Opettajatar.

Qiima

Yläasteen loppuvuosina meillä oli opettajatar, rouva K.T., jota minä himoitsin aina pakkomielteeksi asti. Hän oli noin 40-vuotias ja ikäisekseen hyvännäköinen ja suunnattoman eroottinen - ja sporttinen. Koulun juhlasali toimi myös liikuntasalina, ja sen yhteydessä oli lavan takaosassa käsipainoteline sekä punttien nostoon tarkoitettu monitoimipenkki, jossa opettajattaremme kävi työpäivänsä jälkeen harjoittelemassa.

Kiimani opettajatarta kohtaan oli valtava ja ajoi minut epätoivon partaalle . Tietäen hänen tapansa käydä aina treenaamassa kello 16 jälkeen, minä eräänä iltapäivänä koulun jälkeen piilouduin lavaa reunustavien paksujen samettiverhojen taakse nähdäkseni hänen unelmavartalonsa ponnistavan voimansa äärimmilleen kuntopenkissä.

Kun hän nousi kellarissa olevasta tyttöjen pukuhuoneesta, olin ratketa liitoksistani! En ollut koskaan nähnyt niin täydellistä naisvartaloa! Hän oli 40-vuotiaana upeamman, muodokkaamman ja urheilullisemman näköinen kuin edes kukaan nuori tyttö jonka olin koskaan nähnyt! Vain vaivoin saatoin pysyä hiljaa verhon takana. Sillä hetkellä hän kasvoi minun silmissäni joksikin paljon enemmäksi kuin vain opettajattareksi. Hän kasvoi Valtiattareksi. Majesteetiksi.

Hän aloitti treeninsä luullen olevansa yksin. Arvatenkin kuuman loppukesän iltapäivän takia hän oli pukeutunut pelkkiin bikineihin. Hän valitsi ensin lämmitelläkseen telineestä käsipainot, ennen kuin siirtyi varsinaiseen treeniin - mutta millaiset painot! Hän poimi 15 kilon puntit ja alkoi tehdä niillä hauiskääntöjä kevyesti kuin ne olisivat olleet ilmaa! Hänen lihaksikas vartalonsa jännittyi joka liikkeen yhteydessä ja hänen ylväät rintansa pullistelivat puoliksi ulkona bikinien yläosasta... rinnat suorastaan seisoivat! Hänen kapean uumansa kivikovat six-pack-lihakset liikkuivat hauiskääntöjen tahdissa kun hän seisoi hajareisin muutaman metrin päässä suoraan edessäni jumalainen, treenattu vartalo kireänä.

Pian hän lopetti viisitoistakiloisten nostelun ja laittoi ne takaisin telineeseen - ne olivat olleet liian kevyet hänelle! Nyt hän otti 20 kilon käsipainon kumpaankin käteensä! Tuima, päättäväinen ilme kasvoillaan hän aloitti uuden sarjan uusin painoin. Minä tuijotin katse lasittuneena ja kanki täydessä seisokissa verhon raosta, miten hänen hauiksensa kiristyivät ja pullistuivat joka hauiskäännön myötä. Hän käsitteli yhdellä kädellä painoa, jonka nostamiseen minä olisin tarvinnut molemmat kädet! Ja tämä oli vasta alkua sille, mitä tuleman piti. Tuona iltapäivänä minä tulin kokemaan, mitä on olla avuttomana koulupoikana lihaksikkaan fitnessamatsonin käsittelyssä...

-Tarinalle tulee jatkoa myöhemmin-

3

28637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt

      No nyt laita jo sitä jatkoa tulemaan

    • opettaja1

      Tässä jutussa tais olla pääaiheena nuo käsipainot :)...jatkoa kaivataan.

    • Haba

      jatka nyt hyvä mies!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe