Eli minkälaisia henkilökohtaisia ja toimivia parannuskeinoja olette itseenne kokeilleet ja huomanneet käytännössä toimivan? Onko jotain lemppareita?
Henk. koht parannuskeinot.
4
884
Vastaukset
- chakrojen avaus kannattaa
Olen havainnut chakrojen puhdistamisella (tai avaamisella / tasapainoittamisella) olevan suuri merkitys terveyteen. Ainakin mieli parantuu -ja kannattaa muistaa että mieli on vuorovaikutuksessa kehon kanssa. Kun mieli voi paremmin, ruumis voi paremmin.
- elisant
Minulla on monia erilaisia tapoja ja rituaaleja, joilla saan aikaa parantavaa energiaa itselleni.
Yksi ihan perusasia on hiljentyminen ja mietiskely tämän kaiken kiireen keskellä.
Linkkinä mielenkiintoinen www-sivu, jossa on aiheesta yleisesti enemmän:
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/- lallati
Ei millään pahalla, mutta kun olen ollut noiden tyyppejen kanssa tekemisissä niin energiana heidän liiketoimintasa syy on kyllä selvinnyt. Niissä muijissa on pirun keskiluokkainen energia, pelkäävät myös verissäpäin muita alan yrittäjiä.
En ole vielä tavannutkaan ainuttakaan täysin energisesti puhdasta energiahoitajaa. Omia paskaenergioitaan ne siellä levittävät. Yksikin oli ihan energiakeholtaan mustan tukkoisen energian peittämä. Ei loistanut todellakaan mitään puhdasta energiaa!
Huh, meditoikaa itte vaan niin se on parasta, ette saa toisten paskoja itellenne ja on halvempaa. - Alfataurus
Suurin osa energiahoitoja antavista yrityksistä on huuhaata. Kokemuksesta sanoisin Energiakeskuksen palvelujen olevan pääsääntöisesti huijausta.
Toki tämä on vain minun henkilökohtainen mielipide, jos toisilla on muita kokemuksia, niin hyvä!
Kultainen maan emonen jakaa energiaansa ylenpalttisesti niille jotka Jumalattareen uskoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734