World" olisi ilmaisullisesti ukkelin sarjiksia parempi. Ja nythän ei ollut kyse piirrosjäljestä ja siihen rinnasteisesti sävellystyöstä, vaan ns. tekstuaalisesta sisällöstä.
- hihhuli
Mistähän tätä voisi löytyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919