Voisiko joku kertoa, hyvän ja helppokäyttöisen midin teko-ohjelman? Olen googlettanut jo yli tunnin enkä ole kummoista löytänyt, jotkut ohjelmat tekevät vain pientä piipitystä, vaikka pitäisi saada hyvä polyfoninen soittoääni.
Mieluiten Mp3 to midi convertteria olen haeskellut.
Mp3 Midiksi
4
457
Vastaukset
Ei onnistu mp3:sta midiksi muuntaminen mitenkään järkevästi. Tiedostojen formaatti on liian erilainen. Mp3-tiedosto on pakattu aaltomuotoinen tiedosto, eli sisältää kaiken toistettavan datan. Midi-tiedosto taas kertoo soittimelle vain sen, mitä soitinta soitetaan, miltä korkeudelta ja kuinka kauan, eli pelkästään ohjeet siitä kuinka biisi soitetaan. Eroa voisi ehkä verratan musiikki-CD:n ja paperille painettujen nuottien eroon.
- Zomppis
Jos wavista koittaisi? Onko sama ongelma? Poistaisi kokonaan lauluraidan ja yksinkertaistaisi?
Zomppis kirjoitti:
Jos wavista koittaisi? Onko sama ongelma? Poistaisi kokonaan lauluraidan ja yksinkertaistaisi?
Wav-muodon kanssa on tismalleen sama ongelma kuin ämpäreiden kanssa. Helpointa on etsiä valmis midi-muotoinen versio kyseisestä biisistä tai maksaa valmiista soittoäänestä, ellei halua itse naputella nuotteja kohdalleen midisoftalla.
- Jani
Karmawhore kirjoitti:
Wav-muodon kanssa on tismalleen sama ongelma kuin ämpäreiden kanssa. Helpointa on etsiä valmis midi-muotoinen versio kyseisestä biisistä tai maksaa valmiista soittoäänestä, ellei halua itse naputella nuotteja kohdalleen midisoftalla.
Ainakin ohjelma nimeltä Amazing Midi pystyy muuttamaan wav-tiedostoja midiksi. Laatu ei välttämättä ole kovin hyvää, kun eihän se pysty kaikkia ääniä muuttamaan midimuotoon, mutta parempi sekin kun ei mitään.
http://www.pcwelt.de/downloads/mp3_sound/sound-tools/103411/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584