mä haluisiin nyt vaan ilmottaa

pIsSiStEiNiX vaikkka sitten

joo tota mä en pidä itteeni massateininä tai pissiksenä tai teiniXnä mut ehkä sitten oon joittenki ääliöitten mielestä tän viestin jälkee mut miellummi oon tämmönen ku sellanen joka tänne tulee valittaa

mä meikkaan joka päivä kouluun,
pukeudun muodikkaasti,
poltan,
juon aina välillä,
lintsaan koulusta,
hengailen myöhään kemujen kaa ulkona,
ihmiset tykkää musta
jne...

mut tiedoks vaan et oon onnellinen näin vaikka nää ei mun mielestä vielä pissistä tee et oisko parempi jos

en meikkais ollenkaa,
antaisin äidin ostaa mulle vaateet kirpparilta,
oisin "absolutisti" vielä muutaman vuoden,
keskiarvoni ois 9.8,
mulla ois vaa tekopyhiä selkään puukottajia paskiaisia kavereina ja me nähtäs n. 4 kertaa viikossa,
mä oisin syrjitty nössö...

33

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa!

      Kiva kun kerroit tämänkin meille. Hanki nyt aluks vaikka elämä, siitä se lähtee!

    • etttää

      jos et jois niin muka sulla ei ois kavereita.
      ja ne sun tämän hetkiset kaverit varmaan on toden näkösemmin selkään puukottelioita

    • mika

      Kuulostaa ihan pummin reseptiltä.

    • ...

      Tarkoitatko nyt niitä halpoja rättejä, mitä saa kaupoista tyyliin H&M ja Only? :D

    • Kusis

      kuvaus itsestäsi kyllä toi mieleeni hyvin elävästi "pissiksen" - eli tosi monta osumaa!

      En kuitenkaan tunne sinua ihmisenä, joten en sen vuoksi osaa sanoa juuta enkä jaata.

      Neuvoni kuitenkin: Pidä itsestäsi huolta! Ajattele omilla aivoillasi, äläkä mene muiden (joukon) mukana, jos vähänkin epäröit. Moni näet katuu hölmöilyjään jälkeenpäin - kun jo on myöhäistä (viina, tupakka, seksi). Kyllä sitä "aikuinen" ehtii olla myöhemminkin...!

      Pissiksen määritelmä (=säälittävä ja puistattava näky!): 13-17v tyttö, joka viikonloppu pussikaljat/sidukat, kovaan ääneen kiroileminen ja ylenpalttinen räkiminen kaupungilla, kiivas viehtymys itseään hieman (tai paljonkin) vanhempiin poikiin (yleensä ns. suosittuihin/"gansta"-lookin omaaviin), antaa yleensä aina hiplata itseään humalassa (joskus jopa kerjää sitä).

    • pistää miettii mutki

      ei-pissis tuskin kirjottelis täällä tollast ja hakis muitten hyväksyntää :)

    • ._:----:----:_---

      Veikkaanpa että sinulla on jo selkään puukottajia! Tosiasiassa tuo kertomuksesi kertoo että sinulla on selkään puukottajia mutta et ole niitä vielä huomannut (he tulevat aikanaan esiin). Toivottavasti taajuut! Elämäsi on eräänlaista tekopyhyyttä mutta et tajua sitä itsekään!

    • .................

      Yks saatanan narkkarihuora tunnustit sen just ja se ei ollut mikään yllätys kun pissisteinit nyt ovat sellaisia. Kaikki tuollaiset pitäis ampua tai ei, liian helppo kuolema tuollaisille alamaailman luusereille. Antaa niiden vaan kuolla tupakkaan ja huumeisiin.

      1.en meikkais ollenkaa,
      2.antaisin äidin ostaa mulle vaateet kirpparilta,
      3.oisin "absolutisti" vielä muutaman vuoden,
      4.keskiarvoni ois 9.8,
      5.mulla ois vaa tekopyhiä selkään puukottajia paskiaisia kavereina ja me nähtäs n. 4 kertaa viikossa,
      6.mä oisin syrjitty nössö...

      1. Ihminen voi näyttää hyvältä ilman meikkejäkin.
      2. Säästyisiväthän omat rahasi että saisit enemmän sitä saatanan palavaa patukkaa tunkea kiihottuneena suuhusi saatanan narkkaripaska!!!!
      3. Säästyisipä maksasi.
      4. Sinulla olisi parempi tulevaisuus.
      5. Mistä tiedät etteivät nykyisetkin ole?
      6. Määritä nössö.

      • .................

        Tai ehkä mieluummin ampuisisin sinut kuin antaisin elää hetkeäkään kauemmin tässä maailmassa pilaamassa normaalien ihmisten elämää.


      • Aikas terävästi tuomittu. Ei sitä nyt heti ampumaan pidä ruveta. Ei meitä ihmisiä kohta oo yhtään, jos tällee niitä tapetaan.

        Täytynee sanoa, että minä en ole koskaan polttanut, enkä hengaillut yömyöhinä kaupungilla enkä tehnyt mitään tuollaista, mitä mainitsit (siis keskustelijan aloittaja). Minulla on silti luotettavia kavereita, ja jos ihan suoraan saan sanoa, olen lähimmäisteni mielestä ihana=). Siis elämäni on loistavaa, ja olen hyväksytty, vaikka en polta, enkä juo enkä KOETA olla mikään hevonpaskan aikuinen. Ehdin olemaan sitä myöhemminkin minun mielestäni.

        Varmaan ajattelette, että mikä tekopyhä tässä kirjoittaa, mutta sellanen en todellakaan ole. En vain halua pilata "lapsellisella aikuisuudella" omaa enkä muidenkaan elämää. Ennenkaikkea muiden elämää.

        Sinulle haluan antaa varoituksen, että KULJE SILMÄT AUKI, ettet päädy tuossa tuokiossa selkäänpuukottajien syliin!


      • tupakan polttajatko narkkar...

        jos ei käytä huumeita kuitenkaan...hmm ja mielestäni tämä kekustelun aloittaja ei sanonut käyttävävnsä huumeita vai luino väärin ja olen itse samanlainen kuin tämän aloittaja mutta minua ei pidetä pissiksenä koska en ole sellainen ja mielestäni meikkaaminen ei ennenkään pissistä ole tehnyt tai tupakan poltto, muodikkaat vaatteet ja kylillä oleminen...??vaikko?

        ja tuo sana pissis ei kyllä muutenkaan liity mihinkään ja se on vain jonkun idiootin aikaan saannoksi antaa uusi halventava nimi nuorille jotka kokeilevat "rajojaan"... kommentteja tähänkin minun tekstiini voisi tulla...??

        hyvää "kesän" loppua kaikille!


      • ...............
        tupakan polttajatko narkkar... kirjoitti:

        jos ei käytä huumeita kuitenkaan...hmm ja mielestäni tämä kekustelun aloittaja ei sanonut käyttävävnsä huumeita vai luino väärin ja olen itse samanlainen kuin tämän aloittaja mutta minua ei pidetä pissiksenä koska en ole sellainen ja mielestäni meikkaaminen ei ennenkään pissistä ole tehnyt tai tupakan poltto, muodikkaat vaatteet ja kylillä oleminen...??vaikko?

        ja tuo sana pissis ei kyllä muutenkaan liity mihinkään ja se on vain jonkun idiootin aikaan saannoksi antaa uusi halventava nimi nuorille jotka kokeilevat "rajojaan"... kommentteja tähänkin minun tekstiini voisi tulla...??

        hyvää "kesän" loppua kaikille!

        "nössö" on sellaisten pissisten keksimä sana ihmisille, ketkä eivät tahdo olla kuin he.


      • Jepari
        tupakan polttajatko narkkar... kirjoitti:

        jos ei käytä huumeita kuitenkaan...hmm ja mielestäni tämä kekustelun aloittaja ei sanonut käyttävävnsä huumeita vai luino väärin ja olen itse samanlainen kuin tämän aloittaja mutta minua ei pidetä pissiksenä koska en ole sellainen ja mielestäni meikkaaminen ei ennenkään pissistä ole tehnyt tai tupakan poltto, muodikkaat vaatteet ja kylillä oleminen...??vaikko?

        ja tuo sana pissis ei kyllä muutenkaan liity mihinkään ja se on vain jonkun idiootin aikaan saannoksi antaa uusi halventava nimi nuorille jotka kokeilevat "rajojaan"... kommentteja tähänkin minun tekstiini voisi tulla...??

        hyvää "kesän" loppua kaikille!

        Niin, pissis on itseasiassa joittenki hesalaisten pissisten keksimä nimitys niille ittelleen, ei kenenkään "ulkopuolisen". Ja ne tyypit oli pissiksiä omasta tahdostaan. Vitsi, tätäkin juttua on niin monessa lehdessä parin viime vuoden sisään jauhettu, että luulis tietävän.

        Ja siihen tupakkanarkkarijuttuun sanon vain, että röökistä on lyhyt matka huumeisiin jne... joo. Ja aika monessa yhteydessä päihteiden käyttäjä kärjistetään suoraan narkkariksi tarkoittamatta sitä KIRJAIMELLISESTI. Joo.


      • Topikasikuus
        Jepari kirjoitti:

        Niin, pissis on itseasiassa joittenki hesalaisten pissisten keksimä nimitys niille ittelleen, ei kenenkään "ulkopuolisen". Ja ne tyypit oli pissiksiä omasta tahdostaan. Vitsi, tätäkin juttua on niin monessa lehdessä parin viime vuoden sisään jauhettu, että luulis tietävän.

        Ja siihen tupakkanarkkarijuttuun sanon vain, että röökistä on lyhyt matka huumeisiin jne... joo. Ja aika monessa yhteydessä päihteiden käyttäjä kärjistetään suoraan narkkariksi tarkoittamatta sitä KIRJAIMELLISESTI. Joo.

        Et ole tosissasi, siis röökistä lyhyt matka huumeisiin??
        Ehkä siinä mielessä, että tupakoijan on tavallaan helpompaa siirtyä vaikkapa pilvenpolttoon, mutta eihän se nyt tarkoita että tupakoitsija edes alkaisi suuremmalla todennäköisyydellä käyttämään aineita kuin tupakoimaton!
        Itse olen polttanut ties miten kauan (tosin yritän pakkomielteenomaisesti lopettaa), enkä koskaan ole edes ajatellut minkään vahvemman aineen kokeilemista.


      • Jepari
        Topikasikuus kirjoitti:

        Et ole tosissasi, siis röökistä lyhyt matka huumeisiin??
        Ehkä siinä mielessä, että tupakoijan on tavallaan helpompaa siirtyä vaikkapa pilvenpolttoon, mutta eihän se nyt tarkoita että tupakoitsija edes alkaisi suuremmalla todennäköisyydellä käyttämään aineita kuin tupakoimaton!
        Itse olen polttanut ties miten kauan (tosin yritän pakkomielteenomaisesti lopettaa), enkä koskaan ole edes ajatellut minkään vahvemman aineen kokeilemista.

        En tarkottanutkaan, että kaikki tupakoivat tai edes suurin osa tupakoivista alkais käyttää jotain aineita.. olis kai pitänyt muotoilla lause niin, että "röökistä voi olla lyhytkin matka huumeisiin", ettei tulis taas tätä selitystä.

        Mutta ihan totta se on, että jollai ole koskaan tavallista röökiä polttanut, niin miten vois noin vain alkaa pilveä sauhuttelemaan. Tupakoiville se on ikäänkuin helpompaa. Tai sellasialle, jotka on joskus tupakoinut, vaikkei enää tupakoiskaan. Joo.


    • PuoliPissisTeini

      juupajuu. puhut sinänsä ihan asiaa, mutta... ainaki mun kokemuksen mukaa ne pissikset kavereinee on niitä selkäänpuukottajapaskiaisia jotka kierrättää poikaystäviä yms... vai?? "nössöt" on usein ystävinä paljon luotettavampia ja vähemmän pinnallisia.

