Faniposti? ;o

Nimetön

Tietääkö kukaa mihin Kimille vois kirjottaa vähän postia? ;D Tai onko sillä ees mitään semmosta?

12

1016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Google auttaa

Voit kokeilla tätä osoitetta:

http://83.142.229.99/kimi/index.html

The 2005 Fan Club is now available to order and so we hope you will decide to support Kimi and join his official fan club.

Ilmaista se ei näytä olevan.

• Avustaja
      • Hulk

hokea mitään muuta kuin tuota? Moneskohan kerta oli kun kirjotit tuon saman jutun tänne?

• Avustaja
        Hulk kirjoitti:

hokea mitään muuta kuin tuota? Moneskohan kerta oli kun kirjotit tuon saman jutun tänne?

Toinen, eli kylläpä olenkin ikävä ihminen. Ja sekös sinua näyttää kyrsivän. Kyllä täältä muutakin pesee ja linkoaa, siis tarvittaessa. Eikös Suomi ole kuitenkin vapaa maa, ettei nettisensuuri ole ihan niin pahassa mallissa kuin vaikkapa Kiinassa ?

• Hulk
        Avustaja kirjoitti:

Toinen, eli kylläpä olenkin ikävä ihminen. Ja sekös sinua näyttää kyrsivän. Kyllä täältä muutakin pesee ja linkoaa, siis tarvittaessa. Eikös Suomi ole kuitenkin vapaa maa, ettei nettisensuuri ole ihan niin pahassa mallissa kuin vaikkapa Kiinassa ?

maa on, mutta tuo sun juttu on aika kuiva, että et viittisi keksiä mitään parempaa? Sellasta joka voisi vaikka naurattaakkin?

• Avustaja
        Hulk kirjoitti:

maa on, mutta tuo sun juttu on aika kuiva, että et viittisi keksiä mitään parempaa? Sellasta joka voisi vaikka naurattaakkin?

Oletko kenties niitä, joita minäkin tunnen, joita ei naurata ns. työmiehen vitsit, vaan hieman kuivahkot "virkamies"-jutut ?

• Hulk
        Avustaja kirjoitti:

Oletko kenties niitä, joita minäkin tunnen, joita ei naurata ns. työmiehen vitsit, vaan hieman kuivahkot "virkamies"-jutut ?

niitä, kyllä kunnon työmies vitsit naurattaa. Silloin kun ne ovat kunnollisia.

• Lapset nukkumaan

Kysymys oli: "Tietääkö kukaa mihin Kimille vois kirjottaa vähän postia? ;D Tai onko sillä ees mitään semmosta?"

Katsokaa vastauksia! Yksi asiallinen, muut puuta heinää, järjettömiä vastauksia lapsilta ´Hulk´ ja ´Avustaja´! Pysykää poissa näiltä palstoilta ja keksikää jotain muuta lapsellista tekemistä, kysyjä varmaankin on halunnut asiallisia vastauksia!

• Avustaja

Jos kaikki muut kuin asialliset kirjoittajat näiltä palstoilta häipyisivät, olisi täällä aika hiljaista....ei pidä ottaa elämää niin vakavasti.

• Nimetön
        Avustaja kirjoitti:

Jos kaikki muut kuin asialliset kirjoittajat näiltä palstoilta häipyisivät, olisi täällä aika hiljaista....ei pidä ottaa elämää niin vakavasti.

No musta on ainaki ärsyttävä käydä lukemassa semmosia vastauksia missä ei ole mitään järkeä.. Jos ette tiedä kysymykseeni vastausta mitä te turhaan vastaatte jos ette tiedä..! Kiitos lapset nukkumaan^^ tjs :)

• kimi

kimi älä anna periks koita seuraavaa kisaa uusia säätöjä ja pienemmällä polttoaineella niin kui alonskin minä luotan sinuu vaikka näyttää nyt heikolta mutta uskon että viellä sinä nouset takas huipulle usko sinäkin kimi

• anu.3

kimi älä lähde pois formuloita kun sinä olet paras älä luovu vaikka auto ei nyt toimi ei ole mitää järkee katsoo enää jos sinä lopetat olen aina ihaillut sinun taitoja kun aloitit ole kiltti ja jatka vaikka toisessa tallissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe