ole heitetty chatista pihalle. Liityin Suomi-chattiin joskus alkuaikona oliko se nyt -99. Ikinä ei ole heitetty ulos. En tiedä mistä tämä haloo nousee.
Ei mua koskaan
3
785
Vastaukset
- sä oot..
aina niin jumalattomassa "juubassa" ettet tajua vaikka joku sut ulos lemppaiski ;DD
- EII.en
* Ei tässä mitään haloota nouse *
* Alles is gut *
"cuccuu" - SuchaBitch
... minun kohdaltani ainakin siitä, että keskustelin erään henkilön kanssa aivan asiallisesti ja fiksuksi ja sitten tämä Squirrel-sefu tulee huoneeseen, pistää minulle yksityisviestin, että nimikerkkini ei ole muka sopiva ja heittää minut pellolle noin vaan. En ehtinyt edes vastata mitään ja mielipahakseni antoisa keskustelu katkesi kuin seinään. Olen onnellinen puolestasi, ettei sinua ole potkaistu ulos noin törkeästi, on siis olemassa epäkohtia, joihin sinä et ole törmännyt. Se ei tarkoita sitä, etteivätkö muut saisi nostaa niitä esiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801738
- 921598
- 691573
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61818