New age kysymys

hommeli

Olen tässä etsiskellyt valaistumista ja henkistä kasvua tavoitellut.

Puhuvat viisaat kirjoissansa, että seksienergiaa ei pidä tukahduttaa vaan muuttaa (sen suuntaa). Elikkäs libido pitäisi vapauttaa palvelemaan korkeampia päämääriä kuin vain orgasmin tavoittelua.

Eli onko jotkut ihmiset onnistuneet suomessa muuntamaan seksuaalienergiansa

mitä siitä seuraa?

ja voiko sen saavuttaa muuten kuin vain tahdonvoimalla pidättäytymällä ja joogailulla?

10

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalki_Avatar

      Olipa hyvä kysymys,

      >>Eli onko jotkut ihmiset onnistuneet suomessa muuntamaan seksuaalienergiansa

      Tunnen yhden ihmisen joka on onnistunut tässä; hän asuu Amerikassa. Valaistumisen saavuttaneita on vähän.

      >>mitä siitä seuraa?

      Sinusta tulee jumalallisen energia inkarnaatio; Shiva. Jivan-mukti. Eläessään kuollut.

      >>ja voiko sen saavuttaa muuten kuin vain tahdonvoimalla pidättäytymällä ja joogailulla?>>

      Sen saavuttaa SUHTEESSA. Jos olet nainen, aluksi suhteessa miehiin; ja jos olet mies, suhteessa naisiin. Yleensä avioliitossa. Lesbosuhde käy hyvin naisilla; miehillä homoseksuaalinen suhde on antijumalallista. Sitten kun ihminen kypsyy; ehkä tulee lopulta ero, tai puoliso kuolee, elämä heittelee, ja ihminen kypsyy muodostamaan suhteen omaan sisimpäänsä; toiseen puoliskoon sisällään; animaan tai animukseen.

      Jumala ja Jumalatar, Äiti ja Isä löytyvät sisältä. Ihminen joka löytää, valaistuu. Mitään tekniikkaa ei ole; jokainen vaihe tapahtuu suhteessa ja suhteen ehdoilla; ja se suhde on rakkaussuhde.

      Valaistumisen saavuttaa pyytämällä sitä omalta halultaan, ja pyytämältä sitä Äidiltä ja Isältä. On erikseen Äidin siunaus ja Isän siunaus.

      Valaistunut ihminen lakkaa olemasta mies tai nainen(sisäisesti), ja muuttuu androgyyniksi. Shiva ja Shakti yhtyvät hänessä.

      Mitään pidättymistä tai itsensä pakottamista ei vaadita missään vaiheessa. Kunhan ei itse ala pakottamaan muita ihmisiä tai Jumaluutta.

      Olen huomannut että siinä on syy, miksi niin harva saavuttaa valaistumisen. Yleensä ihminen HALUAA MÄÄRÄILLÄ, ja MANIPULOIDA JUMALAA. Ihmiset pelaavat valtapelejä, eivätkä kykene luopumaan niistä.

      Sitten vielä; tuo tie on kuljettava yksin. Porukassa on vaarallista. Tietysti jurichakran on oltava vahva. Jos luet vaikka Gibrania; hän painottaa että pyhimyksilla oli jo alkujaan voimakas seksuaalivietti. Se on tavallaan kuin avaruusraketin polttoaine: ilman polttoainetta ei pääse maan ilmakehästä kosmokseen.

      Sovinnaiselle ihmiselle, tai seksuaalisesti estyneelle tuo tie on suljettu.

      • kristitty

        totta joka sana


      • acimlaine

        ..kun kirjoitit näin:


        "Valaistunut ihminen lakkaa olemasta mies tai nainen(sisäisesti), ja muuttuu androgyyniksi. Shiva ja Shakti yhtyvät hänessä. "


        Tuomaan evankeliumista:

        "Jeesus näki lapsia, joita imetettiin. Hän sanoi opetuslapsilleen, "Nämä imevät lapset ovat kuin ne, jotka astuvat sisälle valtakuntaan." He sanoivat hänelle, "Astummeko siis valtakuntaan sisälle lapsina?" Jeesus sanoi heille, "Kun teette kahdesta yhden, ja kun teette ulkopuolen sisäpuoleksi ja sisäpuolen ulkopuoleksi, ja yläpuolen kuin alapuoli, ja kun teette miehen ja naisen yhdeksi, niin ettei mies ole mies eikä nainen nainen, kun laitatte silmänne, kätenne ja jalkanne niille paikoille, mihin ne kuuluvat, kuvan kuvalle varattuun paikkaan, silloin te astutte sisälle [valtakuntaan]."


        http://iportti.net/Johan/Kirja/thomas/suomennos.htm


      • Kalki_Avatar
        acimlaine kirjoitti:

        ..kun kirjoitit näin:


        "Valaistunut ihminen lakkaa olemasta mies tai nainen(sisäisesti), ja muuttuu androgyyniksi. Shiva ja Shakti yhtyvät hänessä. "


        Tuomaan evankeliumista:

        "Jeesus näki lapsia, joita imetettiin. Hän sanoi opetuslapsilleen, "Nämä imevät lapset ovat kuin ne, jotka astuvat sisälle valtakuntaan." He sanoivat hänelle, "Astummeko siis valtakuntaan sisälle lapsina?" Jeesus sanoi heille, "Kun teette kahdesta yhden, ja kun teette ulkopuolen sisäpuoleksi ja sisäpuolen ulkopuoleksi, ja yläpuolen kuin alapuoli, ja kun teette miehen ja naisen yhdeksi, niin ettei mies ole mies eikä nainen nainen, kun laitatte silmänne, kätenne ja jalkanne niille paikoille, mihin ne kuuluvat, kuvan kuvalle varattuun paikkaan, silloin te astutte sisälle [valtakuntaan]."


        http://iportti.net/Johan/Kirja/thomas/suomennos.htm

        Tuomaan evankeliumi on helmi kirjoitusten joukossa.


      • jike
        acimlaine kirjoitti:

        ..kun kirjoitit näin:


        "Valaistunut ihminen lakkaa olemasta mies tai nainen(sisäisesti), ja muuttuu androgyyniksi. Shiva ja Shakti yhtyvät hänessä. "


        Tuomaan evankeliumista:

        "Jeesus näki lapsia, joita imetettiin. Hän sanoi opetuslapsilleen, "Nämä imevät lapset ovat kuin ne, jotka astuvat sisälle valtakuntaan." He sanoivat hänelle, "Astummeko siis valtakuntaan sisälle lapsina?" Jeesus sanoi heille, "Kun teette kahdesta yhden, ja kun teette ulkopuolen sisäpuoleksi ja sisäpuolen ulkopuoleksi, ja yläpuolen kuin alapuoli, ja kun teette miehen ja naisen yhdeksi, niin ettei mies ole mies eikä nainen nainen, kun laitatte silmänne, kätenne ja jalkanne niille paikoille, mihin ne kuuluvat, kuvan kuvalle varattuun paikkaan, silloin te astutte sisälle [valtakuntaan]."


        http://iportti.net/Johan/Kirja/thomas/suomennos.htm

        Täyttä potaskaa.Tuomaan evakeliumia ei ole RAAMATUSSA.Selvästi uuden aikakauden höpötyksiä ja harhoja.Lukekaa raamattua niin ei tarvitse hakea elämään tätsiä harhaopeista.


    • Valaistunut

      Kuuluin 1980-luvulla Bhagwan Shree Rajneeshin pe-
      rustamaan mietiskelyjärjestöön.Tuo järjestö pyrki
      muuttamaan seksuaalinergian läpikäymällä sitä ta-
      voitteena korkeampi henkisyyden tila.Tein paljon
      ryhmiä joissa käsiteltiin tuota seksuaalienergiaa
      ja pyrittiin "muuttamaan" se korkeammaksi energi-
      aksi henkisen tien kulkemisessa.Noissa ryhmissä ei harrastettu seksiä.Minä ymmärsin kyllä myös valaistumisen mutta en tiedä ymmärsivätkö kaikki valaistumista päämääränä.En itse kyllä usko että
      olisin pystynyt muuttamaan seksuaalienergiaani
      mutta olen kyllä paremmin sinut sen kanssa noiden
      mietiskelyjärjestöön kuulumiseni jälkeen eli ym-
      märrän paremmin seksuaalienergiaa.Tavoitteeni tai-
      si kuitenkin olla valaistuminen ja elin elämääni
      kuin veitsenterällä lähes kymmenen vuoden ajan.
      Muutama vuosi eroamiseni jälkeen saavutin kuitenkin valaistumisen 28-vuotiaana,Bhagwan Shree Rajneeshan valaistui 21-vuotiaana.Myös kaksi muuta Suomalaista valaistui samoihin aikoihin eli kyllä täällä Suomessakin
      on valaistuneita henkilöitä.Tuossa Osho Rajneeshin
      mietiskelyjärjestössä seksuaalienergiaa ei tukah-
      duteta vaan pyritään ohjaamaan se korkeampaan pää-
      määrään.

      • höhöhöh

        Mitä tarkoitat kun sanot olevasi valaistunut? Mitä siitä seuraa, kuinka sen voi todeta ja miten sen näkyy...


      • Valaistunut
        höhöhöh kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kun sanot olevasi valaistunut? Mitä siitä seuraa, kuinka sen voi todeta ja miten sen näkyy...

        Ihmisellä on ego,toisilla se voi olla hyvinkin
        voimakas.Valaistumisen päämäärä on vapautua tuosta
        egosta eli minästä.Ne jotka ovat valaistuneet,
        heillä ei ole enää egoa.Kun omassa elämässäsi elät
        tunnet kyllä että "siellä" on MINÄ olemassa.Kun
        vapaudumme tuosta MINÄSTÄ,saavutamme valaistumi-
        sen.Mitä siitä seuraa?Niille jotka ymmärtävät va-
        laistumisen,tuo minästä vapautuminen on uuden elä-
        män alku eikä heidän tarvitse enää "taistella" o-
        lemassaolostaan koska ei ole enää egoa eli minää
        joka taistelisi.Myös moni ongelma minkä alkulähde
        on usein ego,poistuu.Egohan pyrkii aina korosta-
        maan itseään jos olen oikeassa ja aiheuttaa risti-
        riitoja ihmisen mielessä.Kun ihminen valaistuu,hän
        kyllä itse tietää sen koska sillä hetkellä kun hän
        valaistuu,poistuu ihmisestä tuo MINÄ eli ego.Miten
        se näkyy.Ihminen yleensä tuon jälkeen on rauhal-lisempi eikä hänen tai olisiko parempi sanoa että
        egon ei tarvitse taistella olemassaolosta koska
        ei ole enää Minää eli egoa.Ihminen on saavuttanut
        tuolloin rauhan tilan.Oliko helppo ymmärtää?


      • donjohnson
        Valaistunut kirjoitti:

        Ihmisellä on ego,toisilla se voi olla hyvinkin
        voimakas.Valaistumisen päämäärä on vapautua tuosta
        egosta eli minästä.Ne jotka ovat valaistuneet,
        heillä ei ole enää egoa.Kun omassa elämässäsi elät
        tunnet kyllä että "siellä" on MINÄ olemassa.Kun
        vapaudumme tuosta MINÄSTÄ,saavutamme valaistumi-
        sen.Mitä siitä seuraa?Niille jotka ymmärtävät va-
        laistumisen,tuo minästä vapautuminen on uuden elä-
        män alku eikä heidän tarvitse enää "taistella" o-
        lemassaolostaan koska ei ole enää egoa eli minää
        joka taistelisi.Myös moni ongelma minkä alkulähde
        on usein ego,poistuu.Egohan pyrkii aina korosta-
        maan itseään jos olen oikeassa ja aiheuttaa risti-
        riitoja ihmisen mielessä.Kun ihminen valaistuu,hän
        kyllä itse tietää sen koska sillä hetkellä kun hän
        valaistuu,poistuu ihmisestä tuo MINÄ eli ego.Miten
        se näkyy.Ihminen yleensä tuon jälkeen on rauhal-lisempi eikä hänen tai olisiko parempi sanoa että
        egon ei tarvitse taistella olemassaolosta koska
        ei ole enää Minää eli egoa.Ihminen on saavuttanut
        tuolloin rauhan tilan.Oliko helppo ymmärtää?

        Noilla viesteilläsi juuri todistit, ettet ole "valaistunut".

        Mutta mistä sitten voi tietää onko joku valaistunut vai ei? Kysymys on vaikea, mutta yksi tuntomerkki on olemassa: nimittäin valaistuneet tunnetusti käyvät Suomi24-keskustelupalstoilla kertomassa, että he ovat valaistuneita.


    • acimlaine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe