liukkailla

onnellinen mies

moi. Vaimo on tullut jo pidemmän aikaa tyttöjen illasta kotiin aika myöhään ja kiimaisena. Sain aika pian selville että se käy yökerhossa ja poikkeaa sieltä tilaisuuden tullessa hotellihuoneeseen. Nytkin se tuli tunti sitten kotiin ja minä panin sitä heti. Tuntuu ihanealle ja vaimokin vikisee kun saa toista samana yönä.
En ole varma mutta minusta tuntuu että vaimo tietää minun tietävän. Mua kiihottaisi ajatus että otan sen puheeksi juuri kun olen panemassa sitä. Mitä mieltä olette, kannattaako?

8

41794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipuri

      Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin hyvin nussittu ja liukastettu vaimo joka on juuri tullut kotiin. Meilläkin on tätä harrastettu paljon. Kesti kuitenkin aikansa ennen kuin vaimo uskoi että hyväksyn hänen seikkailunsa ja että toivomukseni oli saada pillua jossa oli vielä toisen miehen spermat sisällä. Kun aihe oli kunnolla käsitelty, sen jälkeen olenkin sitten saanut työntää kaluni spermasta liukkaaseen pilluun monta kertaa ja nuolla pillua jossa vielä maistuu toisen miehen spermat. Taivaallista!

      Ota aihe ihmeessä puheeksi, mutta aloita vaikka kertomalla että sinulla on tällainen fantasia ja miltä hänestä tuntuisi toteuttaa se. Hän saattaisi muutoin pelästyä liian suoraa asian käsittelyä ja kuvitella että olet vihainen hänelle.

      Mutta ennen sitä: nauti liukkaista!

      • Antonman

        Mielenkiintoista. Meilläkin on tälläistä harrastettu jo vuosia. Olen odottanut kotona vaimoani, kunnes vieras mies on saattanut hänet kotiin. Olen kiihoittuneena katsonut tuoreita rakkaudenpuremia hänen rinnoissaan ja paras hetki on kun hän posket punoittaen avaa reitensä ja päästää minut sisään. Olen saanut olla mukanakin katsomassa. Jos kiinnostaa vaihdella kokemuksia, niin kerron mielelläni lisää. Kaikki on totta


      • vaihdella
        Antonman kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Meilläkin on tälläistä harrastettu jo vuosia. Olen odottanut kotona vaimoani, kunnes vieras mies on saattanut hänet kotiin. Olen kiihoittuneena katsonut tuoreita rakkaudenpuremia hänen rinnoissaan ja paras hetki on kun hän posket punoittaen avaa reitensä ja päästää minut sisään. Olen saanut olla mukanakin katsomassa. Jos kiinnostaa vaihdella kokemuksia, niin kerron mielelläni lisää. Kaikki on totta

        Hei. Kiinnostaa ja kiihottaa tietää myös muista, tottakai. Sinun vaimosi siis tietää sinun tietävän! Itse en ole vielä ottanut asiaa puheeksi, vaikka aika usein vaimoa naidessani onkin tehnyt mieli ottaa asia puheeksi. Kiihottaa myös se kun vaimo on alkanut pukeutua selvästi seksikkäämmin kuin ennen.
        Miten sinä sait asian selville? Otitko asian heti puheeksi?
        Minua kiihottaa myös ajatus siitä että saisin vaikkapa kuunnella kun vaimo ottaa jotain satunnaista panomiestä. Jatketaanko keskustelua?


      • minullekin
        Antonman kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Meilläkin on tälläistä harrastettu jo vuosia. Olen odottanut kotona vaimoani, kunnes vieras mies on saattanut hänet kotiin. Olen kiihoittuneena katsonut tuoreita rakkaudenpuremia hänen rinnoissaan ja paras hetki on kun hän posket punoittaen avaa reitensä ja päästää minut sisään. Olen saanut olla mukanakin katsomassa. Jos kiinnostaa vaihdella kokemuksia, niin kerron mielelläni lisää. Kaikki on totta

        sillä meikäläistäkin kiinnostaa nämä asiat.

        Olen 4kymppinen mies, ja mua kiinnostaa antaa vaimo nussittavksi, mutta fantasiatasolla se on tällä hetkellä. Vaimo kyllä tietää haaveistani, kun olen hyväillyt häntä ja pyytänyt häntä kuvittelemaan vierasta miestä, ensin kanssani hyväilemässä häntä, sitten naista nuolemassa vaimoni rintoja, ja viimein vierasta miestä vaimoni kimpussa... Jatkan "projektiani" edelleen... Lähetä kokemuksiasi meili ossaan
        [email protected]

        T. Acer


      • joka kerta

        Työkaverini oli tullut käymään meillä tavatakseen minua. Tiesin aikaisemmin hänen olevan vähän sellanen Bi-henkinen. En kuitenkaan arvannut, että löytäisin hänen vaimoni päältä, kun tulin kotiin.

        Katselin aika kauan oven raosta niiden naintia, kunnes Pera ähkäisi, että tuu vaan mukaan sinäkin... Ja hetkessä oli heidän kanssaan sängyssä.
        Hyväilin peran kulkusia hänen nussiessaan vaimoani ja samassa se laski kaikki spermansa vaimoni sisään. Sitten vedettyään sen pois, minä laskeuduin ulisevan muijani päälle ja tunne oli valtava, kun sain työntää oman kyrpäni litisevään vittuun.

        Asiaa kiihotti lisää, kun Pera työnsi limaisen kyrpänsä suuhuni. En olisi aikaisemmin osannut kuvitellakaan, että minä imisin kyrpää! Nyt suorastaan rakastin sitä. Siitä illasta lähtien Pera on ollut ahkera vieras meillä. Olen saanut jopa anukseenkin vaimon auttaessa vieressä.


      • mies_35

        Tuohan on varmasti ihanteellinen tilanne parisuhteessa, kaikki nauttivat ja kiihoittuvat tilanteesta.
        Itse olen kerran ollut kolmantena pyöränä mutta silloin käytettiin kumia. Olisi aika kiihoittava laskea lastit sisään jonkun vaimoon. Löytyisikö vaimoa lainaksi tai kimppakivaksi?
        Mailatkaa jos on tarvetta 35:lle hoikalle miehelle.
        [email protected]


      • leipuri
        vaihdella kirjoitti:

        Hei. Kiinnostaa ja kiihottaa tietää myös muista, tottakai. Sinun vaimosi siis tietää sinun tietävän! Itse en ole vielä ottanut asiaa puheeksi, vaikka aika usein vaimoa naidessani onkin tehnyt mieli ottaa asia puheeksi. Kiihottaa myös se kun vaimo on alkanut pukeutua selvästi seksikkäämmin kuin ennen.
        Miten sinä sait asian selville? Otitko asian heti puheeksi?
        Minua kiihottaa myös ajatus siitä että saisin vaikkapa kuunnella kun vaimo ottaa jotain satunnaista panomiestä. Jatketaanko keskustelua?

        Meillä asia tuli esille kun vaimo halusi avautua ja kertoi käyneensä vieraissa. No minulla oli mulkku välittömästi kovana, asiasta oli kierrellen puhuttu aiemmin ja vaimo saattoi aavistaa että asia kiihottaa minua.

        Olemme sen jälkeen harrastaneet seksiä parien kanssa ja kolmannen pyörän kanssa (poikkeuksetta mies), lisäksi vaimo on seikkaillut Helsingin yössä saapuen hotellin/miehen asunnon kautta kotiin. Aina se on yhtä huikeata työntää mulkku spermalla liukastettuun pilluun ja kuulla kuinka häntä oli tällä kerralla nussittu. Tämän jälkeen naimme aina kuin kanit, niin että vaimoni jo ennestään hellänä oleva pillu on aivan punainen ja turvoksissa.

        Ainoa asia joka minua kaduttaa on se etten häveliäisyyttäni uskaltanut aikaisemmin kertoa vaimolle että tällainen kiinnostaa. Avioliiton alkuaikoina olimme pitkään kahden, hän opiskeli (opiskelukavereissa oli kyllä kiinnostuneita miehiä) ja minä tein paljon yötöitä viikonloppuisin jolloin vaimoni olisi voinut raahata miehen jos toisenkin suuren parisänkyymme ja odotella siellä sitten minua töistä palaavaksi. Leikimme tuolloin kyllä paljon dildoilla ikäänkuin toinen mies nussisi häntä.

        Minä itse olen erityisesti kiinnostunut ryhmäseksistä muodossa kaksi (tai useampi) miestä sekä yksi nainen ja olenkin luvallisesti käynyt välillä tällaisissa "sessioissa". Olen vain erittäin tarkka aina kuviosta ettei pääse syntymään mustasukkaisuutta ja siksi pyrin sopimaan asioista ensin miehen kanssa ja kaveeraan nimenomaan miehen kanssa kunnioittaen naista miehen vaimona. Useimmat miehet tekevät sen virheen (mielestäni) että ohittavat yhteydenpidossa miehen, jolloin mustasukkaisuus tulee mukaan kuvioon.

        Kirjeenvaihtoa aiheesta kanssani voi käydä osoitteen [email protected] kautta.


      • fantasiaa ...
        Antonman kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Meilläkin on tälläistä harrastettu jo vuosia. Olen odottanut kotona vaimoani, kunnes vieras mies on saattanut hänet kotiin. Olen kiihoittuneena katsonut tuoreita rakkaudenpuremia hänen rinnoissaan ja paras hetki on kun hän posket punoittaen avaa reitensä ja päästää minut sisään. Olen saanut olla mukanakin katsomassa. Jos kiinnostaa vaihdella kokemuksia, niin kerron mielelläni lisää. Kaikki on totta

        Mielenkiintoista minustakin - minulla Ex kävi vieraissa, tosin silloin se oli vielä "pettämistä" vaikka todennäköisesti molemat huomasimme hänen "kiinijäämisensä" kiihoitti minua hyvinkin paljon.

        Oli todellakin kiihoittavaa naida naista, joka oli märkänä "toiselle" miehelle :-)

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe