nero

linnut

nyt on kyse pääskyistä.
Olen ollut innokas lintujen syöttäjä siis näiden niin sanotusti vapaitten lintujen.
Jouduin pakosta muuttamaan entisestä asunnostani,toinen kerros 3h.keittijollain ihmeen ilveellä en itsekkään tajua kuin,onnistuin kesyttämään tikan.
Laitoin ensin talipalloja parvekkeelle sitten ostin pähkinöitä ja lopulta tulos oli se että kun annoin partsin oven olla auki tikka-mikka tuli olohuoneeseen ja söi leivän paloja.
Aivan mahtava tyyppi naapurit ihmetteli mitä olen tyypille tehnyt.



no sitten kun sain tietää että muutto tuli eteen lopetin pikkuhiljaa syöttämisen eli pakotin sen väkisin hommaan ruokansa muualta ei vaan minulta.
Olen nyt soittanut edellispaikkaan tikka on yhä siellä hakkaa välillä naapurin parvekkeen kaidetta välillä lähintä mäntyä.
On todella aivan kauhea ikävä sitä.
Mutta nyt tulee kysymys.
Muutin tähän uuteen paikkaan kuukausi sitten kolmas ja ylin kerros.
Nyt mulla on pikku"hävittäjiä" noin 20-30 vaikea laskea kun kiitävät niin lujaa luultavasti pääskysiä.
Ne lentävät hullun lailla olivat poissa nyt viimeisen pari viikkoa nyt kun taas paistaa aurinko tulivat takaisin.
Yöllä en saa nukuttua kun kuuluu todella kova piipitys katolta.
Kun menen partsille katsoon niin nämä isot lentävät katon alle siis minun katon niillä nähtävästi on siellä poikaset jemmattuna.
Ostin kissan pennun viikko sitten ei suostu tulemaan sisälle nyt kun tiput saapui.
Eli nyt kysymys..
Linnut oli täällä noin 3 viikkoa muutin tähän asuntoon 27.6
sitten häipyivät n.2viikkoa sitten ja tänään tulivat takaisin,siis mikä on lintu missä olivat nämä pari viikkoa sun muut kujeet haluaisin tietää..
Isäni sanoi että pääskybnen ja uskon että onkin mutta minkä ihmeen takia häippäsi pariksi viikoksi ja tuli taa tuli jo meikäläisellä ikävä,plus tiedän sanan laskun puolikuuta peipposesta västäräkistävähäsen ja pääskysestä ei påäivääkään...

0

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        298
        3269
      2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        234
        1763
      3. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        91
        1305
      4. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        85
        1263
      5. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        59
        1168
      6. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        78
        1159
      7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

        En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
        Ikävä
        52
        1087
      8. Onkohan sulla enää tunteita

        kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
        Ikävä
        36
        974
      9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

        Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
        Haapavesi
        46
        916
      10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

        kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
        Ikävä
        64
        841
      Aihe