    • ergaerare

      "lintsaan koulusta", onko toi sinulle tapa? ajattelet että "en ole viikkoon lintsannut, nyt on sen vuoro"? miksi helvetissä pitäisi lintsata koulusta ilman mitään hyvää syytä?

      • lintsari

        siellä ei jaksa olla :D


    • Dragon

      Itselläni oli aina yläaste- ja lukioaikoina keskiarvo ysin tienoilla, parhaimmillaan 9,4 ja silti ystäviä riitti molemmista sukupuolista, oli poikaystäviä, oltiin myöhään kylillä, juotiin ja juhlittiin. Että eiköhän sillä luonteellasi ole kuitenkin eniten vaikutusta siihen, että oletko syrjitty vai et.

      Eli mielestäni ajatusmaailmasi on hieman ontuva, sillä eihän elämäntavoilla ole mitään vaikutusta koulumenestykseen! Voi olla hyvä koulussa, vaikka olisikin ns. "pissis".

      P.S. Jos joskus kävisit kirpputorilla, saattaisit huomata että sielläkin on paljon aivan uudenveroisia vaatteita. Monet tekevät virheellisiä heräteostoksia ja vievät sitten kertyneitä vaatteita kirpparille. Todennäköisesti siis löytäisit kirppareilta ihan yhtä "muodikkaita" vaatteita kuin nytkin käytät, huomattavasti halvemmilla hinnoilla vain... :)

    • Niin juuri

      Tässä on oikea asenne jonka jokainen nuori tarvitsisi!
      Ihminen on sellainen minkälaiseksi itse tuntee itsensä, eikä sellainen mitä muut kateuspäissään latoo!

      Ole onnellinen ja käytä elämä hyödyksesi niin kuin itse parhaimmaksi näet. Ei juominen ja polttaminen ´alaikäisenä´ ole pahe. Yleisiä käyttäessämmehän me olemme jo 16 vuotiaana aikuisia ;)

      • Jepari

        Lahdessa bussissa 12-vuotias on jo aikuinen. Lähdetäänkö siitä? Siis jolkainen 12-vuotias KAKARA, ala-astettaan päättävä sellainen on jo aikuinen, koska Lahdessa busseissa menetellään niin? Lain mukaan 18-vuotias on aikuinen, mutta itse olen 16, eikä oloni ole lähelläkään aikuista vielä, enkä tahdokaan olla aikuinen. Vastuun välttelyä, myönnetään, mutta kuuntelen samaa musiikkia kuin ala-asteella (koska olen aina pitänyt punk rockista) ja huumoriani voisi sanoa joko kuivaksi tai lapselliseksi ja muutenkin.. en ole valmis aikuistumaan vielä pitkään aikaan.

        Kuten sanotaan myös: Pojat on poikia. Tosin en ole poika, mutta eiköhän se tyttöihinkin saa päteä ihan samalla lailla. Että jätkät ei koskaan aikuistu, miski minunkaan pitäisi, vaikka likka olenkin? Joo.


      • ......................

        Suurin osa 16-vuotiaista asuu vielä kotona vanhempiensa helmoissa tekemättä mitään työtä eikä tulot ole korkeimtaan kuin isän kukkarosta tuleva viikko/kuukausiraha. Aikuiseksi ihmistä voidaan sanoa vasta sitten kun omaa enemmän vastuuta mitä alle kaksikymppisillä ei ole paljoakaan, on tuloja sekä asuu erillä vanhemmistaan. Syitä on monia mutta en jaksa alkaa väittelemään niistä nyt. Nämä kriteerit toteutuvat ihmisellä harvoin edes täysi-ikäisenä, mikä ei vielä ole täysin aikuinen. On naurettavaa ajatella että kun täyttää 18 niin yhdessä yössä muuttuu aikuiseksi. Harvat sen ikäiset nyt ovat lähelläkään aikuista ainakaan henkisesti.


    • dark-laura

      Oot valitetavn oikees... No mä poltan, meikaan kouluu, yritän pukeutuu muodikaasti, olen vasta 12vee, nii murkku ikä silee on alkanu eli oon jo onnex saanu heitetyy pahimmat vaateet pois... pukeutuisin paremmi jos meil ois enemmä rahaaa ja enemmä mahollisuuxii käyä vaik tampereel shoppaa... jos saisin tuhlaa rahaa vaik 150€ pelkii meikeihi ja vateisii ja sit jos saisin muutettua luonnetta rajumax viel pikkase ja semmosex itsevarmemmax nii oisin koulun suositumpii...

      opelle oon kyl jo víttuíllu... ja kyl aikas usein suusta pääsee sana víttu...

      • dark-laura

        Nii ja mul ei ees oo paljoo kamuja... Vaikka kyl täytyy sanoo että pukeudun joitai meijä luokalaisii paremmi ja oon järkevämpi...
        keski arvo on jotai 7.5-8.3
        mutten kuulu nössöihinkää... ja enenn kaikee meikkaan paremmi ku osa... ja yksi ei meikaa mutta pukeutuu semmosee farkku haalari juttuu.. ja sil on kamui...

        kun mä taas ailahtelen...


      • amalia

        Musta on aivan kauheen näköistä ku ihan pikku pennut lojuu kännissä kaupunkilla. siinä herää kysymys missä niiden nuorten vanhemmat on ne on baarissa juomassa samalla tavalla ku lapsensa on juomassa kadulla ja näkee suoraan edessä tämän pahan maan joka ei varmasti ole kaunista katseltavaa..itse ajelen monesti iltaisin ja katson järkyttyneenä että mihin tämä maailma on mennyt 10 vuotiaatkin kulkee öisin kaupungilla ja nuoret tytöt makkaa pusikoissa sammuneina ja siinä onki hyvä saalis jollekki ja syntyy taas lapsia lapsille...voi kuka tekisi parannuksen tälle maailmalle? tämä ei ole pahalla kenellekkään olen vaan järkyttynyt..itsekkin olen vielä mutta yli 20 ja juon kyllä mutta en ole koskaan lojunu penskana kadulla


      • SupermiÄs

        Kuvitteletko kenenkään ottavan tuollaista tekstiä vakavasti??? Miten ihmeessä onnistut saamaan lyhyeen tekstiin miljoona kirjoitusvirhettä? Onneksi olkoon!


      • ...............

        "usein suustani pääsee sana vittu"

        Sultahan sellainen löytyy. Annat aika mahtavan kuvan muista kaltaisistasi yhteiskunnan paskoista. Tuollaista pikkupissistä ku kerran löis niin sais syytteen taposta. Ai että tahtoisin olla opettajasi niin saatana voisit olla varma siitä että se vittuileminen jäisi viimeiseksi teoksesi.


    • Jepari

      Niitä on kuule paljon muitakin vaihtoehtoja. Vaikkei sua kiinnostakaan, mä kerron omat totuuteni samoista asioista.

      en meikkaa, en ole meikannut seiskaluokan jälkeen kuin kerran (kasin kevätjuhla) ja olin niin pettynyt itseeni, että jätin sen pois.
      En pukeudu muodikkaasti, mutta äitini ei osta minulle vaatteita kirppareilta, vaan valkkaan kuule ihan itte, mitä puen päälle ja missä tunnen oloni mukavaks.
      En polta, enkä tunne itseäni syrjäytyneeksi sen takia. On tarjottu röökiä, mutta en ole ottanut.
      En voi sanoa juovani, koska se rajoittuu saunasiideriin noin kerran kuukaudessa. Enkä senkään takia tunne itseäni syrjäytyneeksi. Pystyn pitämään hauskaa ilman alkoholiakin ja olen siitä ylpeä.
      Kyllä, minäkin lintsaan koulusta... keväisin, kun siitä ei aiheudu ongelmia x) Eli sen jälkeen kun poissaolokirjat on palautettu. Ja varmaan jää lukionkin poissaolokiintiö pois luvuista aika nopeasti.. x/ Ja silti keskiarvoni oli päättötokarissa 8,9. Enkä edes joudu tekemään paljon mitään sen eteen. En muista, koska viimeksi olisin lukenut kokeisiin.. paitsi pari ainetta on sellaisia, joihin on pakko lukea, kun ei osata opettaa, niin pitää jälkeenpäin päntätä asioita.
      Mikä on myöhään? Niin no.. Hengailen mäkin kavereitten kanssa.. Tosin mulla ei yleensä ole mitään tarvetta olla kauheen myöhään pihalla. Vaikka vain oman terveyteni vuoksi. Yleensä yhteentoista asti suunnilleen olen, mut viime viikonloppunakin herutettiin neljään asti yöllä yhen kaverin kanssa kylällä.
      Ja kyllä ihmiset kuule tykkää musta, ainakin ne, kenen tarviikin tykätä. En sitten välitä sellasiasta paskanjauhajista, jotka ei pidä ihmisistä pärstäkertoimen takia. Ne jätän omaan arvoonsta, eikä oikeestaan harmita. Eikä mun kaverit ole selkäänpuukottajapaskoja. En mä nyt sellasten kanssa hengais.

      On sitä kuule elämää "nössöjen" ja "pissistenkin" välissä. Maailma ei ole mustavalkoinen. En sano, olisko parempi, jollet meikkais, polttais, jois, pärjäisit koulussa ja hankkisit tuölevaisuudessa kunnon ammatin ja kävisit koulut kunnialla, sulla olis muutama tosiystävä eikä paskoja pikkunilkkejä, jotka arvostaa sua ihan jonkun muun kuin sun itsesi takia. (Mullakin pari "kaveria", jotka sietää mua vain jonkun hyvännäköisen kaverin tai legendaarisen pianistiveljeni takia, mutta niin.. Ei liittynyt asiaan mitenkään. Kaikenlaisia ihmisiä sitä vain mahtuu maailmaan.)

      Ja mä kuuntelen Eläkeläisiä ja punk rockia ja olen ylpeä siitä! Etenkin Eläkeläisistä x)

    • Saku

      Tää nyt ei liity varsinaiseen aiheeseen, tuli vaan mieleen noista kirppisvaatteista: Omasta mielestäni trendivaatteisiin pukeutuminen on todella tylsää, koska kaduilla liikkuu tuhottomasti samanlaisiin muotivaatteisiin pukeutuneita tyttöjä (ja tietty poikiakin). Tyttöystäväni pukeutuu muodikkaasti mutta he käyvät ystäviensä kanssa kiertelemässä kirppiksiä, ja monet näistä kirppislöydöistä ovat tosi piristäviä ja erikoisia, joita ei ihan joka päivä tule kaduilla vastaan!

    • Crazy Dragon

      Millainen ihminen on nössö muka?
      Ihminen EI OLE NÖSSÖ jos se ei polta,puen merkkivaatteita,juo,polta,meikkaa ja pääsee koulust hyvillänumeroilla läpi!
      Haloo:
      Sitäpaitsi jos juot ja poltat kulutat rahaa turhuutteen.

    • pIsSiStEiNiX vaikkka sitten

      tää mun löpinä olikin saanu aika paljon kommennttii.....

      niin mä haluisin korjata pari juttuu..
      kyl multa löytyy parit kirppari kengät ja housutkin mut ne on silti muodikkaat

      mä tunnen mun kaverit aika hyvin ja mä tiiän et ei ne musta pahaa puhu ku (paitsi joskus mun kahdest parhaast kaverist toine saa aina kipeen raivarin mulle ja purasee mua :D mut mä en pidä sitä pahana)

      no okei ehkä mä maalasin aika jyrkän rajan pissikselle jä nörtille et sori siitä en mä oikees elämäs oo kovin suppee ihminen

    • tielmo

      Mitäs vikaa tuossa viimemmäksi mainitsemassa ihmistyypissä sitten mielestäsi on?

    • ToR

      Niin. Älä ole nörtti eläkä teinix vaan siltä väliltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3746
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      226
      3276
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      110
      2143
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      21
      2138
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1987
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1795
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1782
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      302
      1501
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe